Βρετανία: Άγνωστος πέταξε βόμβες μολότοφ σε κέντρο μετανάστευσης και έπειτα αυτοκτόνησε

Βρετανία: Άγνωστος πέταξε βόμβες μολότοφ σε κέντρο μετανάστευσης και έπειτα αυτοκτόνησε Facebook Twitter
Φωτ.: Twitter.
0

Ένας άνδρας πέταξε βόμβες μολότοφ στις οποίες είχε δέσει πυροτεχνήματα στο νέο κέντρο μετανάστευσης της βρετανικής συνοριοφυλακής στο Ντόβερ της Αγγλίας και στη συνέχεια έβαλε τέλος στη ζωή του.

Ο δράστης έφτασε στο κέντρο με ένα λευκό αυτοκίνητο Seat. Βγήκε έξω και εκτόξευσε τρεις βόμβες, η μία εκ των οποίων δεν εξερράγη.

Μετά την επίθεση, πήγε σε ένα κοντινό βενζινάδικο, πέρασε στον λαιμό του μια θηλιά, με την άκρη του σχοινιού δεμένη σε μια μεταλλική κολόνα, και έβαλε μπροστά το αυτοκίνητο, δίνοντας έτσι τέλος στη ζωή του.

Η αστυνομία απέκλεισε την περιοχή. Οι τοπικές αρχές και το υπουργείο Εσωτερικών της Βρετανίας δεν έχουν κάνει κανένα σχόλιο μέχρι στιγμής.

Με πληροφορίες από Reuters και ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM