Σύμφωνα με τη συμφωνία των τριών online γιγάντων τα τμήματα πωλήσεων των τριών εταιρειών θα μπορούν να προσφέρουν κάποιες από τις υπηρεσίες των άλλων δυο στους πελάτες τους. Aυτό θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διαλέγουν οποιονδήποτε συνδυασμό από το πακέτο προσφορών Microsoft, AOL και Yahoo. Μαζί οι τρεις εταιρείες θα έχουν περίπου 22% της online διαφημιστικής αγοράς. Η κίνηση έρχεται ως αναγκαίο κακό από την αύξηση εσόδων των ανταγωνιστών Google του Facebook. Μόνο το Facebook έχει αυτή τη στιγμή το 16% της αγοράς και η Google to 9%, και οι δυο εταιρίες έχουν δει τα ποσοστά τους να αυξάνονται δραματικά τα τελευταία δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Προσωπικός αριθμός: Λήγει η προθεσμία για την έκδοσή του από τους πολίτες

Ισχύει ότι οι ξένοι DJ's μας ξεπετάνε λίγο όταν έρχονται στην Αθήνα;

Καιρός: Βροχές και ισχυρές καταιγίδες αύριο Δευτέρα 18 Αυγούστου

Ημερολόγιο Αμοργού: «Είναι ποτέ δυνατόν έξι μέρες να γεμίσουν τα ελλείμματα όλου του χρόνου»

σχόλια