ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Γιατί σχεδόν κανείς δεν μπορεί να βγάλει πολλά χρήματα από το YouTube

Γιατί σχεδόν κανείς δεν μπορεί να βγάλει πολλά χρήματα από το YouTube Facebook Twitter
0

Ένα από τα (φαινομενικά) γοητευτικά υπέρ του YouTube είναι ότι ο καθένας μπορεί να γίνει σταρ: Δεν υπάρχουν μάνατζερ και πράκτορες ταλέντων ούτε τηλεοπτικά στελέχη που πρέπει να προωθήσουν τους χρήστες και οποιοσδήποτε μπορεί ξαφνικά να δει το όνομά του να φιγουράρει παντού.

Η πρόσφατη λίστα του Forbes για τους πλουσιότερους YouTubers είναι η απόδειξη: Είναι γεμάτη ανθρώπους που δημοσιεύουν κλιπ για το πώς είναι η εμπειρία βιντεοπαιχνιδιών ή παιδιών που παίζουν με παιχνίδια. Κορυφαίος είναι ο Daniel Middleton, γνωστός ως DanTDM, ένας 26χρονος βρετανός gamer που κέρδισε 16,5 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Αλλά μια νέα μελέτη διαπιστώνει ότι οι πιθανότητες να γίνετε πλούσιοι στο YouTube  ή έστω να πετύχετε μια αξιοπρεπή διαβίωση, είναι μικρές- για την ακρίβεια ελάχιστες.

Το να φτάσεις στο 3,5% των πιο προβεβλημένων καναλιών του YouTube - που σημαίνει τουλάχιστον 1 εκατομμύριο προβολές βίντεο το μήνα - αποφέρει μόνο περίπου 12.000 έως 16.000 δολάρια ετησίως σε διαφημιστικά έσοδα, σύμφωνα με τον Mathias Bartl, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών του Offenburg Γερμανία.

Η μελέτη του είναι μία από τις πρώτες που εξετάζουν τα δεδομένα του YouTube για ενδείξεις σχετικά με το πώς ευνοεί δημιουργούς.

Ο Bartl διαπίστωσε ότι έχει γίνει πιο δύσκολο για νέους δημιουργούς να φτάσουν στην κορυφή, καθώς το YouTube - το οποίο ανήκει στην Google - προσθέτει 300 ώρες βίντεο κάθε λεπτό και τα μεγαλύτερα αστέρια γίνονται ακόμη πιο επιτυχημένα.

Όμως τα μεγαλύτερα κανάλια του YouTube κερδίζουν συνεχώς τα περισσότερα views. Το 3% των καναλιών έλαβε το 64% όλων των προβολών το 2006. Μια δεκαετία αργότερα, τα κορυφαία κανάλια έλαβαν το 90%. Πλέον υπάρχει λίγος χώρος για ανάδειξη νέων ταλέντων και είναι πολύ δύσκολο κάποιος να ξεχωρίσει.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας ήταν τα βίντεο ψυχαγωγίας, τα οποία έλαβαν το 24% όλων των προβολών, και ακολουθούν οι κατηγορίες μουσικής και gaming.

Το δημοσίευμα της Washington Post σημειώνει πως ο ανταγωνισμός μεταξύ των δημιουργών στο YouTube είναι έντονος και αυτό έχει επίσης προκαλέσει προβλήματα.

Το Φεβρουάριο, το YouTube ανέστειλε όλες τις διαφημίσεις στα κανάλια του Logan Paul, ενός μεγάλου σταρ του καθώς προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων για ένα βίντεο που είχε δημοσιεύσει.

