ΗΣΑΠ: Οδηγός αισθάνθηκε αδιαθεσία - Δεν λειτουργούσε ο κλιματισμός

ΟΔΗΓΟΣ ΗΣΑΠ Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Eurokinissi
0

«Αδιαθεσία και όχι λιποθυμία» αισθάνθηκε ο οδηγός συρμού στον ηλεκτρικό, όπως επισημαίνει η ΣΤΑΣΥ.

Πρόκειται για περιστατικό σε οδηγό συρμού στη Γραμμή 1 του μετρό που σημειώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 24 Ιουλίου.

Το τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού της καμπίνας του οδηγού προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και «ενώ ο συρμός ήταν λειτουργικός από την έναρξη της κυκλοφορίας στις 5μιση το πρωί».

Όταν ο οδηγός ενημέρωσε για τη βλάβη, δόθηκε εντολή απόσυρσης του συρμού στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής όμως, ο οδηγός ενημέρωσε πως αισθάνθηκε αδιαθεσία.

Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, κλήθηκε το ΕΚΑΒ και τον συρμό οδήγησε στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά άλλος οδηγός.

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ:

«Το τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού της καμπίνας του οδηγού προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και ενώ ο συρμός ήταν λειτουργικός από την έναρξη της κυκλοφορίας στις 5μιση το πρωί.

Όταν ο οδηγός ενημέρωσε για τη βλάβη, δόθηκε εντολή απόσυρσης του συρμού στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής και συγκεκριμένα στον σταθμό Θησείο, ο οδηγός ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου, πως ένοιωσε αδιαθεσία. Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, κλήθηκε το ΕΚΑΒ και τον συρμό οδήγησε στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά άλλος οδηγός.

Στον οδηγό παρασχέθηκε βοήθεια από το ΕΚΑΒ και με δική του ευθύνη αποχώρησε, χωρίς να αιτηθεί τη διακομιδή του στο νοσοκομείο.

Σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών, η ΣΤΑ.ΣΥ προγραμματίζει επιπλέον βάρδιες 4 οδηγών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος παραμονής των οδηγών στην καμπίνα τους. Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα 12:00-18:00 τα διαλείμματα των οδηγών γίνονται πιο συχνά από τα συνηθισμένα, ούτως ώστε ο χρόνος συνεχούς οδήγησης να μην υπερβαίνει τη 1 ώρα. 

Η λειτουργία της τεχνικοεπισκευαστικής βάσης του Πειραιά παραμένει αδιάλειπτη και υπό δύσκολες συνθήκες οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ εργάζονται για την αποκατάσταση των τεχνικών βλαβών που ανακύπτουν καθημερινά. Για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της βάσης, το αμέσως επόμενο διάστημα προκηρύσσεται η πρόσληψη 104 επιπλέον τεχνικών».

 
 
 
Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτιές σε όλη ην Ελλάδα: Νύχτα μάχης με τα πύρινα μέτωπα σε Μεσσηνία, Εύβοια, Χανιά, Δροσοπηγή, Κύθηρα

Ελλάδα / Φωτιές σε όλη την Ελλάδα: Πύρινα μέτωπα σε Μεσσηνία, Εύβοια, Χανιά, Δροσοπηγή, Κύθηρα

Εκτός ελέγχου εξαιτίας και των ισχυρών ανέμων η φωτιά στον Αητό Μεσσηνίας - Μάχη με τον χρόνο στην Εύβοια - Διάσπαρτες εστίες χωρίς ανέμους στη Δροσοπηγή - Ζητήθηκε διεθνής βοήθεια
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στην Εύβοια: Εκτός ελέγχου τα μέτωπα - Εκκενώνονται οικισμοί, καίγονται γραμμές της ΔΕΗ

Ελλάδα / Φωτιά στην Εύβοια: Εκτός ελέγχου τα μέτωπα - Εκκενώνονται οικισμοί

Το πύρινο μέτωπο που κινείται προς το Αφράτι παρουσιάζει μεγάλη ένταση και ταχύτητα εξάπλωσης - Τεράστιες φλόγες ξεπέρασαν ακόμα και αντιπυρικές ζώνες πλάτους 15 μέτρων σε παραποτάμιες περιοχές
LIFO NEWSROOM
Ανεξέλεγκτη η φωτιά στη Δροσοπηγή: Το δεύτερο μέτωπο μπήκε στο Κρυονέρι - Μηνύματα από το 112

Ελλάδα / Ανεξέλεγκτη η φωτιά στη Δροσοπηγή: Το δεύτερο μέτωπο μπήκε στο Κρυονέρι - Μηνύματα από το 112

Το ένα μέτωπο καίει σπίτια στο Κρυονέρι - Το άλλο μέτωπο είναι στα όρια της Δροσοπηγής - Επιχειρούν 145 πυροσβέστες με 5 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 44 οχήματα, εθελοντές, 10 αεροσκάφη και 7 ελικόπτερα
LIFO NEWSROOM