Η Google απαγορεύει (και αυτή) τις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων

Η Google απαγορεύει (και αυτή) τις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων Facebook Twitter
0

Η Google θα απαγορεύσει διαφημίσεις που σχετίζονται με την προσφορά κρυπτονομισμάτων ή αρχικής προσφοράς νομισμάτων (ICO), αρχής γενομένης τον Ιούνιο, ανακοίνωσε η εταιρεία σε μια ενημερωμένη έκδοση του εγγράφου με τις Πολιτικές Διαφημίσεων.

Η κίνηση έρχεται μετά από μέτρα που πήρε το Facebook τον Ιανουάριο, όταν απαγόρευσε όλες τις διαφημίσεις για κρυπτονομίσματα και ICOs (έναν μηχανισμό για να αντλούνται κεφάλαια με την πώληση ψηφιακών κουπονιών ή νομισμάτων σε επενδυτές, παρακάμπτοντας άλλες βασικές πηγές χρηματοδότησης) ως μέρος μιας επικαιροποίησης της πολιτικής της Google, η οποία θα απαγορεύσει επίσης και άλλα επικίνδυνα χρηματοπιστωτικά προϊόντα.

Η Google, όπως σημειώνει σε επίσημη δημοσίευση της στο blog έχει «αναθεωρήσει τις πολιτικές για τη διαχείριση διαφημίσεων προϊόντων που δεν έχουν ρυθμιστεί ή για κερδοσκοπικά χρηματοοικονομικά προϊόντα, όπως τα κρυπτονομίσματα».

 

Η νέα πολιτική ορίζει ότι οι διαφημίσεις για συνδρομητές και συνεργάτες δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα προβολής «κρυπτονομισμάτων και σχετικού περιεχομένου».

Επί του παρόντος, πληκτρολογώντας μια αναζήτηση για Bitcoin εμφανίζεται μια διαφήμιση για την αγορά κρυπτονομίσματος στο επάνω μέρος της σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό πρόκειται να αλλάξει μόλις ληφθεί η νέα πολιτική της Google.

Η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει την κίνηση του Facebook, αλλά όπως έχει επισημάνει το Bloomberg στο παρελθόν, οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων στο Facebook συνεχίζουν να υπάρχουν, αφού βρίσκουν έναν τρόπο να περάσουν από την απαγόρευση, με σκόπιμα ορθογραφικά λάθη, όπως η αντικατάσταση του "o" με το μηδέν στη λέξη «bitcoin». Βέβαια, ένας εκπρόσωπος της Google δήλωσε στο Bloomberg ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει να προβλέψει λύσεις και για τους πιο δόλιους τρόπους προώθησης.

Σε ξεχωριστή ανάρτηση στο blog της, η Google αναφέρει ότι η μηχανή αναζήτησης της κατέβαζε περισσότερες από 100 «κακές» διαφημίσεις το δευτερόλεπτο το 2017, ενώ στο σύνολο αφαιρέθηκαν 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις διαφημιστικές πολιτικές της το 2017, σχεδόν διπλασιάζοντας τον αριθμό των διαφημίσεων που αφαιρέθηκαν το 2016.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM
OpenAI: Ο CEO της εταιρείας ισχυρίζεται πως η τεχνητή νοημοσύνη ενδεχομένως να βρίσκεται κοντά στη θεραπεία του καρκίνου

Τech & Science / OpenAI: Ο Σαμ Άλτμαν δηλώνει πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βρίσκεται κοντά στη θεραπεία του καρκίνου

«Αν η τεχνητή νοημοσύνη παραμείνει στην πορεία που πιστεύουμε ότι θα ακολουθήσει, τότε θα είναι δυνατά εκπληκτικά πράγματα», είπε χαρακτηριστικά ο Σαμ Άλτμαν
LIFO NEWSROOM