«Πίσω απ' όλα παραμόνευαν διαρκώς τα ναρκωτικά»: Οι Blondie στο απόγειο της δόξας τους

«Πίσω απ΄ όλα παραμόνευαν διαρκώς τα ναρκωτικά»: Οι Blondie στο απόγειο της δόξας τους Facebook Twitter
Οι Blondie το 1979: Frank Infante, Chris Stein, Nigel Harrison, Debbie Harry, Jimmy Destri και Clem Burke. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0

ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΕΡΙΑ πλέον και ήταν μια πολύ αλλόκοτη κατάσταση. Είμαι πολύ αισιόδοξο άτομο και μέσα σε όλα αυτά που συνέβαιναν εκείνη την περίοδο, πάντα, ίσως με μια έντονη δόση εγωισμού ή εγωμανίας, υπέθετα πως ό,τι κάναμε θα ήταν επιτυχημένο. Ταυτόχρονα οι πιέσεις ήταν τεράστιες και για μένα το να καπνίζω φούντα σίγουρα με απομάκρυνε από πολλές εντάσεις και με βοηθούσε να βλέπω στο βάθος του τούνελ – ή έτσι πίστευα.

Η Ντέμπι [Χάρι] γνώρισε την Τζέιν Φόντα, και ένα απόγευμα, η Τζέιν και ο Κρις Κριστόφερσον, οι οποίοι γύριζαν τότε την ταινία Rollover, ήρθαν επίσκεψη στο διαμέρισμά μας. Θυμάμαι αρχίσαμε να καπνίζουμε χόρτο και βάλαμε να δούμε το «Ταμπούρλο». Κάπνιζα πολύ εκείνο τον καιρό και φρόντιζα να έχω πάντα καλής ποιότητας φούντα. Από ποικιλίες, προτιμούσα την indica, όποτε μπορούσα να βρω. Η Τζέιν και η Ντέμπι εγκατέλειψαν μετά από τέσσερα τσιγαριλίκια περίπου, αλλά ο Κριστόφερσον συνέχισε τους μπάφους μαζί μου.

«Πετάξαμε το μεγαλύτερο μέρος των ναρκωτικών στην τουαλέτα του αεροπλάνου, αλλά βάλαμε μια μικρή ποσότητα σε μια μικρή τσέπη του παντελονιού της Ντέμπι. Κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί μας όταν προσγειωθήκαμε».

Ο Ντέιβιντ Μπόουι επίσης μας είχε επισκεφτεί μερικές φορές και θυμάμαι ότι τον βάζαμε να υπογράφει τους δίσκους του που είχαμε σπίτι. Είχαμε κάνει κι ένα πάρτι στο οποίο συμμετείχε αλλά δεν θυμάμαι πολύ περισσότερα πράγματα. Δεν κάναμε πολλά πάρτι αλλά είχαμε συχνά κόσμο στο σπίτι μας. Η Ντέμπι ήταν εξαιρετική οικοδέσποινα. Χάζευα πρόσφατα ένα παλιό βίντεο από μια συναυλία των Blondie, χωρίς ήχο, και συνειδητοποίησα ότι η Ντέμπι από τη μία μοιάζει με μικρό παιδί που στέκεται μπροστά στον καθρέφτη και παίζει θέατρο και από την άλλη με μια έμπειρη, καλλιεργημένη, γοητευτική, ριψοκίνδυνη γυναίκα.

«Πίσω απ΄ όλα παραμόνευαν διαρκώς τα ναρκωτικά»: Οι Blondie στο απόγειο της δόξας τους Facebook Twitter
Ο Chris Stein σήμερα.

Πίσω από όλα παραμόνευε αυτή η σχέση με τα ναρκωτικά. Η κοκαΐνη βρισκόταν παντού συνεχώς. Συναντούσαμε κάποιον διάσημο και αυτός αμέσως έβγαζε ένα σακουλάκι κόκα από την τσέπη του. Πολλοί όμως είχαν πέσει συγχρόνως και στη λούμπα της ηρωίνης. Γνωρίζαμε πολλούς ανθρώπους που κυκλοφορούσαν ως λειτουργικά πρεζάκια. Εκείνη την εποχή αρχίσαμε να βγαίνουμε με έναν τύπο που λεγόταν Αλ και μας μύησε στην τέχνη του «κυνηγιού δράκων», πώς δηλαδή να καπνίζουμε την πρέζα ενώ καίγεται στο αλουμινόχαρτο. Δεν ήμασταν και τελείως πρωτάρηδες, είχαμε σνιφάρει ηρωίνη κάποιες φορές, αλλά το κάπνισμα ήταν αρκετά ύπουλο.

Ένα βράδυ, ένας γείτονάς μας έπεσε θύμα ληστείας στο Σέντραλ Παρκ. Πάλεψε μ’ εκείνον που του την έπεσε, αλλά χτυπήθηκε κι ο ίδιος και κατέληξε αιμόφυρτος στο διαμέρισμά μας. Ήταν γεμάτος μώλωπες και εξουθενωμένος, οπότε του δώσαμε να καπνίσει χωρίς να του αναφέρουμε τι ήταν. Πιστεύω ότι νόμιζε πως ήταν κάποια μορφή μπάφου. Σίγουρα πάντως έφυγε νιώθοντας καλύτερα. Αυτό ήταν το πρόβλημα με την πρέζα. Σε έκανε πάντα να νιώθεις καλύτερα.

