EE: Η Amazon μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τις διαφημίσεις «μαϊμού» Louboutin

EE: Η Amazon μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τις διαφημίσεις «μαϊμού» Louboutin Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

H Amazon θα μπορούσε να θεωρηθεί υπεύθυνη για τη διαφήμιση «μαϊμού» Louboutin, των παπουτσιών με τη διάσημη κόκκινη σόλα, τα οποία δυνητικά παραβιάζουν το εμπορικό σήμα της ΕΕ του σχεδιαστή Christian Louboutin.

Ανάλογα υποδήματα με κόκκινη σόλα διαφημίζονταν στην Amazon από τρίτους προμηθευτές, χωρίς τη συναίνεση της εταιρείας. 

Το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισε πως η μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία διαδικτυακού εμπορίου μπορεί να είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε παραβίαση εμπορικού σήματος.

Η Louboutin ανέφερε πως η πλατφόρμα πουλούσε μοντέλα της «εξαπατώντας το κοινό» με την Amazon να απαντά πως θα μελετήσει την απόφαση. 

Η Louboutin, της οποίας οι γόβες κοστίζουν πάνω από 700 ευρώ, είχε προσφύγει κατά της Amazon σε δύο δικαστήρια το 2019, κατηγορώντας τη πως σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις διαφήμιζε παπούτσια χωρίς τη συγκατάθεσή της. 

Η προκαταρκτική απόφαση του δικαστηρίου με έδρα το Λουξεμβούργο ουσιαστικά ανοίγει το δρόμο για ποινές στην Amazon για περιπτώσεις διαφημίσεων παραποιημένων προϊόντων που πωλούνται μέσω της πλατφόρμας της. 

Η Louboutin επιμένει πως η Amazon χρησιμοποίησε παράνομα το σήμα κατατεθέν της, την κόκκινη σόλα «για προϊόντα πανομοιότυπα» με τα δικά της, εμμένοντας πως «οι αμφιλεγόμενες διαφημίσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εμπορικής επικοινωνίας της Amazon».

Η υπόθεση εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης συζήτησης σχετικά με την παραβίαση εμπορικών σημάτων σε διαδικτυακές αγορές και τη δυσκολία των καταναλωτών να εντοπίσουν τον πραγματικό πωλητή και το αυθεντικό προϊόν. 

Με πληροφορίες από BBC


 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM