Τέχνη του κ*λου: Θα αγόραζες έναν πίνακα που έφτιαξε η Lizzo με τα οπίσθιά της;

Θα αγόραζες έναν πίνακα που έφτιαξε η Lizzo με τον πισινό της; Facebook Twitter
Τα κομμάτια της είναι μικρά μανιφέστα για το body positivity και βάζει όλους τους haters στη θέση τους. Φωτο: Kevin Winter/Getty Images
0

Όνομα: Lizzy Picasso

Ηλικία: 33 ετών

Εμφάνιση: Σέξι

Καλέ τι τίτλος είναι αυτός; Δεν ντρέπεσαι; Πάλι click baiting κάνεις; Και Lizzy Picasso; Μαζέψου, wtf! Γιατί να ντραπώ; Αφού ισχύει. Η Lizzo ζωγράφισε ζωντανά έναν πίνακα με τα οπίσθιά της για τη φετινή Art Basel που γίνεται αυτήν τη στιγμή στο Μαιάμι. Μάλιστα, ανέβασε ένα βιντεάκι στο TikTok, όπου αποκαλεί τον εαυτό της Lizzy Picasso. Πώς να το γράψω δηλαδή; Αν έχεις καμιά καλύτερη ιδέα, να μου την πεις.

Τι εννοείς ζωντανά; Δεν καταλαβαίνω. Εννοώ live. Το ζωγράφισε ζωντανά σε αληθινό χρόνο και μπορούσες να το αγοράσεις μέσα από το streaming που έκανε εδώ. Με 9 ευρώ μπορείς να δεις ολόκληρο το περφόμανς που διαρκεί 70 λεπτά, όπου ερμηνεύει και νέα μουσική. Εδώ που τα λέμε όμως, όλα τα λεφτά είναι το βιντεάκι που ανέβασε στο TikTok και τη δείχνει να ζωγραφίζει και κανονικά και αλλιώς.

Σήμερα έχει έναν από τους πιο διάσημους πισινούς στη showbiz, κι ας ακούγεται κάπως αυτό. «Αισθανόμουν ότι οι πιθανότητες ήταν εναντίον μου, αλλά, μωρό μου, αυτός ο μαύρος πισινός έχει πάει σε διάφορα μέρη. Ο κώλος μου έχει γίνει το επίκεντρο συζητήσεων, έχει βγει σε περιοδικά, η Rihanna υποκλίθηκε μπροστά του. Και κάποτε τον θεωρούσα το λιγότερο αγαπημένο μέρος του σώματος μου» είπε.

Απλά σκας στα γέλια, και δεν θα μπορούσε να τα πει και καλύτερα από τη λεζάντα, όπου έγραψε: «Νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω περισσότερη κωλοτέχνη. Ποιος θέλει μια bootyfly (οπισθόμυγα);».

@lizzo

I THINK I NEED TO MAKE MORE ASS ART🤔 WHO WANTS A BOOTYFLY?🍑🦋 WATCH ME PERFORM IN MIAMI LIVE - TIX HERE: http://lizzo.live-now.com

♬ original sound - lizzo

Στην Art Basel όμως; Γιατί; Πάλι δεν καταλαβαίνω… Έλα τώρα, η Lizzo σε πείραξε επειδή είναι ράπερ και συμμετέχει σε ένα από τα μεγαλύτερα art fairs. Λες και είναι το μόνο κουλό που έχει συμβεί εκεί πέρα. Σου θυμίζω ότι κάποτε μια καλλιτέχνις είχε γδυθεί για να κάνει παρέα σε ένα γουρούνι. Μια άλλη φορά, ο Usher φόρτιζε το κινητό του στoν κόλπο μιας εικαστικού ενώ σε μια άλλη αίθουσα ταυτόχρονα κάποιος έκλεψε έναν πίνακα του Πικάσο χωρίς να τον πάρει κανείς χαμπάρι. Ή το 2019, όταν ένα από τα εκθέματα ήταν μια τσάντα που έξυνες και μύριζες ή τα sneakers που σχεδίασε ο συγχωρεμένος Virgil Abloh και κόστιζαν 182.000 δολάρια.

Εντάξει, απ' ό,τι διαπιστώνω την τραβάει την υπερβολή ο οργανισμός τους… Εσύ τι λες; Εκτός κι αν θεωρείς νορμάλ όταν το 2015 μια γυναίκα μαχαίρωσε στα αλήθεια μια άλλη γυναίκα και οι επισκέπτες νόμισαν ότι ήταν ακόμη μια περφόμανς ή όταν τους έπεσε ένα γλυπτό που ζύγιζε 9 περίπου κιλά από ψηλά στο πεζοδρόμιο. Πάλι καλά που δεν έχει σκοτωθεί κανείς ακόμη.

