Για πρώτη φορά transgender στο εξώφυλλο του γερμανικού Playboy

Για πρώτη φορά transgender στο εξώφυλλο του γερμανικού Playboy Facebook Twitter
6

Η γερμανική έκδοση του περιοδικού Playboy θα παρουσιάσει για πρώτη φορά ένα transgender μοντέλο στo εξώφυλλο της.

Η Giuliana Farfalla, 21 ετών, φωτογραφίζεται γυμνή για το περιοδικό το οποίο σημειώνει πόσο σημαντική είναι αυτή η κίνηση για τα δικαιώματα των transgender.

H Giuliana Farfalla είναι γνωστή στη Γερμανία καθώς έχει συμμετάσχει σε δημοφιλές ριάλιτι στην τηλεόραση και έχει κάνει αρκετές φωτογραφίσεις.

Ο αρχισυντάκτης του Playboy, Florian Boitin, είπε σύμφωνα με το BBC, ότι η Farfalla αποτελεί ένα «όμορφο παράδειγμα του πόσο σημαντικός είναι ο αγώνας για το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης».

Fashion Week is over ??❗️ Thank you for having me in your show @michael.michalsky #fashionweek #michalsky #teamgiuliana?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giuliana Farfalla (@giuliana_farfalla) στις


Meine Lieben, ich bin auf dem aktuellen Playboy-Cover und super stolz auf das Ergebnis. Ich hoffe euch gefällt das Cover genauso gut wie mir. ? #playboy #playboycover2018

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giuliana Farfalla (@giuliana_farfalla) στις

Το Playboy των ΗΠΑ παρουσίασε επίσης ένα transgender μοντέλο στο εξώφυλλό του την περασμένη χρονιά.

Η Farfalla, γεννημένη στη νοτιοδυτική γερμανική πόλη Breisgau, δήλωσε ότι νωρίς στην παιδική της ηλικία αισθάνθηκε ότι ήταν σε λάθος σώμα. Έχει υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση επαναπροσδιορισμού φύλου στην ηλικία των 16 ετών.

Για πρώτη φορά transgender στο εξώφυλλο του γερμανικού Playboy Facebook Twitter

Στο Instagram, η Farfalla δήλωσε ότι ήταν υπερήφανη για το περιοδικό που κυκλοφορεί την Πέμπτη.

Πέρυσι, συμμετείχε στην τηλεοπτική σειρά Next Top Model της Γερμανίας. Η Farfalla δήλωσε ότι ελπίζει ότι η εμπειρία θα ενθαρρύνει άλλους transgender ανθρώπους να νιώσουν ελεύθεροι.

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κουκλάρα! Μπράβο της!..και μην αρχίσουν κάτι κατινάρες του χώρου, τα: «Ήρθαν οι transgender και μας πήραν τις δουλειές» και τα σχετικά.....όσο αφορά το αντρικό, αναγνωστικό κοινό του συγκεκριμένου εντύπου, που πιθανώς μεγάλο ποσοστό του οποίου θιγεί για την «αλλοίωση» του περιεχομένου του, ας κατουρήσουν και λίγο γιατί μέχρι πρότινος είχανε βαρεθεί να πηδάνε γυναίκες σαν τις εικονιζόμενες ημίθεες, που από την... χειροπρακτική, έχουν βγάλει μόνιμους κάλους στις χούφτες...!
Δέχομαι ότι έχετε δίκιο.Να ρωτήσω: όταν ο vegan θέλει να φάει χορτοφαγικό και του βάλεις ζωική κρέμα γάλακτος έχει δικαίωμα να θιγεί για την "αλλοίωση" του περιεχομένου του φαγητού του αλλά ο άντρας που του αρέσουν οι από πάντα γυναίκες δεν έχει δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί για την "αλλοίωση" του περιεχομένου του περιοδικού;Είναι άραγε λανθασμένο το παράδειγμα που φέρνω; Αν ναι που;Παρακαλώ αν θέλετε να απαντήσετε (δεν είναι υποχρεωτικό) μην εκπέσετε σε προσωπικές επιθέσεις αλλά να κάνουμε μια συζήτηση για τα κριτήρια βάσει των οποίων σκεφτόμαστε.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω με έναν παρόμοιο συλλογισμό:Ο Vegan και ο κάθε vegan να σταματήσει να είναι υποκριτής... Δεν γεννήθηκε έτσι, καθότι, ως γνωστόν, το πρώτο πράγμα που άρχισε να τρώει, ακόμη στην κοιλιά της μητέρας του, ήταν οργανικές ουσίες. Αμέσως μετά, θήλασε επίσης το ζωικό γάλα της μητέρας του και καλά μέχρι εκεί, μέχρι που μία ημέρα για πολλούς και διάφορους λόγους κατάλαβε ότι δεν του είναι ευχάριστο να τρώει οργανικό φαγητό και συνειδητά επέλεξε να γίνει vegan και μπράβο του εφόσον αυτό τον κάνει να νιώθει και να λειτουργεί καλύτερα, σωματικώς και ηθικώς. Κατά κάποια έννοια, το ίδιο συνέβη και με την αγαπητή Giuliana Farfalla. Αποφάσισε πως είναι θηλυκό, όχι αρσενικό και επιβεβαιώθηκε, πρωτίστως από τον ίδιο της τον εαυτό, από μεγάλη μερίδα νοημόνων συνανθρώπων της, και αποτελεί μια θηλυκή παρουσία (χωρίς να γνωρίζει κάποιος το ιστορικό της, άρα σε πολλές περιπτώσεις αρνητικά προκατειλημμένος), ως χάρμα οφθαλμών.Οπότε περί της σημασίας του εν λόγω εντύπου, οι περισσότεροι αναγνώστες του, «ψωμί», «τυρί» δεν έχουνε, ραπανάκια για την όρεξη γυρεύουνε...!
@ νοών νοειτωΌχι δεν απαντάτε σε αυτό που ρώτησα μα σε κάτι άλλο που αρέσει σε εσάς. Δεν γίνεται σοβαρή κουβέντα έτσι...Απαντάτε στο γιατί η Farfala έγινε γυναίκα. Σαφέστατα ΔΕΝ ρώτησα αυτό.Η ερώτησή μου είναι εκεί αν θέλετε, όποτε θέλετε απαντάτε.
@ νοών νοειτωΔιαπιστώνω επίσης ότι απαντάτε σαν πολιτικός: σκοπός είναι να συσπειρωσετε το κοινό σας, όχι να απαντήσετε.Σε περίπτωση που εγώ δεν ήμουν σαφής επαναλαμβάνω.Ο Α λέει ότι του αρέσει το Χ. Ο Β του πλασάρει ως Χ κάτι που μοιάζει πολύ αλλά δεν είναι.Ο Α έχει δικαίωμα να θιγεί όταν του πει ο Β ότι το Χ έμοιαζε μεν αλλά δεν ήταν αυτό που νόμιζε;Η απάντηση αλλάζει αναλόγως του ορισμού του Χ ή είναι ίδια ασχέτως του τι θα ορίσουμε ως Χ;Παρακαλώ προς αποφυγή ατέρμονων άσχετων συζητήσεων απαντήσατε με "ναι αλλάζει" ή "όχι δεν αλλάζει".Ευχαριστώ.