Κάποια στιγμή, σε μια από τις αιώνιες περιοδείες των Blondie, ήμασταν έτοιμοι να ταξιδέψουμε από την Ελβετία στο Παρίσι. Κάποιος στη Ζυρίχη είχε δώσει στην Ντεμπι και σε μένα ένα πακέτο με ηρωίνη. Καθώς επιβιβαζόμασταν στο αεροπλάνο, αφού η Ντέμπι, ο Κλεμ [Μπερκ] κι εγώ περάσαμε από τον ανιχνευτή μετάλλων, ένας από το «συνεργείο» της περιοδείας ακριβώς πίσω μας είχε ένα μεταλλικό δοχείο με χασίς στην τσέπη του πουκαμίσου του, το οποίο ενεργοποίησε τον συναγερμό και τον έπιασαν. Όσοι από την μπάντα και το συνεργείο βρίσκονταν πίσω του ακινητοποιηθήκαν και κρατήθηκαν πίσω.  

Δύο τύποι της ασφάλειας μπήκαν στο αεροπλάνο και μας είπαν ότι θα αφαιρέσουν τις αποσκευές μας για να τις ερευνήσουν και μας ρώτησαν αν θέλουμε να φύγουμε από την πτήση και να συνοδεύσουμε τις αποσκευές μας καθώς θα τις έψαχναν. Ο Κλεμ τους ακολούθησε – η Ντέμπι και εγώ είπαμε όχι, ευχαριστώ, και παραμείναμε στην πτήση. Είχαμε αυτή την όχι ευκαταφρόνητη ποσότητα ναρκωτικών μαζί μας και ανησυχούσαμε μήπως μας πιάσουν φτάνοντας στο Παρίσι.

Πετάξαμε το μεγαλύτερο μέρος των ναρκωτικών στην τουαλέτα του αεροπλάνου, αλλά βάλαμε μια μικρή ποσότητα σε μια μικρή τσέπη του παντελονιού της Ντέμπι. Κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί μας όταν προσγειωθήκαμε, και περάσαμε το υπόλοιπο απόγευμα μαστουρωμένοι και περιπλανώμενοι στα Ηλύσια Πεδία, ενώ όλοι οι υπόλοιποι από το συγκρότημα ξεροστάλιαζαν σε ένα γραφείο στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης φορώντας μόνο τα εσώρουχά τους.

Με στοιχεία από The Guardian

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Μουσική / O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Ένας από τους σημαντικότερους λαϊκούς τραγουδιστές μίλησε στη LiFO λίγο πριν αποσυρθεί από το τραγούδι. Με αφορμή τις ανακοινώσεις για την επιστροφή του αναδημοσιεύουμε μια σπάνια συνέντευξη.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Μουσική / Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Το «For those dancing alone in their apartment» είναι ένα μουσικό πείραμα για όσα άτομα ψάχνουν ευκαιρία να ξεφύγουν, χορεύοντας μόνα στο σαλόνι, στην κουζίνα, στο υπνοδωμάτιο, ανάλογα με τη διάθεσή τους και για όσο το επιθυμούν.
M. HULOT
Ody Icons Περφόρμερ, μουσικός, δραματουργός, συνθέτης 

Οι Αθηναίοι / Ody Icons: «Δεν γίνεται να μη διεκδικήσεις τον χώρο που σου αναλογεί»

Περφόρμερ, μουσικός. Μεγάλωσε σε περιβάλλον που αγαπούσε την Ανατολή, ήταν λαϊκό και καθόλου εστέτ, κι αυτό επηρέασε τη μουσική του. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνει τι εννοούν στην Ελλάδα όταν τον ρωτούν «γιατί τόσο τουμπερλέκι;». Ο Ody Icons αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Σεμίνα Διγενή / Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ της Σεμίνας Διγενή για τον αγνό πρίγκηπα του rock and roll. Ακούγονται:  Δημήτρης Πουλικάκος, Μελίνα Σιδηροπούλου,  Δήμητρα Γαλάνη, Κώστας Φέρρης, Γιάννης Αγγελάκας κ.α.
THE LIFO TEAM
Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Μουσική / Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Σιχαίνονται τις πελατειακές σχέσεις, είναι unapologetic, αγαπούν τα συμπεριληπτικά dancefloors, αδιαφορούν για τον αλγόριθμο και προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια πολύ ανταγωνιστική σκηνή. 7 νέοι λόκαλ DJs μιλούν στη LifO.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Γιώργος Χατζηνάσιος

Μουσική / Γιώργος Χατζηνάσιος: «Ότι τι; Είναι ηλίθιοι όσοι ακούνε ελαφρολαϊκά;»

Έγινε συνθέτης για να μπορέσει να παντρευτεί τη γυναίκα του. Πιστεύει πως όποιος λέξη «ελαφρός» είναι απαίσια. Πρόλαβε την εποχή που τους τραγουδιστές τούς καταλάβαινες από τον ήχο της φωνής τους - τώρα δεν τους ξεχωρίζει. Ο Γιώργος Χατζηνάσιος αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral χορευτικά πάρτι της χρονιάς

Μουσική / Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral πάρτι της χρονιάς

Η Βάσω Καζαντζίδου και η Μαρινέλα Αμπντουραχμάνι γνωρίστηκαν τυχαία σε ένα αθηναϊκό κλαμπ. Δύο χρόνια μετά, αυτή η συνάντηση γέννησε ένα από τα πιο δημοφιλή mobile queer events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