Η νέα CEO του οίκου Chanel δεν έχει καμία σχέση με τη μόδα

Η νέα CEO του οίκου Chanel δεν έχει καμία σχέση με τη μόδα Facebook Twitter
Vianney Le Caer/Invision/AP
0

Μετά από περισσότερα από πέντε χρόνια χωρίς παγκόσμιο CEO, ο γαλλικός οίκος μόδας Chanel όρισε τη Leena Nair, πρώην στέλεχος της Unilever, ως αντικαταστάτη της Maureen Chiquet.

Όταν η εγκατέλειψε την εταιρία μετά από εννέα χρόνια στις αρχές του 2016, ο συνιδιοκτήτης του οίκου Chanel, Alain Wertheimer, ανέλαβε την έξτρα αρμοδιότητα.

Σε επίσημη δήλωση, ο οίκος μόδας είπε ότι ο 73χρονος Γάλλος δισεκατομμυριούχος (ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του brand μαζί με τον αδερφό του, Gerard Wertheimer) θα αναλάβει το ρόλο του παγκόσμιου εκτελεστικού προέδρου του ομίλου, αφήνοντας την Nair στο τιμόνι.

Κάτι που έχει σοκάρει πολλούς, καθώς κάποιος χωρίς παρελθόν στη μόδα συνιστά -αν μη τι άλλο- τουλάχιστον αναπάντεχη επιλογή.

Ωστόσο, η Nair έχει χτίσει ένα λαμπρό όνομα στη διάρκεια της 30χρονης θητείας της στη Unilever -πιο πρόσφατα ως επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της εταιρείας, επιβλέποντας πάνω από 150.000 υπαλλήλους.

Υπό ην εποπτεία της η Unilever όχι μόνο πέτυχε ισότητα των φύλων σε παγκόσμιο επίπεδο διαχείρισης, αλλά δεσμεύτηκε να πληρώσει τις αμοιβές σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού.

Δέσμευση που, αφού ξεκίνησε ως ασκούμενη στο εργοστάσιο και ανελίχθηκε στις βαθμίδες, σημαίνει πολλά για την Nair προσωπικά.

Η Nair είναι επίσης ως μη εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της British Telecom και στο παρελθόν έχει διατελέσει μη εκτελεστική διευθύντρια του τμήματος Επιχειρήσεων, Ενέργειας και Βιομηχανικής Στρατηγικής της βρετανικής κυβέρνησης.

Η νέα CEO του οίκου Chanel δεν έχει καμία σχέση με τη μόδα Facebook Twitter
Πρωτοσέλιδα από ινδικές εφημερίδες με την Leena Nair ως νέα CEO του γαλλικού οίκου μόδας Chanel. AP Photo/Rafiq Maqbool

Ο οίκος μόδας Chanel είπε ότι η Leena Nair θα ενταχθεί στο δυναμικό στα τέλη Ιανουαρίου και θα έχει έδρα στο Λονδίνο.

Τον Ιούνιο, αποκάλυψε ότι ξόδεψε 1,1 δισ. δολάρια, «επίπεδο ρεκόρ δαπανών κεφαλαίου» σε όλη την πανδημία του Covid-19, και σχεδιάζει να συνεχίσει σε αυτό το επίπεδο, παρά τα ετήσια έσοδα που μειώθηκαν κατά 18% (σε 10,1 δισ. δολάρια) το 2020 λόγω ενός «εξαιρετικά διαταραγμένου περιβάλλοντος».

Τα κέρδη ανήλθαν σε 2,05 δισ. δολάρια, σημειώνοντας πτώση 41,4%, αν και η εταιρία δήλωσε ότι είδε βελτίωση στις πωλήσεις το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Με πληροφορίες από Forbes

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM