Σύμφωνα με τη συμφωνία των τριών online γιγάντων τα τμήματα πωλήσεων των τριών εταιρειών θα μπορούν να προσφέρουν κάποιες από τις υπηρεσίες των άλλων δυο στους πελάτες τους. Aυτό θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διαλέγουν οποιονδήποτε συνδυασμό από το πακέτο προσφορών Microsoft, AOL και Yahoo. Μαζί οι τρεις εταιρείες θα έχουν περίπου 22% της online διαφημιστικής αγοράς. Η κίνηση έρχεται ως αναγκαίο κακό από την αύξηση εσόδων των ανταγωνιστών Google του Facebook. Μόνο το Facebook έχει αυτή τη στιγμή το 16% της αγοράς και η Google to 9%, και οι δυο εταιρίες έχουν δει τα ποσοστά τους να αυξάνονται δραματικά τα τελευταία δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Η Γερμανία ετοιμάζεται για πόλεμο: «Πρέπει να επεκτείνουμε τα καταφύγια άμεσα»

Ο Έλον Μασκ εγκατέστησε Starlink στον Λευκό Οίκο και η κυβέρνηση Τραμπ «βλέπει» κίνδυνο εθνικής ασφάλειας

Τζάνειο: Με πολυοργανική ανεπάρκεια η 62χρονη - Αγνοείται ο βοηθός νοσηλευτή που έκανε τη μετάγγιση

Πάνω από 5.000 Τούρκοι ήρθαν στα ελληνικά νησιά για το Μπαϊράμι

Νάξος: Ένδειξη φωτιάς σε κινητήρα αεροσκάφους - Η ανακοίνωση της Aegean

σχόλια