Τώρα, το YouTube κάνει βήματα τα οποία θα καθιστούν ακόμη πιο δύσκολο για τους δημιουργούς τους να πετύχουν Η εταιρεία δήλωσε πρόσφατα ότι τα κανάλια πρέπει να έχουν φθάσει τους 1.000 συνδρομητές και 4.000 ώρες χρόνου παρακολούθησης τους τελευταίους 12 μήνες πριν μπορέσουν να κερδίσουν χρήματα από διαφημίσεις. Το YouTube δήλωσε ότι η αλλαγή αποσκοπεί στην αποθάρρυνση των βίντεο με δυσάρεστο ή προσβλητικό περιεχόμενο και ότι θα επηρεάσει ένα σημαντικό αριθμό καναλιών.

Η μελέτη του Bartl προσέφερε κάποια ελπίδα στους υποψήφιους σταρ του YouTube με υποδείξεις για το πώς θα ενισχύσουν τις πιθανότητες οικονομικής επιτυχίας. «Το YouTube προσφέρει 18 κατηγορίες ανά είδος και η επιλογή των σωστών είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας πρόβλεψης της επιτυχίας του καναλιού», έγραψε ο Bartl.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας ήταν τα βίντεο ψυχαγωγίας, τα οποία έλαβαν το 24% όλων των προβολών, και ακολουθούν οι κατηγορίες μουσικής και gaming.

Η πιθανότητα ενός καναλιού να φτάσει στο σπάνιο 3% εμφανίζεται αυξημένη για κωμικά βίντεο, ψυχαγωγία, θέματα στιλ και video games.

Χειρότερες επιδόσεις καταγράφουν τα βίντεο για τον αθλητισμό, την εκπαίδευση, τις μη κερδοσκοπικές και ακτιβιστικές ομάδες και τα blogs.

Ο Bartl επεσήμανε επίσης ότι το ανώτερο κλιμάκιο του YouTube εξακολουθούσε να περιλαμβάνει ένα συνδυασμό τόσο επαγγελματικών όσο και δημιουργούμενων από το χρήστη βίντεο, γράφοντας ότι "δεν δίνει ελπίδα ότι η ρητορική του YouTube για την εκπομπή δεν είναι πλήρης μυθοπλασία".

Τech & Science
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Τech & Science / «Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Ο Μάρσαλ ΜακΛούαν είχε προβλέψει το διαδίκτυο πολύ πριν αυτό εφευρεθεί, καθώς και το πώς τα προσωπικά μας δεδομένα θα συλλέγονταν και θα πωλούνταν — και πιθανώς θα χρησιμοποιούνταν εναντίον μας.
LIFO NEWSROOM
Η έλλειψη σεξουαλικών επαφών μπορεί να έχει θανάσιμες συνέπειες, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Η έλλειψη σεξουαλικών επαφών μπορεί να έχει θανάσιμες συνέπειες, σύμφωνα με νέα μελέτη

Η μελέτη πάνω σε 14.500 ενήλικες έδειξε ότι οι γυναίκες με σπάνια σεξουαλική δραστηριότητα έχουν σημαντικά μεγαλύτερη πιθανότητα θανάτου μέσα στην επόμενη δεκαετία σε σύγκριση με εκείνες που είχαν συχνότερες επαφές
LIFO NEWSROOM
Η ξαφνική διακοπή άσκησης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, δείχνει μελέτη

Τech & Science / Η ξαφνική διακοπή άσκησης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, δείχνει μελέτη

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι απροσδόκητα γεγονότα, όπως τραυματισμοί ή πανδημικά lockdown, μπορούν να οδηγήσουν σε ξαφνική διακοπή της άσκησης, αυξάνοντας τον κίνδυνο καρδιαγγειακής δυσλειτουργίας
LIFO NEWSROOM
Νέα χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Τech & Science / Νέο χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Η Eli Lilly ανακοίνωσε ότι το νέο χάπι απώλειας βάρους orforglipron βοήθησε τους συμμετέχοντες να χάσουν κατά μέσο όρο 12% του σωματικού τους βάρους σε 72 εβδομάδες, με παράλληλα οφέλη στην υγεία.
LIFO NEWSROOM