Έρευνα: Η γενιά των millennials επιλέγει τις διακοπές της με βάση το Instagram

Έρευνα: Η γενιά των millennials επιλέγει τις διακοπές της με βάση το Instagram Facebook Twitter
0

Υπάρχουν πολλοί λόγοι με τους οποίους κάποιος επιλέγει το μέρος των διακοπών του. Ο καιρός, η σχέση ποιότητας-τιμής, τα αξιοθέατα, η νυχτερινή ζωή, οι τάσεις σε μόδα και φαγητό, ακόμη και το είδος ή το πλήθος του κόσμου που θα συναντήσει.

Όπως αποδεικνύεται, όμως, ο πιο καθοριστικός παράγοντας για αρκετούς millennial είναι το πόσο καλές θα είναι οι φωτογραφίες που θα μπορέσουν να ανεβάσουν στο Instagram από τις διακοπές τους.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε στη Μεγάλη Βρετανία, το 40.1% των ερωτηθέντων (σ.σ. όλοι τους millennials) απάντησαν ότι επιλέγουν το προορισμό των διακοπών τους με βάση το «Instagrammability» (σ.σ. δηλαδή την απήχηση που πιστεύουν ότι θα έχουν οι φωτογραφίες που θα αναρτήσουν).

Φυσικά, όπως σημειώνει ο Independent, οι άνθρωποι πάντα ήθελαν να ταξιδεύουν σε μέρη με μαγευτική θέα ή γραφικά τοπία, αλλά στην εποχή των social media υπάρχουν συγκεκριμένα προορισμοί και τοποθεσίες που είναι πολύ πιθανό να συγκεντρώσουν πολλά περισσότερα likes.

H έρευνα που διενεργήθηκε από την ασφαλιστική εταιρία Schofields Insurance ρώτησε περισσότερους από 1.000 Βρετανούς, μεταξύ 18 και 33 ετών, (σ.σ. millennials) ποιος είναι ο πιο σημαντικός λόγος επιλογής των διακοπών και το Instagram ήρθε στην πρώτη θέση, μία σαφής ένδειξη για τον τρόπο που οι νέες γενιές χρησιμοποιούν τα social media.

"I am not the same, having seen the moon shine on the other side of the world"_best feelings ever @marinabaysands ???wearing @valeryspa_lingerie #valerylingerie

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Angela Robusti (@anneannetteiris) στις

Φυσικά, δεν είναι τυχαίου που το Instagram και εν γένει τα social media εξελίσσονται στον πιο επικερδή και έξυπνο τρόπος διαφήμισης για την τουριστική βιομηχανία (σ.σ. αρκεί να ρίξει κανείς μία ματιά στους πιο δημοφιλής λογαριασμούς των travel bloggers ανά τον πλανήτη) με τα περισσότερα ξενοδοχεία και θέρετρα να κινούνται πλέον προς αυτή την κατεύθυνση.

«Δεν ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι μου αρέσει να πηγαίνω σε μέρη που ξέρω ότι θα φανούν πολύ εντυπωσιακά στο Instagram, αλλά αυτός είναι ο μοναδικός λόγος» λέει η 25χρονη Rebecca στη βρετανική εφημερίδα και προσθέτει: «Αν ένα μέρος είναι όμορφο, θα το εκτιμήσω και θα απολαύσω τόσο την παραμονή μου εκεί όσο και τις αναρτήσεις μου στο Instagram. Είναι διπλό το κέρδος».

The Great Escape. ✨ this little symmetrical bliss found in the Barossa Valley, @southaustralia ?? #SeeSouthAustralia

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Brooke Saward (@worldwanderlust) στις

 Τα αποτελέσματα της έρευνας με σειρά κατάταξης:

Instagram - 40.1%

Kόστος / Διαθεσιμότητα αλκοόλ - 24%

Προσωπική εξέλιξη - 22.6%

Ευκαιρίας για δομική της τοπικής κουζίνας - 9.4%

Αξιοθέατα - 3.9%

Με στοιχεία από Ιndependent

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM
Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου ενώ λαμβάνεται μια απόφαση

Τech & Science / Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου κατά τη διάρκεια λήψης μιας απόφασης

Νευροεπιστήμονες έφτιαξαν τον πρώτο «χάρτη» στην ιστορία του κλάδου τους που παρέχει μια πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει σε όλο τον εγκέφαλο τη στιγμή που λαμβάνεται μια απόφαση
LIFO NEWSROOM
H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Τech & Science / H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Το ρομπότ Perseverance της NASA εντόπισε βράχους στον Άρη με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά που μπορεί να προέρχονται από αρχαία μικροβιακή ζωή. Οι επιστήμονες εξετάζουν αν αυτά τα ορυκτά αποτελούν τα πρώτα ίχνη ζωής στον κόκκινο πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Ηνωμένο Βασίλειο: Ασθενείς θα υποβληθούν δοκιμαστικά σε εξέταση αίματος που θα μπορούσε να «αλλάξει ριζικά» τη διάγνωση του Αλτσχάιμερ

Τech & Science / Νέα εξέταση αίματος θα μπορούσε να «αλλάξει ριζικά» τη διάγνωση του Αλτσχάιμερ

Στόχος είναι να διαπιστωθεί εάν η εξέταση αίματος, η οποία είναι ακριβής στον εντοπισμό πρωτεϊνών που συνδέονται με το Αλτσχάιμερ, μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της διάγνωσης για ασθενείς που εμφανίζουν πρώιμα σημάδια της ασθένειας, που αποτελεί τη συνηθέστερη αιτία άνοιας
LIFO NEWSROOM