Βρετανία: Εντολή της Αρχής Ανταγωνισμού στο Facebook να πουλήσει το Giphy

Βρετανία: Εντολή της Αρχής Ανταγωνισμού στο Facebook να πουλήσει το Giphy Facebook Twitter
Πηγή φωτό EPA
0

Η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού έδωσε εντολή στο Facebook να πουλήσει το Giphy, καθώς διαπίστωσε ότι η απόκτησή του θα μπορούσε να βλάψει τους χρήστες των social media και τους διαφημιστές στη Βρετανία. 

Η απόκτηση της πλατφόρμας θα μπορούσε να επιτρέψει στο Facebook «να αυξήσει την ήδη σημαντική αγοραστική δύναμή του», μέσω της άρνησης ή του περιορισμού της πρόσβασης άλλων πλατφορμών στα GIFs του Giphy, σύμφωνα με την Αρχή Ανταγωνισμού. 

Επίσης, η ρυθμιστική αρχή εξέφρασε ανησυχία ότι η συμφωνία στερούσε πιθανό ανταγωνισμό από την ύψους 9,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων βρετανική αγορά display advertising, το 50% της οποίας ελέγχει το Facebook. 

Η Meta- όπως έχει μετονομαστεί η εταιρεία του Facebook- ανακοίνωσε ότι διαφωνεί με την απόφαση και ότι εξετάζει όλες τις επιλογές, συμπεριλαμβανομένης μιας έφεσης. 

«Τόσο οι καταναλωτές όσο και το Giphy είναι σε καλύτερη κατάσταση με την υποστήριξη των υποδομών, του ταλέντου και των πόρων μας», ανέφερε ανακοίνωση της εταιρείας. «Μαζί, η Meta και το Giphy, μπορούν να βελτιώσουν το προϊόν του Giphy για τους εκατομμύρια ανθρώπους, επιχειρήσεις και τους προγραμματιστές στη Βρετανία και σε όλο τον κόσμο, που χρησιμοποιούν το Giphy κάθε ημέρα, παρέχοντας περισσότερες επιλογές για όλους», ανέφερε ακόμη. 

Αφού συμβουλεύτηκε άλλες επιχειρήσεις και ομάδες και έχοντας αξιολογήσει εναλλακτικές επιλογές που πρότεινε το Facebook, η βρετανική Αρχή κατέληξε ότι «οι ανησυχίες για τον ανταγωνισμό μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο αν το Facebook πουλήσει το Giphy σε έναν εγκεκριμένο αγοραστή». 

Ο Στιούαρτ Μάκιντος, επικεφαλής της ανεξάρτητης επιτροπής της Αρχής Ανταγωνισμού που διενήργησε την έρευνα, ανέφερε ότι η συμφωνία μεταξύ Facebook και Giphy «ήδη είχε αφαιρέσει έναν πιθανό διεκδικητή στην αγορά του display advertising». 

Χωρίς κάποια ενέργεια, αυτό «θα επέτρεπε στο Facebook να αυξήσει ακόμη περισσότερο τη σημαντική αγοραστική δύναμή του στα social media, ελέγχοντας την πρόσβαση των ανταγωνιστών στα GIFs του Giphy», επεσήμανε ο ίδιος. 

«Απαιτώντας από το Facebook να πουλήσει το Giphy προστατεύουμε εκατομμύρια χρήστες social media και προωθούμε τον ανταγωνισμό και την καινοτομία στην ψηφιακή διαφήμιση», τόνισε ακόμη. 

Τον περασμένο Αύγουστο η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού είχε αναφέρει σε ότι το Facebook θα πρέπει να αναγκαστεί να πουλήσει το Giphy, προκαλώντας την έντονη αντίδραση της εταιρείας που έκανε λόγο για «θεμελιώδη λάθη» στην προσωρινή απόφαση. 

Τον Οκτώβριο η Αρχή επέβαλε πρόστιμο 67,4 εκατομμυρίων δολαρίων στην εταιρεία, επειδή απέτυχε να παράσχει πληροφορίες που χρειάζονταν για την έρευνα, κατηγορώντας την ότι αυτή η ενέργεια ήταν εσκεμμένη. 

Σύμφωνα με την Αρχή, πριν από τη συμφωνία με το Facebook- ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με πληροφορίες- το Giphy εξέταζε την επέκταση των διαφημιστικών υπηρεσιών του σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανίας. Αυτό θα πρόσθετε έναν νέο παίκτη στην αγορά και θα ενθάρρυνε την καινοτομία από τα social media και τους διαφημιστές, αλλά το Facebook τερμάτισε τις διαφημιστικές συνεργασίες του Giphy μετά την απόκτησή του, σύμφωνα με την Αρχή. 

Με πληροφορίες από ΑP

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM
Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου ενώ λαμβάνεται μια απόφαση

Τech & Science / Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου κατά τη διάρκεια λήψης μιας απόφασης

Νευροεπιστήμονες έφτιαξαν τον πρώτο «χάρτη» στην ιστορία του κλάδου τους που παρέχει μια πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει σε όλο τον εγκέφαλο τη στιγμή που λαμβάνεται μια απόφαση
LIFO NEWSROOM
H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Τech & Science / H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Το ρομπότ Perseverance της NASA εντόπισε βράχους στον Άρη με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά που μπορεί να προέρχονται από αρχαία μικροβιακή ζωή. Οι επιστήμονες εξετάζουν αν αυτά τα ορυκτά αποτελούν τα πρώτα ίχνη ζωής στον κόκκινο πλανήτη
LIFO NEWSROOM