Πάνω από τα 2/3 των Βρετανών ψωνίζουν online όταν έχουν πιει αλκοόλ. Η έρευνα που έγινε από το site σύγκρισης τιμών Kelkoo βρήκε επίσης ότι το 39% των καταναλωτών θα κάνουν τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια τους μέσω του Internet. Μόνο στη Βρετανία οι καταναλωτές έχουν ήδη ξοδέψει 5.2 δις από αγορές μετά τη χρήση αλκοόλ. Oι περισσότεροι ψωνίζουν ρούχα, παπούτσια, DVD και video games. Aπ’ ότι φαίνεται βέβαια, αυτό δεν είναι πάντα καλή ιδέα: πολλοί αποκοιμούνται ή αφήνουν την συναλλαγή στη μέση ενώ το 14% ισχυρίζονται ότι μετάνιωσαν τις αγορές που έκαναν μεθυσμένοι και τις έστειλαν πίσω. Ο διευθυντής της Kelkoo Chris Simpson δήλωσε « Η έρευνα μας δείχνει ότι παρά το γεγονός ότι όταν οι καταναλωτές ψωνίζουν μεθυσμένοι ψωνίζουν περισσότερα δώρα, θα θέλαμε να συμβουλεύσουμε τους καταναλωτές να σκεφτούν πολύ σοβαρά πριν ψωνίσουν και να θυμούνται πάντα ότι μπορούν πάντα να επιστρέψουν αυτό που αγόρασαν»
Τech & Science /
5.2 δισ. λίρες έχουν ξοδευτεί στη Βρετανία για online αγορές υπό την επήρεια αλκοόλ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Όζι Όζμπορν: Όταν οι Black Sabbath είδαν την ταινία τρόμου με την Ρίκα Διαλυνά και άλλαξαν το όνομά τους

Καύσωνας: Πότε υποχωρεί τελικά - Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ

Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Ηράκλειο: Νεκρό βρέφος 20 μηνών - Πνίγηκε από σουβλάκι

Δύο κορίτσια από το Ισραήλ στην Ίο πριν από τριάντα χρόνια

σχόλια