Τέχνη του κ*λου: Θα αγόραζες έναν πίνακα που έφτιαξε η Lizzo με τα οπίσθιά της;

Θα αγόραζες έναν πίνακα που έφτιαξε η Lizzo με τον πισινό της; Facebook Twitter
Τα κομμάτια της είναι μικρά μανιφέστα για το body positivity και βάζει όλους τους haters στη θέση τους. Φωτο: Kevin Winter/Getty Images
0

Όνομα: Lizzy Picasso

Ηλικία: 33 ετών

Εμφάνιση: Σέξι

Καλέ τι τίτλος είναι αυτός; Δεν ντρέπεσαι; Πάλι click baiting κάνεις; Και Lizzy Picasso; Μαζέψου, wtf! Γιατί να ντραπώ; Αφού ισχύει. Η Lizzo ζωγράφισε ζωντανά έναν πίνακα με τα οπίσθιά της για τη φετινή Art Basel που γίνεται αυτήν τη στιγμή στο Μαιάμι. Μάλιστα, ανέβασε ένα βιντεάκι στο TikTok, όπου αποκαλεί τον εαυτό της Lizzy Picasso. Πώς να το γράψω δηλαδή; Αν έχεις καμιά καλύτερη ιδέα, να μου την πεις.

Τι εννοείς ζωντανά; Δεν καταλαβαίνω. Εννοώ live. Το ζωγράφισε ζωντανά σε αληθινό χρόνο και μπορούσες να το αγοράσεις μέσα από το streaming που έκανε εδώ. Με 9 ευρώ μπορείς να δεις ολόκληρο το περφόμανς που διαρκεί 70 λεπτά, όπου ερμηνεύει και νέα μουσική. Εδώ που τα λέμε όμως, όλα τα λεφτά είναι το βιντεάκι που ανέβασε στο TikTok και τη δείχνει να ζωγραφίζει και κανονικά και αλλιώς.

Σήμερα έχει έναν από τους πιο διάσημους πισινούς στη showbiz, κι ας ακούγεται κάπως αυτό. «Αισθανόμουν ότι οι πιθανότητες ήταν εναντίον μου, αλλά, μωρό μου, αυτός ο μαύρος πισινός έχει πάει σε διάφορα μέρη. Ο κώλος μου έχει γίνει το επίκεντρο συζητήσεων, έχει βγει σε περιοδικά, η Rihanna υποκλίθηκε μπροστά του. Και κάποτε τον θεωρούσα το λιγότερο αγαπημένο μέρος του σώματος μου» είπε.

Απλά σκας στα γέλια, και δεν θα μπορούσε να τα πει και καλύτερα από τη λεζάντα, όπου έγραψε: «Νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω περισσότερη κωλοτέχνη. Ποιος θέλει μια bootyfly (οπισθόμυγα);».

@lizzo

I THINK I NEED TO MAKE MORE ASS ART🤔 WHO WANTS A BOOTYFLY?🍑🦋 WATCH ME PERFORM IN MIAMI LIVE - TIX HERE: http://lizzo.live-now.com

♬ original sound - lizzo

Στην Art Basel όμως; Γιατί; Πάλι δεν καταλαβαίνω… Έλα τώρα, η Lizzo σε πείραξε επειδή είναι ράπερ και συμμετέχει σε ένα από τα μεγαλύτερα art fairs. Λες και είναι το μόνο κουλό που έχει συμβεί εκεί πέρα. Σου θυμίζω ότι κάποτε μια καλλιτέχνις είχε γδυθεί για να κάνει παρέα σε ένα γουρούνι. Μια άλλη φορά, ο Usher φόρτιζε το κινητό του στoν κόλπο μιας εικαστικού ενώ σε μια άλλη αίθουσα ταυτόχρονα κάποιος έκλεψε έναν πίνακα του Πικάσο χωρίς να τον πάρει κανείς χαμπάρι. Ή το 2019, όταν ένα από τα εκθέματα ήταν μια τσάντα που έξυνες και μύριζες ή τα sneakers που σχεδίασε ο συγχωρεμένος Virgil Abloh και κόστιζαν 182.000 δολάρια.

