Η Κέιτ Μίντλετον σταμάτησε τη βασιλική αυτοκινητοπομπή για να χαιρετήσει ένα κοριτσάκι

Η Κέιτ Μίντλετον σταμάτησε τη βασιλική αυτοκινητοπομπή για να χαιρετήσει ένα κοριτσάκι Facebook Twitter
Φωτ: Facebook / Stacey Howard
0

Η Κέιτ Μίντλετον επισκέφτηκε την Ουαλία και κατά την επιστροφή της από ένα εργοστάσιο, σταμάτησε τη βασιλική αυτοκινητοπομπή για να χαιρετήσει μία 3χρονη θαυμάστρια της που την περίμενε στην άκρη του δρόμου.

Αρχικά, η πριγκίπισσα της Ουαλίας επισκέφτηκε έναν ξενώνα για παιδιά που πάσχουν από ανίατες ασθένειες, όπου συνομίλησε με δεκάδες παιδιά και τους γονείς τους. Έπειτα, βρέθηκε σε ένα εργοστάσιο παραγωγής καλτσών, το οποίο είχε λάβει Βασιλικό ένταλμα από τον Βασιλιά Κάρολο το 1999, τότε Πρίγκιπα της Ουαλίας.

Λίγο αφού η βασιλική αυτοκινητοπομπή είχε ξεκινήσει από το εργοστάσιο, η Κέιτ Μίντλετον παρατήρησε ένα μικρό κορίτσι στην άκρη του δρόμου που φώναζε: «Γεια σου πριγκίπισσα».

Η μέλλουσα βασίλισσα της Γηραιάς Αλβιώνας έσπευσε να χαιρετήσει την τρίχρονη Λίλι-Ροούζ, η οποία έδωσε στην Κέιτ Μίντλετον ένα παιδικό παιχνίδι σε σχήμα μπανάνας.

Η μητέρα του κοριτσιού, η Στέισι Τζόρλί, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό της.

«Ήταν τόσο συναρπαστικό, δεν είχαμε ιδέα ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο», δήλωσε στο BBC.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM