Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ποιος είναι ο «Έλληνας Εσκομπάρ» που συνελήφθη για το πλοίο με την κοκαΐνη στον Ατλαντικό
Καρυστιανού για κόμμα: «Πιθανότατα θα γίνει» - «Δεν μας αφορά η πολιτική» απαντούν συγγενείς θυμάτων στα Τέμπη
«Ο Τραμπ έχει προσωπικότητα αλκοολικού»: Τι φέρεται να είπε η προσωπάρχης του και τι απαντά τώρα
Στροφή της ΕΕ για τα αυτοκίνητα μετά το 2035 - Τι αλλάζει
Έκτακτο διάγγελμα Τραμπ σε λίγες ώρες - «Τα καλύτερα έρχονται»
σχόλια