44% των χρηστών στο Facebook δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις

44% των χρηστών στο Facebook δεν κάνει κλικ στις διαφημίσεις Facebook Twitter
0

Η εταιρεία marketing, Greenlight, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα βρήκε πως το 44% των χρηστών του Facebook δεν κάνει ποτέ κλικ στα sponsored posts ή στις διαφημίσεις του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του VentureBeat, η General Motors ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την καμπάνια προώθησης μέσω του Facebook καθώς δεν είναι όσο αποδοτική όσο θα ήθελα. Η απόφαση αυτή σε συνδυασμό με την έρευνα δεν είναι καλός οιωνός για το Facebook, το οποίο σκοπεύει να κάνει την εμφάνισή του και στο χρηματιστήριο.


Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση ερωτηματολογίου που προωθήθηκε ανάμεσα σε 500 ανθρώπους διαφόρων κατηγοριών και επαγγελμάτων και έδειξε ότι όχι μόνο το 44% δεν κάνει ποτέ κλικ σε διαφημίσεις, αλλά ότι μόλις το 3% κάνει "τακτικά" κλικ, ενώ ένα 10% «μερικές φορές».

Σημειώνεται, πως τα άτομα που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις, τις θεωρούν καλά στοχευμένες και συμπαθητικές. Τέλος, το 30% δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται το Facebook με τα προσωπικά του δεδομένα, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα ευοίωνο για την εταιρεία.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Τech & Science / Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Οι προσπάθειες ενσωμάτωσης του Apple Intelligence δεν έχουν ακόμη αποδώσει - Η Apple βρίσκεται «ουσιαστικά τρία χρόνια πίσω» στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου φωνητικού βοηθού, επισημαίνουν αναλυτές
LIFO NEWSROOM
Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Τech & Science / Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Αυστραλοί ερευνητές ανακοίνωσαν ότι, χρησιμοποιώντας mRNA, κατάφεραν να «ξεγελάσουν» τον ιό ώστε να βγει από την κρυψώνα του – ένα κρίσιμο βήμα για την πλήρη εξάλειψή του από τον οργανισμό
LIFO NEWSROOM
Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Τech & Science / Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Η εταιρεία φιλοδοξεί να δημιουργήσει, μέσα στις επόμενες δεκαετίες, σεληνιακές υποδομές ικανές να υποστηρίξουν 1.000 κατοίκους και να υποδέχονται χιλιάδες επισκέπτες
LIFO NEWSROOM