Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Καιρός: Βροχές και ισχυρές καταιγίδες αύριο Δευτέρα 18 Αυγούστου

Προσωπικός αριθμός: Λήγει η προθεσμία για την έκδοσή του από τους πολίτες

Τα δάκρυα 19χρονου Αυστραλού παίκτη του football στις ΗΠΑ: Μου λείπουν πολύ, είπε για την οικογένειά του

Ημερολόγιο Αμοργού: «Είναι ποτέ δυνατόν έξι μέρες να γεμίσουν τα ελλείμματα όλου του χρόνου»

σχόλια