Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου

Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου Facebook Twitter
0

Μία διαφήμιση που είχε σχεδιαστεί για να μπει στους σταθμούς του μετρό του Λονδίνου απαγορεύτηκε καθώς περιείχε μπέικον, βούτυρο, αυγά και μαρμελάδα.

Η διαφημιζόμενη αλυσίδα σουπερμάρκετ παρείχε για τον σκοπό της διαφήμισης την συγκεκριμένη φωτογραφία η οποία εμφάνιζε κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα και προϊόντα επάλειψης.

Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου Facebook Twitter

Η διοίκηση της εταιρείας συγκοινωνιών του Λονδίνου (TfL) λέει ότι εναπόκειται στους διαφημιστές να επιβεβαιώνουν ότι τα τρόφιμα που διαφημίζονται είναι σύμφωνα με τους κανόνες «HFSS» που αφορούν την υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, σάκχαρα και αλάτι.

Τον περασμένο μήνα η TfL απαγόρευσε την διαφήμιση του πρόχειρου φαγητού. Τρόφιμα που έχουν υψηλές περιεκτικότητες σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι πλέον δεν επιτρέπεται να διαφημίζονται στις δημόσιες συγκοινωνίες.


Η αλυσίδα σουπερμάρκετ δήλωσε ότι έκοψε τα επίμαχα τρόφιμα από τις διαφημίσεις της ώστε να μπορούν να μπουν στο μετρό. Η εταιρία δήλωσε ότι ήθελε να συμπεριλάβει τα εν λόγω τρόφιμα στην διαφήμισή της ώστε να δείξει ότι προσφέρει προϊόντα που καλύπτουν περισσότερες ανάγκες.


Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Farmdrop, Ben Pugh, σε δήλωσή του τόνισε ότι «η διαφήμισή μας ήταν μία σύνθεση από ισορροπημένα προϊόντα διατροφής, ενώ τα Happy Meals και τα μπέργκερ των McDonald είναι γεμάτα από τα όσα ορίζει η απαγόρευση των HFSS» προσθέτοντας ότι «στηρίζουμε την απαγόρευση της TfL για το πρόχειρο φαγητό αλλά πιστεύω ότι δεν λειτουργεί δίκαια.»


Η εταιρία συγκοινωνιών από τη μεριά της δήλωσε ότι «οι πολιτικές μας επιβάλουν στις εταιρίες που διαφημίζονται στο δίκτυό μας να μην παρουσιάζουν τρόφιμα τα οποία έχουν υψηλές περιεκτικότητες σε λίπη, σάκχαρα και αλάτι, εκτός αν έχουν πάρει έγκριση» προσθέτοντας ότι «η εταιρία Farmdrop επέλεξε να μην αιτηθεί εξαίρεσης και ο διαφημιστικός μας πράκτορας συνεργάστηκε μαζί τους ώστε να τροποποιήσουν την συγκεκριμένη διαφήμιση».

Η TfL επέμεινε ότι δεν είχε δηλώσει ότι τα αυγά δεν συμμορφώνονται με την πολιτική.

Η McDonald πρόσφατα είχε δηλώσει ότι δεν είχε διαφημίσει ποτέ προϊόντα που θεωρούνται ότι είναι υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, σάκχαρα και αλάτι σε παιδιά.


Η απαγόρευση αυτή εισήχθη από το δήμαρχο του Λονδίνου, Σάντικ Χαν καθώς ήθελε να «αφοπλίσει την ωρολογιακή βόμβα» της παιδικής παχυσαρκίας στην βρετανική πρωτεύουσα.


Από την μεριά της η Ένωση Διαφημιστών ωστόσο, σχολίασε ότι η απαγόρευση θα έχει «μικρό αντίκτυπο στα ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα που οδηγούν στην παχυσαρκία».

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM
Ισραήλ: Διαμάχη μεταξύ Νετανιάχου και στρατιωτικών για την εισβολή στη Γάζα

Διεθνή / Ισραήλ: Διαμάχη μεταξύ Νετανιάχου και στρατιωτικών για την εισβολή στη Γάζα

Η απόφαση του Ισραήλ να εισβάλει στη Λωρίδα της Γάζας χωρίς πλήρη κατοχή αποκαλύπτει τις εσωτερικές συγκρούσεις μεταξύ του πρωθυπουργού Νετανιάχου και των στρατιωτικών ηγετών, σε μια κρίσιμη φάση του πολέμου
LIFO NEWSROOM