Σύμφωνα με δημοσίευμα του InsideFacebook, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε τα σχέδια του να παρέχει, προσεχώς, στις διαφημιστικές εταιρείες τα τηλέφωνα, τα e-mail και τους μοναδικούς κωδικούς UID των χρηστών.
Σημειώνεται ότι η παραχώρηση των δεδομένων αυτών στους διαφημιστές θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα, ώστε να μπορούν να εντοπίζουν νέους δυνητικούς καταναλωτές και να πραγματοποιούν καλύτερες στοχευμένες διαφημίσεις. Το Facebook επισημαίνει , πάντως, ότι για να είναι κάτι τέτοιο εφικτό, θα πρέπει πρώτα να δώσουν οι χρήστες τη συγκατάθεσή τους.
Μετά την κοινοποίηση της απόφασης αυτής δεν άργησαν οι πρώτες αντιδράσεις από τους χρήστες, οι οποίοι τον τελευταίο καιρό δηλώνουν δυσαρεστημένοι με τον τρόπο διαχείρισης του Facebook.
Τech & Science /
Το Facebook θα δίνει το e-mail και τα τηλέφωνα των χρηστών σε διαφημιστικές εταιρείες

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

«Τώρα που το θυμήθηκες, βράσ’ το» – Κι όμως, η Δικαιοσύνη άκουσε

Ειρήνη Μουρτζούκου: «Δεν θα αντέξει, εγώ θέλω να πάει φυλακή και η μάνα μου» λέει ο αδελφός της

Η ξεχωριστή συναυλία της Νταϊάνα Ρος στο Καλλιμάρμαρο: Το act της Έλενας Παπαρίζου και η αναδρομή σε soul και disco επιτυχίες

Τσατραφύλλιας για καύσωνα: Θα διαρκέσει δύο ημέρες παραπάνω – Έρχεται η πιο ζεστή ημέρα του καλοκαιριού

Air India: Ο έμπειρος κυβερνήτης του Boeing 787 διέκοψε την τροφοδοσία των κινητήρων με καύσιμα σύμφωνα με την WSJ

σχόλια