Εντάξει, απ' ό,τι διαπιστώνω την τραβάει την υπερβολή ο οργανισμός τους… Εσύ τι λες; Εκτός κι αν θεωρείς νορμάλ όταν το 2015 μια γυναίκα μαχαίρωσε στα αλήθεια μια άλλη γυναίκα και οι επισκέπτες νόμισαν ότι ήταν ακόμη μια περφόμανς ή όταν τους έπεσε ένα γλυπτό που ζύγιζε 9 περίπου κιλά από ψηλά στο πεζοδρόμιο. Πάλι καλά που δεν έχει σκοτωθεί κανείς ακόμη.

Πάντως, θυμάμαι τη Lizzo τελευταία στα social media που είχε βγει και έκλαιγε για το σώμα της. Δεν έκλαιγε για το σώμα της.

Για τι πράγμα έκλαιγε δηλαδή; Για το bullying που τρώει κάθε φορά για την εμφάνισή της και το βάρος της, αλλά δεν μασάει.

Δεν μασάει πώς; Κατ' αρχάς άκουσε τα κομμάτια της, που είναι μικρά μανιφέστα για το body positivity και βάζει όλους τους haters στη θέση τους. Επιπλέον, φέτος τον Αύγουστο έκανε μια παρουσίαση στο Ted Talk για την ιστορία του twerking και πώς τη βοήθησε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση. Στη δεκαετία του ’90, όπου μεγάλωνε, τα παραπανίσια κιλά ήταν κατάρα για τις γυναίκες. Όταν μετακόμισε στο Χιούστον και άρχισε να έχει μεγαλύτερη επαφή με την κουλτούρα της Δυτικής Αφρικής, το twerking και τις θρησκευτικές του προεκτάσεις, αισθάνθηκε περήφανη για το σώμα της και την καταγωγή της. Σήμερα έχει έναν από τους πιο διάσημους πισινούς στη showbiz, κι ας ακούγεται κάπως αυτό. «Αισθανόμουν ότι οι πιθανότητες ήταν εναντίον μου, αλλά, μωρό μου, αυτός ο μαύρος πισινός έχει πάει σε διάφορα μέρη. Ο κώλος μου έχει γίνει το επίκεντρο συζητήσεων, έχει βγει σε περιοδικά, η Rihanna υποκλίθηκε μπροστά του. Και κάποτε τον θεωρούσα το λιγότερο αγαπημένο μέρος του σώματος μου» είπε.

Υποθέτω ότι δεν θα πουλήσει τον πίνακα και τόσο φτηνά… Μεταξύ μας, και πολύ καλά θα κάνει…

Τι να πεις: Κωλοτέχνη

Τι να μην πεις: Κωλότεχνη

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Εικαστικά / Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Η γεννημένη στο Ελσίνκι καλλιτέχνιδα που κέρδισε το βραβείο Young Artist της φετινής Art Athina μιλάει για το έργο της που βασίζεται στην αίσθηση του κατεπείγοντος, στη χειρωνακτική εργασία και στη σχέση της με τη γλώσσα. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα «χρονικό της αναισθησίας» με έργα υψηλής δόνησης 

Εικαστικά / Κωνσταντίνος Λαδιανός: «Πού πήγε όλη αυτή η επιδεξιότητα των χεριών που είχαν οι παλιότεροι»

Η παράδοση, η αγιολογική γραμματεία και η λαϊκή μυθολογία συνυπάρχουν στον κόσμο του ταλαντούχου καλλιτέχνη, εμπλέκοντας το προσωπικό βίωμα με καθηλωτικές αλληγορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Εικαστικά / Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Με το έργο του στον εξωτερικό χώρο του μουσείου ο Michael Rakowitz συνομιλεί με τα έργα της κλασικής αρχαιότητας και υπενθυμίζει τα μάταια ταξίδια ανθρώπων και πολιτιστικών αγαθών που «ξεσπιτώνονται».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Εικαστικά / Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Με πυρήνα της συλλογής του Λόντερ ένα από τα διασημότερα έργα του Κλιμτ, που εκτιμάται ότι η πώλησή του θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, η βραδιά της δημοπρασίας στον οίκο Sotheby’s φιλοδοξεί να προσελκύσει ξανά τους μεγάλους συλλέκτες. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