Πάντως, θυμάμαι τη Lizzo τελευταία στα social media που είχε βγει και έκλαιγε για το σώμα της. Δεν έκλαιγε για το σώμα της.

Για τι πράγμα έκλαιγε δηλαδή; Για το bullying που τρώει κάθε φορά για την εμφάνισή της και το βάρος της, αλλά δεν μασάει.

Δεν μασάει πώς; Κατ' αρχάς άκουσε τα κομμάτια της, που είναι μικρά μανιφέστα για το body positivity και βάζει όλους τους haters στη θέση τους. Επιπλέον, φέτος τον Αύγουστο έκανε μια παρουσίαση στο Ted Talk για την ιστορία του twerking και πώς τη βοήθησε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση. Στη δεκαετία του ’90, όπου μεγάλωνε, τα παραπανίσια κιλά ήταν κατάρα για τις γυναίκες. Όταν μετακόμισε στο Χιούστον και άρχισε να έχει μεγαλύτερη επαφή με την κουλτούρα της Δυτικής Αφρικής, το twerking και τις θρησκευτικές του προεκτάσεις, αισθάνθηκε περήφανη για το σώμα της και την καταγωγή της. Σήμερα έχει έναν από τους πιο διάσημους πισινούς στη showbiz, κι ας ακούγεται κάπως αυτό. «Αισθανόμουν ότι οι πιθανότητες ήταν εναντίον μου, αλλά, μωρό μου, αυτός ο μαύρος πισινός έχει πάει σε διάφορα μέρη. Ο κώλος μου έχει γίνει το επίκεντρο συζητήσεων, έχει βγει σε περιοδικά, η Rihanna υποκλίθηκε μπροστά του. Και κάποτε τον θεωρούσα το λιγότερο αγαπημένο μέρος του σώματος μου» είπε.

Υποθέτω ότι δεν θα πουλήσει τον πίνακα και τόσο φτηνά… Μεταξύ μας, και πολύ καλά θα κάνει…

Τι να πεις: Κωλοτέχνη

Τι να μην πεις: Κωλότεχνη

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάρις Επαμεινώνδα: Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις

Εικαστικά / Χάρις Επαμεινώνδα: «Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις»

Η βραβευμένη με Αργυρό Λέοντα Κύπρια εικαστικός συνθέτει έναν κόσμο θραυσμάτων, αποκομμάτων της εσωτερικότητας, με ελλειπτικές εικόνες, τον οποίο μας προκαλεί να ανακατασκευάσουμε μέσα από τη σταδιακή του αποκάλυψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Εικαστικά / Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Οι δύο καλλιτέχνες με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα αντίστοιχα, παρουσιάζουν νέα έργα τους σε μια από τις σημαντικότερες εικαστικές διοργανώσεις της Βρετανίας που φιλοξενεί 30 καλλιτέχνες και συλλογικότητες, με αναθέσεις και θεματικές που έχουν να κάνουν με τη γεωγραφία και τις αξίες που διαπερνούν την πόλη αυτή: καταγωγή και μνήμη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση για την πολύχρωμη, πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εικαστικά / Μια έκθεση για την πολύχρωμη και πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Ο Τόνι Μιλάκης καταγράφει μια πόλη που η πραγματικότητα προσφέρει τις καλύτερες ζωγραφικές λύσεις, που ακόμη και το πιο ευφάνταστο μυαλό ενός καλλιτέχνη δεν μπορεί να τις επινοήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Ο Ζαν Φρανσουά Μιλέ και η ατέρμονη γοητεία της φύσης και των εργατών της γης

Εικαστικά / Ζαν Φρανσουά Μιλέ: ο ζωγράφος που ο Βαν Γκογκ αποκαλούσε «πρωτοπόρο»

«Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι ο Μιλέ πίστευε σε κάτι ανώτερο» έγραφε ο Βαν Γκογκ για τον «ζωγράφο των χωρικών» αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του γαλλικού ρεαλισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου τον τιμά με μια μεγάλη έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μοναστήρι του Καρόλου: Το μουσείο του «κομμωτή των σταρ»

Εικαστικά / Κάρολος: O «κομμωτής των σταρ» έχει πλέον δικό του μουσείο στα Χανιά

Το «Μοναστήρι του Καρόλου», ένα ενετικό κτίσμα του 1583 και κατοικία του αυτοδίδακτου δημιουργού από το 1991, έχει μετατραπεί σε ένα μοναδικό καταφύγιο όπου συνυπάρχουν η ιστορία της κομμωτικής, έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών μαζί με μνήμες της Μαρίας Κάλλας, της Μπριζίτ Μπαρντό αλλά και της Μαντάμ Ορτάνς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

