Σύμφωνα με τη συμφωνία των τριών online γιγάντων τα τμήματα πωλήσεων των τριών εταιρειών θα μπορούν να προσφέρουν κάποιες από τις υπηρεσίες των άλλων δυο στους πελάτες τους. Aυτό θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διαλέγουν οποιονδήποτε συνδυασμό από το πακέτο προσφορών Microsoft, AOL και Yahoo. Μαζί οι τρεις εταιρείες θα έχουν περίπου 22% της online διαφημιστικής αγοράς. Η κίνηση έρχεται ως αναγκαίο κακό από την αύξηση εσόδων των ανταγωνιστών Google του Facebook. Μόνο το Facebook έχει αυτή τη στιγμή το 16% της αγοράς και η Google to 9%, και οι δυο εταιρίες έχουν δει τα ποσοστά τους να αυξάνονται δραματικά τα τελευταία δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Γιος και εγγονός Διονύση Σαββόπουλου: «Ίσως αυτό που ήθελες να καταφέρεις ήταν η ένωση»
«Η Ελλάδα αγωνίζεται εδώ και δεκαετίες για την επιστροφή» - Ο Guardian για το δείπνο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Με ειλικρινή συγκίνηση και τραγούδια η Ελλάδα αποχαιρέτησε τον Διονύση Σαββόπουλο
Αλκίνοος Ιωαννίδης: Ολόκληρος ο επικήδειος στην κηδεία Σαββόπουλου
Κηδεία Διονύση Σαββόπουλου: Ποιοι πολιτικοί δεν έδωσαν το «παρών»
σχόλια