Αντζελίνα Τζολί για Μαρία Κάλλας: «Η μητέρα της την διέλυσε όταν ήταν πολύ μικρή»

Αντζελίνα Τζολί για Μαρία Κάλλας: «Η μητέρα της την διέλυσε όταν ήταν πολύ μικρή» Facebook Twitter
0

Η Αντζελίνα Τζολί παραχώρησε μια συνέντευξη από κοινού με τον σκηνοθέτη της πολυαναμενόμενης ταινίας, «Maria».

Καθισμένη πλάι στον σκηνοθέτη, Πάμπλο Λαραΐν, η Αντζελίνα Τζολί περιέγραψε τη σημασία που έχει η Ελλάδα, ως σημείο εκκίνησης των γυρισμάτων για την βασισμένη στη ζωή της Μαρίας Κάλλας, ταινία.

«Ξεκινήσαμε από την Ελλάδα και θεωρώ ότι ήταν κάτι συμβολικό που η ταινία αυτή άρχισε από την Ελλάδα, για διάφορους προφανείς λόγους. Μπορείς να το αισθανθείς», είπε αρχικά η Αντζελίνα Τζολί, στο MEGA.

Με τη σειρά του, ο Λαραΐν περιέγραψε τη συμβολή του φωτός και των χρωμάτων της Ελλάδας στον κινηματογράφο.

«Προφανώς το νερό, τα χρώματα, τα νησιά στο φόντο, αλλά κυρίως το φως, πιστεύω ως κινηματογραφιστής ότι το φως έχει ιδιαίτερη σημασία και νομίζω ότι το φως στην Ελλάδα είναι ένα κομμάτι που δεν μπορείς να κλέψεις. Πολλά πράγματα στις ταινίες μπορείς να κλέψεις, αλλά όχι το φως» ανέφερε


«Τι ήταν εκείνο που διέλυσε την Κάλλας; Ήταν, άραγε, ο Αριστοτέλης Ωνάσης;» ρωτήθηκε μεταξύ άλλων η Χολιγουντιανή σταρ. Η απάντησή της ήταν:  «Θεωρώ ότι κάποιος υποτιμά πολύ αυτή τη γυναίκα, όταν πιστεύει ότι ένας άνδρας θα είχε τόσο σημαντική επίδραση στη ζωή της. Φυσικά, ο Ωνάσης είχε μία επίδραση στη ζωή της. Θεωρώ ότι η μητέρα της την διέλυσε όταν ήταν πολύ μικρή. Πιστεύω ότι ο πόλεμος την επηρέασε πολύ. Αλλά νομίζω ότι η φωνή της και όταν δεν μπορούσε πια να τραγουδάει, όταν δεν μπορούσε να κάνει το μόνο πράγμα που ένιωθε ότι ήξερε, το μόνο πράγμα για το οποίο ζούσε, πίστευε ότι αυτή ήταν η ζωή της και όταν ήταν ανήμπορη να το κάνει πια, όταν άρχισε να χάνει τη φωνή της, τότε διαλύθηκε πραγματικά».

Για τον  Πάμπλο Λαραΐν, «η ίδια η Μαρία Κάλλας προκάλεσε αυτή την καταστροφή και όχι κάποιος άλλος. Όσον αφορά στη σχέση της με τον Ωνάση, ένιωσε πως τη χρησιμοποίησαν. Κάποια στιγμή αγαπήθηκε, αλλά στο τέλος τη χρησιμοποίησαν. Έτσι, θύμωσε με τον ίδιο της τον εαυτό μόλις το κατάλαβε αυτό. Είναι η ίδια ιστορία, αλλά έχει να κάνει με την αντίληψη από ποια πλευρά βλέπεις μία ιστορία. Εμείς αυτό κάνουμε, βλέπουμε τη δική της πλευρά».

Το επιβλητικό trailer του Maria βάζει το κοινό στον κόσμο της Κάλλας και το μεταφέρει στο Παρίσι, εκεί που η σπουδαία σοπράνο πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής της. Σκηνές της ταινίας έχουν γυριστεί και στην Ελλάδα, ενώ στο καστ συμμετάσχουν και Ελληνίδες ηθοποιοί, όπως η Αγγελίνα Παπαδοπούλου στον ρόλο της Κάλλας όταν ακόμη ήταν σε νεαρή ηλικία. Εμφανίζεται και η Λυδία Κονιόρδου που έχει αναλάβει τον ρόλο της μητέρας της.

Η ταινία του μετρ των biopics Πάμπλο Λαραΐν, επικεντρώνεται στις άγνωστες πτυχές της ζωής της μεγαλύτερης ντίβας της όπερας, και αποκαλύπτει πλευρές της προσωπικότητάς της που κανείς δεν γνώριζε μέχρι σήμερα.


Η ταινία με την Αντζελίνα Τζολί κυκλοφορεί στους κινηματογράφους από την 5η Δεκεμβρίου.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM
Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Πολιτισμός / Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Από το "In the Mood for Love" μέχρι το "Get Out" και το "Mad Max: Fury Road", η λίστα που παρουσίασαν οι New York Times συγκεντρώνει τις πιο επιδραστικές ταινίες των τελευταίων 24 ετών, όπως τις ψήφισαν εκατοντάδες δημιουργοί, ηθοποιοί και κριτικοί σε όλο τον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Πολιτισμός / Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Ο «σκοτεινός μάγος της μόδας» ξεδιπλώνει την 30ή πορεία του με μια αναδρομική έκθεση που περιλαμβάνει από τα φθαρμένα υφάσματα μέχρι τα κοστούμια με βάτες τύπου Φρανκενστάιν και το γλυπτό που παρουσιάζει τον ίδιο να ουρεί
LIFO NEWSROOM