Το Hotel Experience επιστρέφει

Το Hotel Experience επιστρέφει Facebook Twitter
0

Τι δουλειά έχουν στο ίδιο event η Λέρος, το Delano, η αργυροχοΐα στο Σουφλί και το Four Seasons στη Μύκονο; Το Hotel Experience τα φέρνει όλα σε διάλογο. Πρόκειται για μια διήμερη εμπειρία γύρω από την αρχιτεκτονική, τη φιλοξενία, τον σχεδιασμό και τον πολιτισμό, στημένη σαν κινηματογραφικό ξενοδοχείο, στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, στις 18-19 Οκτωβρίου. Απευθύνεται σε αρχιτέκτονες, operators, ξενοδόχους, επαγγελματίες του τουρισμού, επενδυτές και σε όσους βλέπουν τη φιλοξενία ως πολιτιστικό εργαλείο, στρατηγική ανάπτυξης και πεδίο έμπνευσης.

Το Hotel Experience είναι το μοναδικό event στην Ελλάδα που ενορχηστρώνει τη συνάντηση του παγκόσμιου με το εγχώριο, σε ένα σκηνοθετημένο ξενοδοχειακό σύμπαν – ένα περιβάλλον όπου έκθεση και συνέδριο τοποθετούνται μέσα σε μια κινηματογραφική εγκατάσταση.

Από τη χωροταξία έως τον ήχο, το φως και τα υλικά, κάθε στοιχείο της εμπειρίας έχει σχεδιαστεί ώστε οι επισκέπτες να «μένουν» στο Hotel Experience σαν να βιώνουν ένα ξενοδοχείο του μέλλοντος.

Το Hotel Experience επιστρέφει Facebook Twitter

Το Hotel Experience 2025 πραγματοποιείται στις 18 και 19 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με μια νέα διάταξη χώρων που ενισχύει τη ροή, την κινηματογραφική αφήγηση και την αίσθηση σκηνής. Ειδικά διαμορφωμένα σκηνικά υποδέχονται τις συζητήσεις, τις προβολές και τις εγκαταστάσεις που συνθέτουν το περιεχόμενο του διήμερου.

Φέτος, περισσότεροι από 100 ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετέχουν σε ένα πρόγραμμα που θέτει τα πιο κρίσιμα ερωτήματα της σύγχρονης φιλοξενίας: από το design ως αφήγηση μέχρι τα brands ως δομές νοήματος και από τη βιωσιμότητα των τόπων και των κοινωνιών έως την πολιτισμική διάσωση που μπορεί να πετύχει ένα ξενοδοχείο.

Το Hotel Experience επιστρέφει Facebook Twitter

Ανάμεσα στις φετινές θεματικές, το ζήτημα της «μετα-πολυτέλειας» τίθεται στο προσκήνιο από σχεδιαστές όπως η Afroditi Krassa, η Κωνσταντίνα Τσουτσίκου (Studio Lost) και η Δέσποινα Καλαπόδα (Marriott International), με συντονιστή τον Harry McKinley (Mix Interiors), σε μια συζήτηση για τη στροφή από την αισθητική στην πρόθεση. Η Ρία Βογιατζή των Elastic Architects και ο Mark Eacott (Ennismore) ανοίγουν τον προβληματισμό για το τι σημαίνει σήμερα να είναι ένα ξενοδοχείο εμβληματικό, όχι μόνο αισθητικά αλλά και πολιτισμικά, μαζί με τον Elie και τη Sophie Khoury (Vivium), που δημιουργούν ένα νέο brand experience με το Luura στην Πάρο. Η πολιτιστική αποκατάσταση μέσω του τουρισμού αναδεικνύεται μέσα από έργα όπως το «Κύριος» στη Λέρο από το γραφείο Anaktae, ενώ η Αρχαία Κόρινθος προσεγγίζεται ως ένα ζωντανό case study από τον Δημήτρη Πούλιο (TPA Architects), με οικοδεσπότη τον στρατηγικό σχεδιασμό φιλοξενίας. Η κοινότητα ως αρχιτεκτονική πρόθεση συζητείται από τους Mykonos Architects, Creative Architects, Kordas Architects και RC Tech. H σύνδεση πολεοδομικού σχεδιασμού και τοπικής οικονομίας παρουσιάζεται από την Ήβη Νανοπούλου (TPA Architects). Κατόπιν, μαζί της, ο Aris Ikkos (INSETE), η Καίτη Πολυμέρου-Καμηλάκη και ο Αλέξης Κατσαρός (MedINA) εξετάζουν πώς η τοπική παραγωγή και η δεξιοτεχνία μπορούν να αποκτήσουν κομβικό ρόλο στον τουριστικό σχεδιασμό. Ο Adrian Caddy (Greenspace) και η Jill O’Hare (Raffles London at The OWO) αναλύουν το τρόπο με τον οποίο μια ξενοδοχειακή ταυτότητα χτίζεται πάνω στην κληρονομιά και την αφήγηση. Η δημιουργική ομάδα του Four Seasons Mykonos, με τους Shawn Sullivan (Rockwell Group), Double Decker και τον γενικό διευθυντή του ξενοδοχείου, Ryan Grande, παρουσιάζει τη σχεδιαστική σκέψη πίσω από ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα openings του 2025. Τέλος, η σχέση σύγχρονης τέχνης και φιλοξενίας εξετάζεται από την ομάδα του Double Decker και τον Poka-Yio, σε ένα πάνελ που θέτει την τέχνη όχι ως διακόσμηση αλλά ως βιωματική στρατηγική αφήγησης και πολιτισμικού βάρους.

Για την Design Ambassador, που επιμελείται και παράγει το Hotel Experience, σε συνεργασία με την Aris Marinakis Architectural Editions, το συγκεκριμένο event δεν αποτελεί μια απλή συνάντηση επαγγελματιών του κλάδου. Λειτουργεί ως πολιτισμικός κόμβος που τοποθετεί την ελληνική φιλοξενία στον παγκόσμιο διάλογο, ως δημιουργικό, επενδυτικό και συναισθηματικό case study. Όραμα της ομάδας είναι να συνθέσει ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής και περιεχομένου, όπου η αρχιτεκτονική, το branding, το επιχειρείν και η κουλτούρα συνδιαμορφώνουν το μέλλον του τουρισμού.

Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ADM 7: The Urban Issue

ADM 2025: The Urban Issue

Στο 7ο τεύχος της ειδικής έκδοσης της LiFO, σε συνεργασία με το Archisearch και την Design Ambassador, εστιάζουμε στην πόλη και στο πώς αυτή εξελίσσεται ανάμεσα στην εικόνα και την εμπειρία, στον δημόσιο χώρο ως ένδειξη πολιτισμού και συμπερίληψης καθώς και στην αισθητική της καθημερινότητας, όπως αυτή διαμορφώνεται από τα social media, την κατοίκηση και τον τουρισμό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