Η Anne Teresa de Keersmaeker συνδιαλέγεται με τις 6 σουίτες για τσέλο του Μπαχ στο Ηρώδειο

Η Anne Teresa de Keersmaeker συνδιαλέγεται με τις 6 σουίτες για τσέλο του Μπαχ στο Ηρώδειο Facebook Twitter
Η Κεερσμάκερ, συνδιαλέγεται με τις 6 σουίτες για τσέλο του Μπαχ, πετυχαίνοντας το «ιδανικό πάντρεμα ανάμεσα στον Μπαχ και τους Rosas». Φωτο: Anne Van Aerschot.
0

Πολυβραβευμένη δημιουργός (έχει τιμηθεί με τον Χρυσό Λέοντα στην Μπιενάλε της Βενετίας για το σύνολο του έργου της το 2014), η Αν Τερέζα ντε Κεερσμάκερ έγινε διεθνώς γνωστή με το εμβληματικό Rosas danst Rosas, έργο-σταθμός στην ιστορία του μοντέρνου χορού που ερμήνευσε με την ομάδας της Rosas το 1983.

Έκτοτε, δεν έπαψε να διερευνά τα όρια ανάμεσα στον χορό, τη μουσική, τα μαθηματικά, τη γλώσσα, τις εικαστικές τέχνες και τη φύση. Παράλληλα, μέσα από τη δουλειά της στη φημισμένη σχολή P.A.R.T.S. που ίδρυσε το 1995 στις Βρυξέλλες, ανέπτυξε ένα προσωπικό χορογραφικό ύφος που την ανήγαγε σε μία από τις κυριότερες εκπροσώπους του σύγχρονου φλαμανδικού χορού.

Η Κεερσμάκερ, μαζί με τους τέσσερις χορευτές της ομάδας της, συνδιαλέγεται με τις 6 σουίτες για τσέλο του Μπαχ, πετυχαίνοντας το ιδανικό πάντρεμα ανάμεσα στον Μπαχ και τους Rosas.


Το αθηναϊκό κοινό πρωτοείδε τις παραστάσεις της Rosas danst Rosas και Το τραγούδι το 2009. Αυτήν τη φορά, στο Ηρώδειο –που η ίδια επέλεξε ως χώρο–, θα παρουσιάσει το έργο Mitten wir im Leben sind mit dem Tod umfangen (Εν τω μέσω της ζωής, βρισκόμαστε στον θάνατο). Ο τίτλος παραπέμπει σε στίχο ψαλμού του Λούθηρου που έχει χαραχτεί στον τάφο της Πίνα Μπάους, στην οποία είναι αφιερωμένη και η παράσταση.

Ο διεθνής Τύπος έγραψε ότι πρόκειται για «υπέρτατη στιγμή χάρης και ομορφιάς». Η Κεερσμάκερ, μαζί με τους τέσσερις χορευτές της ομάδας της, συνδιαλέγεται με τις 6 σουίτες για τσέλο του Μπαχ, πετυχαίνοντας το «ιδανικό πάντρεμα ανάμεσα στον Μπαχ και τους Rosas», όπως επίσης έχει γραφτεί. Με την καθοριστική συμβολή του σπουδαίου Γάλλου τσελίστα Ζαν-Γκιγέν Κεράς.

Info:

Ηρώδειο

2 Ιουλίου

21:00

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αργύρης Ξάφης: «Η φράση “πάμε κι ό,τι γίνει” είναι ενδεικτική μιας νοοτροπίας που μας έχει γαμήσει σε αυτή τη χώρα σε κάθε επίπεδο»

Θέατρο / Αργύρης Ξάφης: «Να μου προτείνουν τι; Να αναλάβω το Εθνικό; Δεν με ενδιαφέρει»

Το «Πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» είναι από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της σεζόν και με την ευκαιρία βρεθήκαμε με τον Αργύρη Ξάφη στο θέατρο Θησείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Θέατρο / Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, μιλά για τις εργασίες μεταστέγασής του στην οικία Αλεξάνδρου Σούτσου, για την πολύτιμη αρχειακή συλλογή αλλά και για το τι αναμένεται να γίνει με τα καμαρίνια σπουδαίων ηθοποιών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Περιμένοντας τον Γκοντό του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Θέατρο / «Περιμένοντας τον Γκοντό»: Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για το αριστούργημα του Μπέκετ

Ένα ταξίδι, μια παράσταση, μια συνάντηση με τον σημαντικότερο εν ζωή Έλληνα σκηνοθέτη: από το Μιλάνο στην Αθήνα, από το Piccolo Teatro στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Θεόδωρου Τερζόπουλου προσφέρει μια ριζοσπαστική ανάγνωση του έργου του Μπέκετ.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Σαν πλοίο που ναυάγησε, σα νούφαρο που μάδησε

Κριτική Θεάτρου / Σαν πλοίο που ναυάγησε, σαν νούφαρο που μάδησε

Επιχειρώντας να αποδώσει τη «φαινομενικά ασύνδετη μορφή ενός ονείρου που υπακούει στη δική του λογική», όπως αναφέρει ο Στρίνμπεργκ στο «Ονειρόδραμα», η Γεωργία Μαυραγάνη επέλεξε να μιλήσει για το ίδιο το θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
42' με τον Βασίλη Βηλαρά

Θέατρο / Βασίλης Βηλαράς: «Το θέατρο είναι ένα ομοφοβικό και χοντροφοβικό επάγγελμα»

Στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου και στον «Καταποντισμό» ο ηθοποιός και σκηνοθέτης φέρνει στο φως μαρτυρίες από την γκέι Ελλάδα της Μεταπολίτευσης μέσα από επιστολές που στάλθηκαν στο περιοδικό ΑΜΦΙ, το πρώτο μέσο που άρθρωσε δημόσια λόγο στην Ελλάδα για την εμπειρία των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Θέατρο / Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Βασισμένος σε διηγήματα της Βίβιαν Στεργίου, μέσα από αποσπασματικές αφηγήσεις χαρακτηριστικών συμπεριφορών ντόπιων, τουριστών και expats, ο σκηνοθέτης Γιάννης Παναγόπουλος διερευνά τη μεταβατική φάση από τα ’90s μέχρι το 2020, μιλώντας για την πραγματικότητα της γενιά του -των millennials- στην παράσταση που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», μάγισσες και μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας

Θέατρο / «Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», οι μάγισσες και οι μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας σε μια παράσταση

Με έμπνευση από τη θεσσαλική λαογραφία και σε σύγχρονη σκηνική φόρμα, ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί μια παράσταση για τις αόρατες γυναίκες της παράδοσης, αποκαλύπτοντας την κοινωνική απομόνωση, τον παραγκωνισμό τους, ακόμα και την απόκρυψη του γυναικείου σώματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Θέατρο / Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Μια ηθοποιός με λεπτές ποιότητες, εξαιρετικές συνεργασίες, επιμονή και πάθος μιλά για την επιλογή της να δώσει προτεραιότητα στην οικογένειά της σε πολλές φάσεις της καριέρας της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Θέατρο / Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Ο τρόμος στο θέατρο και τον κινηματογράφο, η περίοδος γύρω από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ο γερμανικός εξπρεσιονισμός, οι εικαστικές τέχνες, τα αμερικανικά μιούζικαλ και οι μεταμορφώσεις χωράνε στο «Lapis Lazuli» που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
M. HULOT