Εικαστικά / Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

«Τα έργα του αποθεώνουν την ικανότητα του έρωτα να μας αποσπά από την ιδέα του θανάτου». Και έχουμε την ευκαιρία να τα δούμε στην αναδρομική έκθεση του Ιδρύματος Γουλανδρή στην Άνδρο, και στην Αθήνα. Όλα σχεδόν, εκτός από το πιο γνωστό του, το οποίο οι επιμελητές απέρριψαν ως «κραυγαλέο»...
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Εικαστικά / Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Μια διεθνής έκθεση με 241 φωτογραφίες, που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν δει το φως δημοσιότητας και αποκαλύπτουν άγνωστες πτυχές της ζωής της πιο διάσημης ζωγράφου του 20ού αιώνα, κάνει στάση το φθινόπωρο στη συμπρωτεύουσα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Έκθεση αφισών στην Ύδρα μιας Ελλάδας ανόθευτης και ταπεινής

Εικαστικά / Πώς διαφήμιζε η Ελλάδα τον εαυτό της στο εξωτερικό από το ’30 έως το ’60;

Μια σειρά αφισών του ΕΟΤ, σε μια έκθεση που φιλοξενείται στην οικία Λαζάρου Κουντουριώτη, αποκαλύπτει τις πρώτες απόπειρες και τα αρχικά βήματα του ελληνικού τουρισμού, με την υπογραφή σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Εικαστικά / Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Έχει βοσκήσει πρόβατα, έχει πουλήσει κουλούρια και έχει δουλέψει στην οικοδομή, μέχρι που αποφάσισε ότι το μόνο που ήθελε να γίνει είναι καλλιτέχνης. Τελικά, εξελίχθηκε σε έναν από τους κορυφαίους και διεθνώς αναγνωρισμένους Έλληνες δημιουργούς. Ο πρώην πρύτανης της ΑΣΚΤ είναι άνθρωπος από σπάνια πάστα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Οι πρώτοι ομοφυλόφιλοι» και η γέννηση μιας νέας ταυτότητας

Εικαστικά / «Οι πρώτοι ομοφυλόφιλοι» και η γέννηση μιας νέας ταυτότητας

Μια μεγάλη έκθεση στο Σικάγο εξετάζει την γκέι ταυτότητα ως ιστορικό φαινόμενο μέσα από 300 έργα που δημιουργήθηκαν κυρίως στην περίοδο μεταξύ του 1869, όταν δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά η λέξη «ομοφυλόφιλος», και του 1939
THE LIFO TEAM
Η Χίλμα αφ Κλιντ έβρισκε γαλήνη ζωγραφίζοντας λουλούδια

Εικαστικά / Η Χίλμα αφ Κλιντ έβρισκε γαλήνη ζωγραφίζοντας λουλούδια

Σε μια σειρά έργων που παρουσιάζει το θαύμα της ανθοφορίας των λουλουδιών και των φυτών, μια από τις πιο αξιοσέβαστες καλλιτέχνιδες της Σουηδίας στρέφεται σε έναν κόσμο ομορφιάς, γαλήνης και ισορροπίας για να αποκαλύψει αλήθειες για την ανθρώπινη κατάσταση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το «Πλέγμα των Κυκλάδων» και μια έκθεση που μας ταξιδεύει στις διαχρονικές του συνδέσεις

Εικαστικά / Το «Πλέγμα των Κυκλάδων» και μια έκθεση για τις διαχρονικές του συνδέσεις

Μπορεί η σύγχρονη τέχνη να συνομιλήσει δημιουργικά με την αρχαία πολιτιστική κληρονομιά; Στην ΕΦΑ Κυκλάδων πίστεψαν στο «στοίχημα» και έτσι προέκυψε μια έκθεση με ξεχωριστό ενδιαφέρον στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Από τον Περικλή Βυζάντιο και τον Jean Tinguely μέχρι τον Robert McCabe

Εικαστικά / «Νήματα επιλογής»: Μια αθηναϊκή έκθεση δένει φωνές και γενιές

Μια ομαδική έκθεση στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών, με έργα των Περικλή Βυζάντιου, Robert McCabe και Jean Tinguely, μεταξύ άλλων, φέρνει σε διάλογο Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες διαφορετικών αναφορών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο «Ένοικος» του Παντελή Μάκκα: Μια γιορταστική βιντεοεγκατάσταση

Εικαστικά / Ο «Ένοικος» του Παντελή Μάκκα: Μια γιορταστική βιντεοεγκατάσταση

Μια ρετροσπεκτίβα δεκαπέντε χρόνων η οποία αποτελείται από έναν καταιγισμό εικόνων που δημιούργησε με την κάμερά του ο γνωστός video artist για μια σειρά σημαντικών παραστάσεων, οι οποίες παρουσιάζονται αποδεσμευμένες από τη θεατρική τους υπόσταση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