H Amazon άλλαξε το λογότυπο στο app επειδή «έμοιαζε με το μουστάκι του Χίτλερ»

Amazon changes app logo that 'resembles Adolf Hitler' Facebook Twitter
Getty Images
0

Η Amazon άλλαξε το κύριο λογότυπο της εφαρμογής των αγορών της, όταν αρκετοί αγοραστές επισήμαναν ότι ο πρόσφατος επανασχεδιασμός του εικονιδίου έμοιαζε με τον Αδόλφο Χίτλερ.

Το λογότυπο κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο και  απεικονίζει μια λωρίδα μπλε ταινίας σαν «βούρτσα» πάνω από το «χαμόγελο» - λογότυπο της Amazon.

Ωστόσο, ορισμένοι παρατήρησαν ότι έμοιαζε με το χαρακτηριστικό μουστάκι του Χίτλερ. Η Amazon άλλαξε πλέον το σήμα και αντικατέστησε τη μπλε ταινία «τύπου μουστάκι» με μία μπλε ταινία, διπλωμένη στην άκρη.

Η εταιρεία ανέφερε στο BBC News ότι το πρώτο εικονίδιο χρησιμοποιήθηκε δοκιμαστικά σε μερικές χώρες πριν από την αλλαγή.

Η διευθύνουσα σύμβουλος του πρακτορείου Coley Porter Bell, Vicky Bullen, δήλωσε πως «Δυστυχώς για την Amazon, η απεικόνιση της ταινίας των δεμάτων στο αρχικό λογότυπο θα συσχετιστεί αμέσως με το χιτλερικό μουστάκι, καθώς αυτό το σχήμα έχει μείνει για πάντα χαραγμένο στο υποσυνείδητο μας. Και αυτό δεν είναι το καλύτερο για μία εταιρεία».

Το λογότυπο της εφαρμογής - το οποίο εμφανίζεται σε smartphone και tablet - προηγουμένως έδειχνε ένα γραφικό ενός καροτσιού αγορών.

Το νέο σχέδιο φαίνεται να βασίζεται σε ένα καφέ δέμα της Amazon, με το χαρακτηριστικό χαμόγελο της εταιρείας και την μπλε ταινία.

Η Amazon από την πλευρά της είπε πως «Σχεδιάσαμε το νέο εικονίδιο για να προκαλέσουμε προσδοκία, ενθουσιασμό και χαρά όταν οι πελάτες ξεκινούν το ταξίδι των αγορών, όπως κάνουν όταν βλέπουν τα κουτιά μας στο κατώφλι τους».

Ένας πελάτης σχολίασε στο Twitter πως «Οι γονείς μου χρησιμοποιούν την Amazon σχεδόν κάθε μέρα. Θα αισθάνονται χαμένοι τις επόμενες μέρες. Όταν ρωτήσουν πού έχει πάει η Amazon, θα τους πω να ψάξουν για το χαρτόνι του Χίτλερ». 

Ένας άλλος είπε πως «Για μένα μοιάζει με ένα χαρούμενο χαρτόνι του Αδόλφου».

Με πληροφορίες του BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Διεθνή / Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Ο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία σε ηλικία μόλις 15 ετών, είχε γίνει γνωστός για την αγάπη του στην τεχνολογία και ιδιαίτερα για τη δημιουργία ιστοσελίδων που κατέγραφαν «θαύματα» με σκοπό τη διάδοση της καθολικής διδασκαλία
LIFO NEWSROOM
«Ένα φλιτζάνι ρύζι τη μέρα»: 15.000 παιδιά σε κρίση υποσιτισμού μόνο σε έναν μήνα στη Γάζα, λέει η UNICEF

Διεθνή / «Ένα φλιτζάνι ρύζι τη μέρα»: 15.000 παιδιά σε κρίση υποσιτισμού μόνο σε έναν μήνα στη Γάζα, λέει η UNICEF

Η UNICEF προειδοποιεί για λιμό, με πάνω από 15.000 παιδιά να υποσιτίζονται σε έναν μόνο μήνα. Οι εικόνες πείνας και οι προετοιμασίες για νέα ισραηλινή επίθεση προκαλούν παγκόσμια ανησυχία
LIFO NEWSROOM
Ντουμπάι: 50 γραμμάρια κοκαΐνης έστειλαν Βρετανίδα ισόβια στο κολαστήριο Αλ Αουίρ

Διεθνή / Ντουμπάι: 50 γραμμάρια κοκαΐνης έστειλαν Βρετανίδα ισόβια στο κολαστήριο Αλ Αουίρ

Η ιστορία της 23χρονης Μία Ο’Μπράιαν σοκάρει: καταδικάστηκε σε ισόβια στο Ντουμπάι για κατοχή 50 γραμμαρίων κοκαΐνης - Η μητέρα της μιλά για φρικτές συνθήκες στην Αλ-Αουίρ, με καταγγελίες για βασανιστήρια, βιασμούς και απάνθρωπη μεταχείριση
LIFO NEWSROOM
Φωτιές σε Πορτογαλία - Ισπανία: Μάχη με τα μέτωπα - Έχουν καεί πάνω από 5,5 εκατ. στρέμματα

Διεθνή / Φωτιές σε Πορτογαλία - Ισπανία: Μάχη με τα μέτωπα - Έχουν καεί πάνω από 5,5 εκατ. στρέμματα

Μόλις την περασμένη Κυριακή, στην Ισπανία τερματίστηκε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης που ίσχυε επί εβδομάδες - Στην Πορτογαλία, σε μία μόνο φωτιά επιχειρούν 600 πυροσβέστες
LIFO NEWSROOM
Γεωργία: «Πεθαίνουμε για να αναπνέουν καθαρά οι Ευρωπαίοι»: Το σκοτεινό μυστικό της «πράσινης μετάβασης» της Ευρώπης

Διεθνή / Γεωργία: «Πεθαίνουμε για να αναπνέουν καθαρά οι Ευρωπαίοι»: Το σκοτεινό μυστικό της «πράσινης μετάβασης» της Ευρώπης

Καταγγελίες για ρύπανση, καρκίνους και καταρρεύσεις σπιτιών στην Τσιατούρα της Γεωργίας, καθώς η Ευρώπη εισάγει μαγγάνιο για πράσινη ενέργεια
LIFO NEWSROOM