Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα;

Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα; Facebook Twitter
0
Ποιοι παρακολουθούν στενά τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε στα κοινωνικά δίκτυα; Facebook Twitter

Οι φωτογραφίες και τα selfies που μόλις πόσταρες στο λογαριασμό σου στο instagram μπορεί να περιέχουν πολύ περισσότερα και αξιοποιήσημα στοιχεία για κάποιους, από ένα χαμόγελο την αποτύπωση μιας στιγμής ή ένα τοπίο.

Όπως αναφέρει εκτενές άρθρο της Wall Street Journal, στοιχεία όπως το τι φοράμε, αν είμαστε χαρούμενοι ή λυπημένοι, τι κρατάμε στα χέρια μας κλπ είναι μερικά από τα στοιχεία που μπορούν να φανούν πολύτιμα στους διαφημιστές και τους σύγχρονους marketers που τους βοηθούν να δημιουργούν ακόμα πιο στοχευμένες καμπάνιες, στηριζόμενες σε γούστα και trends.

Για το λόγο αυτό εμφανίστηκε μια νέα σοδειά εταιρειών μάρκετινγκ που έχουν ξεκινήσει να «χτενίζουν» και να αναλύουν φωτογραφίες που εμφανίζονται σε site όπως το Instagram, το Flickr, και άλλες σελίδες διαμοιρασμού φωτογραφιών προκειμένου να 'αλιεύσουν' τα παραπάνω, πολύτιμα γι' αυτούς data.

Μια από αυτές, η Ditto Labs Inc. χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο software που σαρώνει τις φωτό μας για να εντοπίσει λογότυπα και να χαρτογραφήσει το πλαίσιο μέσα στο οποίο εμφανίζονται (φοράει κάποιος North Face στη φωτό; Κρατάει Κόκα-Κόλα; κοκ)

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα mega-brands όπως η Kraft Food, πληρώνουν εταιρείες όπως η Ditto Labs να εντοπίσουν λογότυπα των προϊόντων τους στο Instagram και στο Tumblr, που συγκεντρώνουν νεότερες ηλικίες και στη συνέχεια αναλύουν μαζί με ποιές ανταγωνιστικές μάρκες τα καταναλώνουν, και πόσο δείχνουν να τα απολαμβάνουν. Κατόπιν η εταιρεία κατατάσσει τους εικονιζόμενους ανυποψίαστους χρήστες σε κατηγορίες όπως «γευσιγνώστης», «φίλαθλος» ανάλογα με το πώς και το πού, καταναλώνουν τα προϊόντα.

Άλλες εταιρείες πάλι, όπως η Piquora Inc., αναφέρει το TIME, μπορεί να αποθηκεύουν για αρκετούς μήνες τεράστιες ποσότητες προσωπικών φωτογραφιών, προκειμένου να αναλύσουν σε βάθος χρόνου την εξέλιξη των trends και του μαζικού γούστου.

Αυτού του τύπου η νέα σοδειά ψηφιακού marketing, και οι μέθοδοι έξόρυξης data που χρησιμοποιούν, έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι άπαξ και πατήσουμε το 'post' για να μοιραστούμε τις φωτό μας με φίλους και followers, η δημοσίευσή τους μας στερεί τον έλεγχο του ποιός και πως τις χρησιμοποιεί. «Πρόκειται για ένα τομέα όπου η εμπορική εκμετάλλευση και το επιθετικό μάρκετινγκ, ευδοκιμούν και ανθούν», παραδέχεται ο Joni Lupovitz, αντιπρόεδρος της εταιρείας υπεράσπισης της ιδιωτικής ζωής των παιδιών Common Sense Media. Και τονίζει: «Είναι δύσκολο να αντιληφθούμε ότι επειδή βρεθήκαμε σε ένα συγκεκριμένο τόπο και τραβήξαμε μια φωτογραφία αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την διαμόρφωση του online προφίλ μας."

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστήμονες εντόπισαν κομήτη που ένδεχεται να είναι παλαιότερος από τον Ήλιο

Τech & Science / Επιστήμονες εντόπισαν κομήτη που ενδέχεται να είναι παλαιότερος από τον Ήλιο

«Υπάρχει περίπου 66% πιθανότητα αυτός ο κομήτης να είναι παλαιότερος από το ηλιακό μας σύστημα και να περιπλανιέται στο διαστρικό διάστημα από τότε», σημείωσε ένας από τους επιστήμονες που συμμετείχαν στην ανακάλυψη
LIFO NEWSROOM
Γιγάντια κομμάτια του Φάρου της Αλεξάνδρειας ξανά στην επιφάνεια - Προσπάθεια ψηφιακής ανακατασκευής

Τech & Science / Γιγάντια κομμάτια του Φάρου της Αλεξάνδρειας ξανά στην επιφάνεια - Προσπάθεια ψηφιακής ανακατασκευής

Γάλλοι και Αιγύπτιοι ερευνητές στην Αλεξάνδρεια ανέλκυσαν 22 τεράστια πέτρινα μπλοκ που χρησιμοποιήθηκαν πριν από χιλιάδες χρόνια για την κατασκευή του διάσημου Φάρου της πόλης, ενός από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου
LIFO NEWSROOM
Αρχαία ποτάμια στον Άρη: Το παρελθόν του «κόκκινου πλανήτη» είναι πιο υγρό από ό,τι πιστεύαμε

Τech & Science / Αρχαία ποτάμια στον Άρη: Το παρελθόν του «κόκκινου πλανήτη» είναι πιο υγρό από ό,τι πιστεύαμε

Νέα ευρήματα αποκαλύπτουν χιλιάδες χιλιόμετρα αρχαίων ποταμιών στα νότια υψίπεδα του Άρη, ενισχύοντας τη θεωρία ότι ο πλανήτης ήταν κάποτε πολύ πιο υγρός απ’ ό,τι πιστεύαμε
LIFO NEWSROOM
Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Το απολίθωμα, μια γνάθος που διατηρήθηκε σε εξαιρετική κατάσταση, αναλύθηκε με σύγχρονες τεχνικές σάρωσης, αποκαλύπτοντας χαρακτηριστικά που το κατατάσσουν σε ένα άγνωστο έως τώρα είδος
LIFO NEWSROOM
Επαναφορά ακοής με μία ένεση: Επαναστατική γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή σε παιδιά και ενήλικες

Τech & Science / Επαναφορά ακοής με μία ένεση: Επαναστατική γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή σε παιδιά και ενήλικες

Εντυπωσιακά αποτελέσματα μέσα σε λίγες εβδομάδες από νέα θεραπεία που στοχεύει το γονίδιο OTOF – Παιδιά απέκτησαν ξανά την αίσθηση της ακοής, με μία επταετή να συνομιλεί κανονικά με τη μητέρα της τέσσερις μήνες μετά
LIFO NEWSROOM