Σύμφωνα με τη συμφωνία των τριών online γιγάντων τα τμήματα πωλήσεων των τριών εταιρειών θα μπορούν να προσφέρουν κάποιες από τις υπηρεσίες των άλλων δυο στους πελάτες τους. Aυτό θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διαλέγουν οποιονδήποτε συνδυασμό από το πακέτο προσφορών Microsoft, AOL και Yahoo. Μαζί οι τρεις εταιρείες θα έχουν περίπου 22% της online διαφημιστικής αγοράς. Η κίνηση έρχεται ως αναγκαίο κακό από την αύξηση εσόδων των ανταγωνιστών Google του Facebook. Μόνο το Facebook έχει αυτή τη στιγμή το 16% της αγοράς και η Google to 9%, και οι δυο εταιρίες έχουν δει τα ποσοστά τους να αυξάνονται δραματικά τα τελευταία δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Τουρκία: Εγκαταλείπουν οι Γερμανοί τουρίστες - Ακριβότερα κατά 36% ξενοδοχεία και εστιατόρια

«Θα αποσυρθώ όταν καρφώσουν το καπάκι στο φέρετρό μου» - Ο Όζι έφυγε, το μεγαλύτερο κεφάλαιο της metal κλείνει

Πέθανε ο Όζι Όζμπορν

Πόσο γρήγορα «γερνά» ο εγκέφαλός μας; - Η απάντηση αποτελεί το κλειδί της μακροζωίας, σύμφωνα με νέες έρευνες

Σύρος: Κρουαζιερόπλοιο με Ισραηλινούς επιβάτες έφυγε χωρίς να δέσει λόγω διαμαρτυρίας για τη Γάζα

σχόλια