To σεξ έπαψε να πουλάει

To σεξ έπαψε να πουλάει Facebook Twitter
0

Νέα έρευνα διαπίστωσε πως το σεξ όντως μπορεί να κάνει μια διαφήμιση πιο εύκολο να την θυμάται κάποιος μετά, ωστόσο όσοι είδαν το σποτ δεν είναι απαραιτήτως και πιο πιθανό να ανακαλέσουν αργότερα στην μνήμη τους το brand ή τα προϊόντα που διαφημίζονται συγκριτικά με εκείνους που παρακολούθησαν άλλες χωρίς σεξουαλικό περιεχόμενο. 

Ερευνητές των University of Illinois, Ball State University, και University of California-Davis εξέτασαν 78 μελέτες διαφημίσεων από το 1969 μέχρι το 2017, στις οποίες συμμετείχαν συνολικά περισσότεροι από 17.000 καταναλωτές, κυρίως από τις ΗΠΑ, αλλά και την Ευρώπη, την Ασία και την Αυστραλία. Ουσιαστικά αυτό που έκαναν είναι να επανεξετάσουν παλιότερα πειράματα στα οποία οι συμμετέχοντες ανέφεραν το πόσο θυμούνται, πώς αντιμετώπισαν και τι προθέσεις έχουν απέναντι στο να αγοράσουν προϊόντα που τους παρουσίασαν σε διαφημίσεις έντυπες, σε αφίσες, σε πινακίδες, στην τηλεόραση ή σε βίντεο που είδαν ακόμη και στο ίντερνετ. 

Το συμπέρασμα ήταν πως οι συμμετέχοντες ήταν πιο πιθανό να θυμούνται διαφημίσεις πιο «αισθησιακές», με περισσότερο σεξ απίλ, συγκριτικά με άλλες που δεν ήταν. Ωστόσο δεν ήταν εξίσου πιθανό να θυμούνται το brand που περιείχε η διαφήμιση. Επίσης έτειναν να διάκεινται αρνητικά απέναντι σε brands που χρησιμοποιούσαν το σεξ στις διαφημίσεις τους σε σχέση με εκείνα που δεν το έκαναν. Τέλος, οι πιο «σεξουαλικές» διαφημίσεις δεν οδηγούσαν περισσότερα άτομα στο να αγοράσουν προϊόντα ή στο να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα, κάτι που άλλωστε συνιστά και τους βασικούς στόχους μιας διαφήμισης. 

«Κυριολεκτικά διαπιστώσαμε μηδενικό αντίκτυπο στις προθέσεις των συμμετεχόντων να αγοράσουν προϊόντα που είδαν σε διαφημίσεις με σεξουαλικό περιεχόμενο. Το συμπέρασμα πως το "σεξ πουλάει" δεν ισχύει, τουλάχιστον σύμφωνα με την δική μας έρευνα. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη πως έχει θετικό αντίκτυπο», σχολιάζει ο John Wirtz, επικεφαλής συγγραφέας της έρευνας. 

Βέβαια, όπως σημειώνεται, οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είχαν μια κάποια σύνδεση με μερικούς συμμετέχοντες. Στους άντρες, γενικότερα, άρεσαν οι πιο αισθησιακές διαφημίσεις. Στις γυναίκες καθόλου. 

Με πληροφορίες από Quartz

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανθή Βούλγαρη: «Είναι σοβαρό» - Θα κινηθεί νομικά για επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το παιδί της

TV & Media / Ανθή Βούλγαρη: «Είναι σοβαρό» - Θα κινηθεί νομικά για επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το παιδί της

«Φαντάσου τι μπορεί να είχε γίνει αν είχα δείξει το πρόσωπο του μωρού, τι θα γινόταν και που θα μπορούσε να παίξει» ανέφερε μεταξύ άλλων η γνωστή δημοσιογράφος
THE LIFO TEAM
Eurovision 2026: «Δεν έχει θέση στο ράφι μου» - To Nemo επιστρέφει το τρόπαιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το Ισραήλ

TV & Media / Eurovision 2026: «Δεν έχει θέση στο ράφι μου» - To Nemo επιστρέφει το τρόπαιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το Ισραήλ

Το βίντεο και η ανάρτηση του νικητή της Eurovision 2024, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της EBU να επιτρέψει στο Ισραήλ να συμμετάσχει στον διαγωνισμό του 2026
THE LIFO TEAM
Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

TV & Media / Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

«Βγήκε μία απόφαση που ήταν κατάφωρα άδικη» ξεκαθαρίζει στις πρώτες της δηλώσεις μετά την εκδίκαση της υπόθεσης των αποζημιώσεων για το τροχαίο δυστύχημα
LIFO NEWSROOM