Αποσύρονται χιλιάδες ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη λόγω παλαιότητας - «Αντικατάσταση» με ηλεκτρικά

Αποσύρονται χιλιάδες ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη λόγω παλαιότητας - «Αντικατάσταση» με ηλεκτρικά Facebook Twitter
0

Μέχρι τον Μάρτιο του 2021 περίπου 14.000-15.000 ταξί που έχουν συμπληρώσει 15 ή 18 χρόνια κυκλοφορίας (ανάλογα με τον κυβισμό τους), αποσύρονται και δεν θα κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

«Τον Μάρτιο του 2021 θα πρέπει να κοπούν 14.000-15.000 ταξί σε όλη τη Ελλάδα λόγω παλαιότητας. Ένα μεγάλο μέρος των οχημάτων αυτών σίγουρα και καλό θα ήταν να μεταβεί στην ηλεκτροκίνηση. Αυτό μας αναγκάζει να σκεφτούμε ότι από τις αρχές του επόμενου έτους θα δούμε πολλά ηλεκτρικά ταξί να κυκλοφορούν σε όλη την Ελλάδα. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα ελπίζω να ξεπεράσουμε το 50% ως ποσοστό αυτών των οδηγών που θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα. Είναι σημαντικό εκτός των άλλων να έχουμε καθαρότερες και ήσυχες πόλεις», ανέφερε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρακτορείο fm 104,9 ο πρόεδρος του συνεταιρισμού ταξί Θεσσαλονίκης taxiway, Θεόδωρος Σταυρίδης.

Όπως αποκάλυψε, τους τελευταίους μήνες δοκιμάζουν καθημερινά ένα κινέζικο μοντέλο το οποίο σε μεγάλο βαθμό τους ικανοποιεί. «Κάποια μοντέλα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά νομίζω ότι δεν καλύπτουν τις ανάγκες μας ως προς τους χώρους καμπίνας αλλά την αυτονομία. Τους τελευταίους μήνες ως συνεταιρισμός δοκιμάζουμε ένα ηλεκτρικό όχημα από την Κίνα το οποίο είναι όχημα Ε90 το οποίο έχει μεγάλους χώρους, έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο που αγγίζει τα 525 λίτρα, όσο και χώρο καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πέντε επιβάτες και αυτονομία που αγγίζει τα 340 με 360 χιλιόμετρα. Όμως όταν κάνουμε ένα ταξίδι εκτός πόλης με υψηλότερη ταχύτητα, τότε τα πράγματα αλλάζουν και η αυτονομία αγγίζει τα 280 με 300 χιλιόμετρα».

Τέλος, αναλύοντας τα οφέλη της μετάβασης ενός επαγγελματία οδηγού στην ηλεκτροκίνηση ο κ. Σταυρίδης τόνισε «ότι έχει χαμηλό κόστος συντήρησης. Δεν έχει φίλτρα, λάδια και άλλα συναφή, το κόστος χρήσης είναι πολύ μικρότερο από αυτό του πετρελαίου, με το σημαντικότερο προσόν ότι κινείται χωρίς να ρυπαίνει και να δημιουργεί θόρυβο. Παράλληλα δίνει οδηγική απόλαυση και άνεση, με την χρήση όλης της τεχνολογίας. Με αυτό τον τρόπο η απόσβεση θα γίνει αρκετά γρηγορότερα από άλλα μοντέλα που σήμερα κινούνται με υγρά καύσιμα».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θεσσαλονίκη: «Μας κλώτσησαν» λένε ωφελούμενοι ΚΑΠΗ για beach bars που τους αρνήθηκαν την είσοδο

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: «Μας έδιωξαν λες και ήμασταν πρόβατα» λένε οι ηλικιωμένοι για τα beach bars που τους αρνήθηκαν την είσοδο

Τι καταγγέλλουν ηλικιωμένοι που δικαιούνταν δωρεάν μπάνια από πρόγραμμα του δήμου - «Μας έκανε μια κίνηση με τα χέρια του θαρρείς και ήμασταν πρόβατα»
LIFO NEWSROOM
Αυξήθηκαν οι νεκροί από τροχαία στην Ελλάδα - Στην 4η χειρότερη θέση της ΕΕ

Ελλάδα / Αυξήθηκαν οι νεκροί από τροχαία στην Ελλάδα - Στην 4η χειρότερη θέση της ΕΕ

Η πιθανότητα θανάτου στο ελληνικό οδικό δίκτυο είναι τριπλάσια σε σχέση με χώρες όπως η Νορβηγία, η Σουηδία και η Μάλτα, και διπλάσια από χώρες όπως η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Λουξεμβούργο, η Ελβετία και η Σλοβενία
LIFO NEWSROOM