NFL: O Carl Nassib γίνεται ο πρώτος εν ενεργεία παίκτης που κάνει coming out [BINTEO]

NFL: O Carl Nassib έγινε ο πρώτος εν ενεργεία παίκτης που κάνει coming out Facebook Twitter
Instagram
0

Ο αμυντικός των Las Vegas Raiders, Carl Nassib, γράφει ιστορία στο αμερικανικό φούτμπολ καθώς γίνεται ο πρώτος εν ενεργεία παίκτης που κάνει coming out.

Ο 28χρονος Nassib, ανακοίνωσε ότι είναι γκέι σε ένα βίντεο που δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο Instagram.

«Απλά ήθελα μια στιγμή, για να σας πω ότι είμαι ομοφυλόφιλος. Είχα σκοπό εδώ και καιρό να το πω και επιτέλους νιώθω άνετα να το βγάλω από μέσα μου», είπε.

»Πραγματικά έχω την καλύτερη ζωή, την καλύτερη οικογένεια, τους καλύτερους φίλους και την καλύτερη δουλειά, που θα μπορούσε να ζητήσει κάποιος. Είμαι αρκετά κλειστός άνθρωπος, οπότε ελπίζω να γνωρίζετε ότι δεν το κάνω αυτό για να αποσπάσω προσοχή. Απλώς πιστεύω ότι η εκπροσώπηση και το να είσαι ορατός είναι εξίσου σημαντικά.

»Ελπίζω πραγματικά ότι μια μέρα βίντεο σαν και αυτό, αλλά και η όλη διαδικασία του coming out, να μην είναι απαραίτητα, αλλά μέχρι τότε θα κάνω το καλύτερό που μπορώ για να καλλιεργήσω μια κουλτούρα που αποδέχεται και είναι συμπονετική» είπε χαρακτηριστικά.

Ο Nassib ανακοίνωσε επίσης δωρεά 100.000 λίρες στο Trevor Project, μια υπηρεσία πρόληψης για αυτοκτονίες νέων της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στην Αμερική.

Κανένας ανοιχτά γκέι παίκτης στην ιστορία του παιχνιδιού, δεν έχει καταφέρει να παίξει ένα παιχνίδι κανονικής σεζόν στο NFL.

Ο αμυντικός Michael Sam  είχε αποκαλύψει ότι είναι ομοφυλόφιλος και κλήθηκε να παίξει για τους St. Louis Rams το 2014 αλλά δεν έφτασε στο τελικό ρόστερ.

Με πληροφορίες του BBC/People

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM