Όζι Όζμπορν: «Δεν μπορούσε να σταθεί όρθιος» - Οι αδελφές του αποκαλύπτουν για την τελευταία τους συνάντηση

Όζι Όζμπορν: «Δεν μπορούσε να σταθεί όρθιος» - Οι αδελφές του αποκαλύπτουν για την τελευταία τους συνάντηση Facebook Twitter
Φωτ. Όζι Όζμπορν / EPA
0

Οι αδελφές του Όζι Όζμπορν, μοιράζονται αναμνήσεις από την τελευταία συνάντηση τους με τον θρυλικό ροκ σταρ, λίγες ημέρες πριν φύγει από τη ζωή.

Η Jean Powell και η Gillian Hemming λίγες ώρες μετά την είδηση του θανάτου του Όζι Όζμπορν, αποκάλυψαν ότι η τελευταία φορά που είδαν τον αδελφό τους, ήταν λίγες εβδομάδες πριν, στην αποχαιρετιστήρια συναυλία των Black Sabbath στην Αγγλία.

«Ήταν καταβεβλημένος, αλλά παρ' όλα αυτά, ο θάνατός του ήταν σοκ», δήλωσε χαρακτηριστικά η Jean μιλώντας στην εφημερίδα «The Mirror», προσθέτοντας ότι η ίδια και η αδελφή της δεν γνωρίζουν λεπτομέρειες για τον θάνατό του.

Ωστόσο, ξεκαθάρισε πως είναι «ευγνώμων που πέθανε στην Αγγλία». «Μου έστειλε μήνυμα καθώς οδηγούσε στη Lodge Road, εκεί όπου ζούσαμε παλιά, κοντά στο στάδιο», θυμάται για μια από τις τελευταίες της συνομιλίες με τον μικρό της αδελφό.

«Μου είπε ότι δεν μπορούσε να πιστέψει πως τόσοι άνθρωποι περπατούσαν στον παλιό μας δρόμο για να τον δουν να τραγουδά» συμπλήρωσε, ενώ μιλώντας για την εμφάνισή του στη συναυλία, είπε: «Ήταν στενάχωρο γιατί δεν μπορούσε να σταθεί όρθιος, αλλά ήταν πάντα ο δικός μας John (τον αποκάλεσε με το βαφτιστικό του όνομα), έλεγε ακόμη αστεία». «Για εμάς ήταν ο αδελφός μας, όχι κάποιος διάσημος, οπότε είναι απίστευτο να βλέπουμε όλη αυτή την αγάπη από τον κόσμο μετά τον θάνατό του. Απλώς δεν μπορούμε να το πιστέψουμε ότι έφυγε, και πως δεν θα ξαναδεχτούμε ποτέ μήνυμά του ή τηλεφώνημα. Κάθε εβδομάδα, χωρίς εξαίρεση, μας έστελνε μήνυμα», συνέχισε η αδελφή του.

Ο θάνατος του frontman των Black Sabbath, έρχεται μόλις 18 ημέρες μετά την τελευταία του συναυλία με το θρυλικό συγκρότημα στην πατρίδα του, το Μπέρμιγχαμ, στις 5 Ιουλίου.

Κατά τη διάρκεια της εμφάνισής του, κάθισε σε έναν θρόνο με θέμα νυχτερίδας, αφού είχε χάσει τη δυνατότητα να στέκεται και να περπατά εξαιτίας της νόσου του Πάρκινσον, με την οποία είχε διαγνωστεί από το 2003. Οι αδελφές του ανέφεραν πως η τελευταία τους συνάντηση μαζί του στη συναυλία ήταν σύντομη αλλά συγκινητική.

«Όταν είδα τον κόσμο να περιμένει να δει τον John μας, ξέσπασα σε κλάματα. Δεν προλάβαμε να μιλήσουμε πολύ, γιατί όλα ήταν χαοτικά εκείνη τη μέρα. Αλλά στο τελευταίο του μήνυμα μου έγραψε ότι θα ξαναρχόταν στο Μπέρμιγχαμ. Ελπίζαμε να τον δούμε αυτή την εβδομάδα», κατέληξε.

«Ήμασταν πολύ περήφανες για εκείνον και για όλα όσα κατάφερε. Η δόξα ποτέ δεν άλλαξε. Αυτό που έβλεπε το κοινό ήταν ακριβώς αυτός που ήταν στην πραγματικότητα. Δεν υποκρινόταν. Ήταν απλώς υπέροχος», συμπλήρωσε από τη μεριά της η Gillian.

Με πληροφορίες από PEOPLE

 
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παρουσιάστηκε η ψηφιακή πύλη «Συλλογές Τατοΐου» – Ένα έργο που «ξεκλειδώνει» την ιστορία ενός αιώνα

Πολιτισμός / Παρουσιάστηκε η ψηφιακή πύλη «Συλλογές Τατοΐου» – Ένα έργο που «ξεκλειδώνει» την ιστορία ενός αιώνα

Η υπουργός, Λίνα Μενδώνη, υπενθύμισε ότι το κτήμα του Τατοΐου, αν και είχε «σημαντική ιστορική και περιβαλλοντική αξία», παρέμενε για δεκαετίες αναξιοποίητο
LIFO NEWSROOM
Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM