5.2 δισ. λίρες έχουν ξοδευτεί στη Βρετανία για online αγορές υπό την επήρεια αλκοόλ

5.2 δισ. λίρες έχουν ξοδευτεί στη Βρετανία για online αγορές υπό την επήρεια αλκοόλ Facebook Twitter
0

Πάνω από τα 2/3 των Βρετανών ψωνίζουν online όταν έχουν πιει αλκοόλ. Η έρευνα που έγινε από το site σύγκρισης τιμών Kelkoo βρήκε επίσης ότι το 39% των καταναλωτών θα κάνουν τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια τους μέσω του Internet. Μόνο στη Βρετανία οι καταναλωτές έχουν ήδη ξοδέψει 5.2 δις από αγορές μετά τη χρήση αλκοόλ. Oι περισσότεροι ψωνίζουν ρούχα, παπούτσια, DVD και video games. Aπ’ ότι φαίνεται βέβαια, αυτό δεν είναι πάντα καλή ιδέα: πολλοί αποκοιμούνται ή αφήνουν την συναλλαγή στη μέση ενώ το 14% ισχυρίζονται ότι μετάνιωσαν τις αγορές που έκαναν μεθυσμένοι και τις έστειλαν πίσω. Ο διευθυντής της Kelkoo Chris Simpson δήλωσε « Η έρευνα μας δείχνει ότι  παρά το γεγονός ότι όταν οι καταναλωτές ψωνίζουν μεθυσμένοι ψωνίζουν περισσότερα δώρα, θα θέλαμε να συμβουλεύσουμε τους καταναλωτές να σκεφτούν πολύ σοβαρά πριν ψωνίσουν και να θυμούνται πάντα ότι μπορούν πάντα να επιστρέψουν αυτό που αγόρασαν»

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χάνω ώρες στο κινητό και δεν το καταλαβαίνω»: Πόσο σου «τρώει» το scrolling και πώς να το μειώσεις

Τech & Science / «Χάνω ώρες στο κινητό και δεν το καταλαβαίνω»: Πόσο σου «τρώει» το scrolling και πώς να το μειώσεις

Η καθημερινή κατανάλωση περιεχομένου στο κινητό μοιάζει αθώα – μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι πέρασε η μισή μέρα. Πόσο χρόνο χάνουμε τελικά και τι μπορούμε να κάνουμε για να τον πάρουμε πίσω;
LIFO NEWSROOM
Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τech & Science / Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τα κρούσματα ασθενειών που προλαμβάνονται με εμβολιασμό αυξάνονται παγκοσμίως, θέτοντας σε κίνδυνο ζωές και εκθέτοντας τις πληγείσες χώρες σε αυξανόμενο κόστος για την αντιμετώπισή τους
LIFO NEWSROOM