Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Νέα «θεραπεία-ορόσημο» σταματά τον καρκίνο του μαστού προτού εξελιχθεί – Τι δείχνει μεγάλη μελέτη

Η Γκρέτα Τούνμπεργκ απέπλευσε για τη Γάζα με στόχο το «σπάσιμο του αποκλεισμού»

Μις Κόσμος 2025: Ποια είναι η 22χρονη από την Ταϊλάνδη που εντυπωσίασε τον πλανήτη

Αταμάν: «Ρατσιστές αυτοί που έβριζαν την Τουρκία»

Επιχείρηση «Ιστός Αράχνης»: Πώς τα ουκρανικά drones έφτασαν απαρατήρητα δίπλα στα ρωσικά βομβαρδιστικά

σχόλια