Chrome: Tέλος στις ενοχλητικές διαφημίσεις

Chrome: Tέλος στις ενοχλητικές διαφημίσεις Facebook Twitter
Με την κίνησή της η Google στρέφει τους διαφημιστές προς τις δικές της διαφημίσεις (τα περιφημα google ads)- εξ ου και πολλοί διακρίνουν πονηρές προθέσεις με μονοπωλιακό άρωμα πίσω από την απόφασή της.
0

Η Google θα αρχίσει να κόβει τις ενοχλητικές διαφημίσεις στον Chrome, όπως είχε ανακοινώσει νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Αλλά τώρα, ξέρουμε πότε ακριβώς: στις 15 Φεβρουαρίου 2018.

Το προηγούμενο καλοκαίρι η Google είχε ανακοινώσει ότι θέλει να εντείνει τις προσπάθειές της για να ενισχύσει τον Chrome σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μπορεί να μπλοκάρει αυτόματα κάθε ενοχλητική διαφήμιση που «πετάγεται» στο σερφάρισμα. Η επίσημη ημερομηνία που δόθηκε είναι η 15η Φεβρουαρίου 2018 και παρέχεται από την εταιρεία για να δείξει ότι ενσωματώνει τις εφαρμογές και τα πρότυπα που έχει θεσπίσει ο Συνασπισμός για Καλύτερες Διαφημίσεις (Coalition for Better Ads), του οποίου είναι μέλος.

Η ανακοίνωση αυτή έγινε μετά από την ανάπτυξη που παρουσίασαν τα ad-blocking προγράμματα σε μορφή επεκτάσεων και πλέον η ίδια η εταιρεία παίρνει επίσημα θέση, αφού έχει τεράστια έσοδα από το κομμάτι των διαφημίσεων. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι θα εμποδίζει όλες τις διαφημίσεις σε όλους τους ιστότοπους - αντίθετα, θα μπλοκάρει εκείνες που θεωρούνται υπερβολικά ενοχλητικές ή αδιάκριτες. Ωστόσο, θα φρενάρει όλες τις διαφημίσεις από εκείνους τους ιστότοπους όπου φιλοξενούν έστω και μία διαφήμιση η οποία δεν πληροί τα πρότυπα του Συνασπισμού και τα οποία η εταιρεία έχει ονομάσει «Βetter Ad Standards», ακόμη και εάν όλα τα υπόλοιπα στην ιστοσελίδα είναι τεχνικά συμβατά.

Αυτό σημαίνει πως οι ιστοσελίδες θα πρέπει να μην ενοχλούν το χρήστη και να περάσουν τα σχετικά τεστ, αποδεικνύοντας πως η πλοήγηση του χρήστη παραμένει ευχάριστη και άνετη. Η Google συνεργάζεται με τα προγράμματα δημοσίευσης ιστοσελίδων για να βεβαιωθεί ότι συμμορφώνονται με τα νέα πρότυπα, πριν από την νέα λειτουργία που θα κυκλοφορήσει. Έχει κάνει πολλά για να βεβαιωθεί ότι αυτή η είδηση δεν θα σκάσει σαν βόμβα χωρίς προειδοποίηση.

Επίσης, ελπίζει ότι με την οικοδόμηση του δικού της μπλοκαρίσματος διαφημίσεων στο Chrome, μπορεί να ηρεμήσει λίγο από τις ανησυχίες των καταναλωτών που αντιμετωπίζουν καθημερινά το φαινόμενο των ενοχλητικών διαφημίσεων και το οποίο χαλάει την εμπειρία της ομαλής εξερεύνησης ιστοσελίδων.

Tαυτόχρονα, βέβαια, στρέφει τους διαφημιστές προς τις δικές της διαφημίσεις (τα περιφημα google ads)- εξ ου και πολλοί διακρίνουν πονηρές προθέσεις με μονοπωλιακό άρωμα πίσω από την απόφασή της.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Τech & Science / Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Μεταξύ των παθήσεων που σχετίζονται με τη long Covid στα παιδιά και τους έφηβους, η μυοκαρδίτιδα ήταν η πιο συχνή, με τον κίνδυνο να τριπλασιάζεται έπειτα από τη δεύτερη λοίμωξη Covid
LIFO NEWSROOM
Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM