2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου
0

Τρεχαντήρια, περάματα, βαρκαλάδες, γαΐτες, τσερνίκια, λίμπερτι, μπότηδες και καραβόσκαρα, καμωμένα από μερακλήδες καραβομαραγκούς, στους ταρσανάδες της Σύρας, της Σάμου, της Σύμης και της Σκιάθου, έφτασαν στο λιμάνι των Μεθάνων, αναζητώντας τον σεβασμό και την αγάπη που τους πρέπει και τους οφείλεται. 

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

  

Το 2ο Ναυτικό Σαλόνι παραδοσιακών σκαφών, που πραγματοποιήθηκε στα Μέθανα από τις 30 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2014, δικαίωσε τους αγώνες για διάσωση, συντήρηση και επιβίωση των παραδοσιακών σκαφών και καρνάγιων, που δυστυχώς λιγοστεύουν καθημερινά. 

 

Η διοργάνωση έγινε από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Παραδοσιακών Σκαφών - και την Ένωση Πλοιοκτητών Επαγγελματικών Σκαφών Τουρισμού, με την πολύτιμη βοήθεια του Δήμου Τροιζηνίας και του Λιμενικού Ταμείου Τροιζηνίας και Μεθάνων, υπό την αιγίδα των Υπουργείων Ναυτιλίας και Αιγαίου, Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ. 

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

 

Από το 1999, έτος ίδρυσης του “Ελληνικού Συνδέσμου Παραδοσιακών Σκαφών” (Ε.ΣΥ.ΠΑ.Σ.) ξεκίνησε ένας αγώνας για να σταματήσει η καταστροφή των ξύλινων παραδοσιακών σκαφών.

Νοσηρά μυαλά στην προσπάθεια περιορισμού της μεσογειακής αλιείας, βάσει ενός προγράμματος της Ε.Ε. και έναντι χρηματικών απολαβών, μετέτρεψαν τον μεγαλύτερο παράκτιο στόλο της Ευρώπης σε καυσόξυλα και δημιούργησαν άνεργους αλιείς καταστρέφοντας παράλληλα τον αλιευτικό μας στόλο.

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

 

Μέσα σε 13 χρόνια η Ελλάδα έχασε 10.100 μοναδικά ξύλινα σκάφη, τα οποία θα μπορούσαν να περιπλέουν το Αιγαίο και το Ιόνιο, συμμετέχοντας σε αναψυχή επιβατών, σε βοήθεια όσων κινδυνεύουν στη θάλασσα, στην περιβαλλοντική παρατήρηση και στην περιπολία για την αποτροπή παράνομων ενεργειών.

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου


2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου


2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου


2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

 

* Όλες οι φωτογραφίες προέρχονται από το “2ο Ναυτικό Σαλόνι   

  Παραδοσιακών Σκαφών”, που έγινε στα Μέθανα από τις 30      

  Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2014.

  Οι πληροφορίες προέρχονται από τον ιστότοπο του “Ελληνικού Συνδέσμου  

  Παραδοσιακών Σκαφών” και από το Δελτίο Τύπου του “2ου Ναυτικού 

  Σαλονιού Παραδοσιακών Σκαφών”

 

www.traditionalboats.gr 

www.traditionalboatshow.gr

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

2ο Ναυτικό Σαλόνι Παραδοσιακών Σκαφών - Μέθανα, 2014 Facebook Twitter
Φωτογραφία: Μαρίλη Ζάρκου

 

 

 

Φωτογραφία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Juergen Teller: «Παίρνω το χιούμορ πολύ στα σοβαρά»

Φωτογραφία / Juergen Teller: «Παίρνω το χιούμορ πολύ στα σοβαρά»

Παρακολουθώντας τη συζήτηση μεταξύ του φωτογράφου Juergen Teller και της καλλιτεχνικής διευθύντριας της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση, Αφροδίτης Παναγιωτάκου, στο πλαίσιο της έκθεσης «you are invited» στο Onassis Ready, μας αποκαλύφθηκε πού συναντιέται ο Πάπας Φραγκίσκος με τον O.J. Simpson και η Linda Evangelista με τον Καραβάτζιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Φωτογραφία / Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, είδωλο των ’90s, πρότυπο των ’00s, ένας τύπος που φορά γυαλιστερά σορτσάκια σε φλούο χρώματα, σύζυγος και πατέρας, ντροπαλός ονειροπόλος ή Γερμανός παραμυθάς της εικόνας; Με αφορμή την έκθεσή του που ξεκινά σήμερα στο Onassis Ready ανατρέχουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους της εποχής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Χους εις τέφραν, εις ύδωρ. Στα νερά του Γάγγη κλείνει ο κύκλος

Φωτογραφία / Άλλη μια μέρα στον Γάγγη που καίνε νεκρούς

Μια φωτογραφική περιπλάνηση στο Βαρανάσι και στον κόσμο του, με τελικό προορισμό τον Γάγγη, όπου η καύση νεκρών, παρότι ενέχει το στοιχείο του μεταφυσικού, μοιάζει με μία ακόμα καθημερινή δραστηριότητα.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ
Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Φωτογραφία / Pissing Women: H φωτογραφική σειρά των ‘90s επιστρέφει τριάντα χρόνια μετά

Οι φωτογραφίες της Sophy Rickett με τις νεαρές γυναίκες που το 1995 ουρούσαν δημοσίως στις ζώνες εξουσίας του Λονδίνου φορώντας εταιρική ενδυμασία, εκτίθενται αυτές τις μέρες στην βρετανική μητρόπολη.
THE LIFO TEAM
Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Φωτογραφία / Anders Petersen: Συμβουλές σε νέους φωτογράφους από έναν κορυφαίο του είδους

Με αφορμή την έκθεση που φιλοξενείται στο Nationalmuseum της Στοκχόλμης και τη μεγάλη ρετροσπεκτίβα που ετοιμάζεται να παρουσιαστεί στο Liljevalchs, ανατρέχουμε στην καλλιτεχνική φιλοσοφία του κορυφαίου Ευρωπαίου φωτογράφου, η οποία συνοψίζεται σε μία φράση: Νιώσε – δεν χρειάζεται να προσπαθείς ιδιαίτερα.
THE LIFO TEAM
Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποθέωσε την ατέλεια 

Φωτογραφία / Juergen Teller, ο φωτογράφος που αποδόμησε το glamour έρχεται στην Αθήνα

Στις εικόνες του ξεδιπλώνει με θάρρος, ωμότητα και χιούμορ την ανθρώπινη ιστορία. Διέλυσε τη γυαλιστερή όψη των περιοδικών και έβαλε, μέσω αυτών, σε κάθε σπίτι τις αντιθέσεις ενός ολόκληρου κόσμου. Σύντομα θα εγκαινιάσει το Onassis Ready με την έκθεση «you are invited».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Φωτογραφία / Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Μέσα σε μια ξεχασμένη στοά της Πανεπιστημίου, ένα από τα παλαιότερα φωτογραφεία της Αθήνας φυλά φιλμ και αρνητικά που κρύβουν μισό αιώνα ζωής της πόλης – από πολιτικές πορείες και εγκλήματα μέχρι καθημερινές στιγμές που έχουν χαθεί για πάντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Φωτογραφία / Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Σήμερα, η Meiselas θεωρείται ότι άνοιξε τον δρόμο όχι μόνο για τους πολιτικά δεσμευμένους φωτογράφους που καταγράφουν προσεκτικά, προβληματίζονται και πλαισιώνουν το έργο τους, αλλά και για τους φωτογράφους που επίμονα εργάζονται σε συνεργασία με τα θέματά τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Φωτογραφία / «Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία επανεκδίδεται αυτό τον μήνα το φωτογραφικό λεύκωμα της Adrienne Salinger με πορτρέτα εφήβων στα υπνοδωμάτιά τους, σε μια εποχή πριν τα smartphones και τα social media.
THE LIFO TEAM
Nelly's: Η μεγαλύτερη αναδρομική έκθεση για τη σπουδαιότερη Ελληνίδα φωτογράφο

Φωτογραφία / Nelly's: Η κορυφαία Ελληνίδα φωτογράφος

Πεθαίνει σαν σήμερα η γυναίκα που είναι μέχρι τις μέρες μας η πιο γνωστή Ελληνίδα φωτογράφος. Ποια ήταν η Έλλη Σουγιουλτζόγλου; Και πώς έφτασε να φωτογραφίζει διάσημες χορεύτριες στην Ακρόπολη; Η Αλίκη Τσίργιαλου, υπεύθυνη των φωτογραφικών αρχείων του Μουσείου Μπενάκη μας εξηγεί.
M. HULOT
«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT