Τέχνη του κ*λου: Θα αγόραζες έναν πίνακα που έφτιαξε η Lizzo με τα οπίσθιά της;

Θα αγόραζες έναν πίνακα που έφτιαξε η Lizzo με τον πισινό της; Facebook Twitter
Τα κομμάτια της είναι μικρά μανιφέστα για το body positivity και βάζει όλους τους haters στη θέση τους. Φωτο: Kevin Winter/Getty Images
0

Όνομα: Lizzy Picasso

Ηλικία: 33 ετών

Εμφάνιση: Σέξι

Καλέ τι τίτλος είναι αυτός; Δεν ντρέπεσαι; Πάλι click baiting κάνεις; Και Lizzy Picasso; Μαζέψου, wtf! Γιατί να ντραπώ; Αφού ισχύει. Η Lizzo ζωγράφισε ζωντανά έναν πίνακα με τα οπίσθιά της για τη φετινή Art Basel που γίνεται αυτήν τη στιγμή στο Μαιάμι. Μάλιστα, ανέβασε ένα βιντεάκι στο TikTok, όπου αποκαλεί τον εαυτό της Lizzy Picasso. Πώς να το γράψω δηλαδή; Αν έχεις καμιά καλύτερη ιδέα, να μου την πεις.

Τι εννοείς ζωντανά; Δεν καταλαβαίνω. Εννοώ live. Το ζωγράφισε ζωντανά σε αληθινό χρόνο και μπορούσες να το αγοράσεις μέσα από το streaming που έκανε εδώ. Με 9 ευρώ μπορείς να δεις ολόκληρο το περφόμανς που διαρκεί 70 λεπτά, όπου ερμηνεύει και νέα μουσική. Εδώ που τα λέμε όμως, όλα τα λεφτά είναι το βιντεάκι που ανέβασε στο TikTok και τη δείχνει να ζωγραφίζει και κανονικά και αλλιώς.

Σήμερα έχει έναν από τους πιο διάσημους πισινούς στη showbiz, κι ας ακούγεται κάπως αυτό. «Αισθανόμουν ότι οι πιθανότητες ήταν εναντίον μου, αλλά, μωρό μου, αυτός ο μαύρος πισινός έχει πάει σε διάφορα μέρη. Ο κώλος μου έχει γίνει το επίκεντρο συζητήσεων, έχει βγει σε περιοδικά, η Rihanna υποκλίθηκε μπροστά του. Και κάποτε τον θεωρούσα το λιγότερο αγαπημένο μέρος του σώματος μου» είπε.

Απλά σκας στα γέλια, και δεν θα μπορούσε να τα πει και καλύτερα από τη λεζάντα, όπου έγραψε: «Νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω περισσότερη κωλοτέχνη. Ποιος θέλει μια bootyfly (οπισθόμυγα);».

@lizzo

I THINK I NEED TO MAKE MORE ASS ART🤔 WHO WANTS A BOOTYFLY?🍑🦋 WATCH ME PERFORM IN MIAMI LIVE - TIX HERE: http://lizzo.live-now.com

♬ original sound - lizzo

Στην Art Basel όμως; Γιατί; Πάλι δεν καταλαβαίνω… Έλα τώρα, η Lizzo σε πείραξε επειδή είναι ράπερ και συμμετέχει σε ένα από τα μεγαλύτερα art fairs. Λες και είναι το μόνο κουλό που έχει συμβεί εκεί πέρα. Σου θυμίζω ότι κάποτε μια καλλιτέχνις είχε γδυθεί για να κάνει παρέα σε ένα γουρούνι. Μια άλλη φορά, ο Usher φόρτιζε το κινητό του στoν κόλπο μιας εικαστικού ενώ σε μια άλλη αίθουσα ταυτόχρονα κάποιος έκλεψε έναν πίνακα του Πικάσο χωρίς να τον πάρει κανείς χαμπάρι. Ή το 2019, όταν ένα από τα εκθέματα ήταν μια τσάντα που έξυνες και μύριζες ή τα sneakers που σχεδίασε ο συγχωρεμένος Virgil Abloh και κόστιζαν 182.000 δολάρια.

Εντάξει, απ' ό,τι διαπιστώνω την τραβάει την υπερβολή ο οργανισμός τους… Εσύ τι λες; Εκτός κι αν θεωρείς νορμάλ όταν το 2015 μια γυναίκα μαχαίρωσε στα αλήθεια μια άλλη γυναίκα και οι επισκέπτες νόμισαν ότι ήταν ακόμη μια περφόμανς ή όταν τους έπεσε ένα γλυπτό που ζύγιζε 9 περίπου κιλά από ψηλά στο πεζοδρόμιο. Πάλι καλά που δεν έχει σκοτωθεί κανείς ακόμη.

Πάντως, θυμάμαι τη Lizzo τελευταία στα social media που είχε βγει και έκλαιγε για το σώμα της. Δεν έκλαιγε για το σώμα της.

Για τι πράγμα έκλαιγε δηλαδή; Για το bullying που τρώει κάθε φορά για την εμφάνισή της και το βάρος της, αλλά δεν μασάει.

Δεν μασάει πώς; Κατ' αρχάς άκουσε τα κομμάτια της, που είναι μικρά μανιφέστα για το body positivity και βάζει όλους τους haters στη θέση τους. Επιπλέον, φέτος τον Αύγουστο έκανε μια παρουσίαση στο Ted Talk για την ιστορία του twerking και πώς τη βοήθησε να αποκτήσει αυτοπεποίθηση. Στη δεκαετία του ’90, όπου μεγάλωνε, τα παραπανίσια κιλά ήταν κατάρα για τις γυναίκες. Όταν μετακόμισε στο Χιούστον και άρχισε να έχει μεγαλύτερη επαφή με την κουλτούρα της Δυτικής Αφρικής, το twerking και τις θρησκευτικές του προεκτάσεις, αισθάνθηκε περήφανη για το σώμα της και την καταγωγή της. Σήμερα έχει έναν από τους πιο διάσημους πισινούς στη showbiz, κι ας ακούγεται κάπως αυτό. «Αισθανόμουν ότι οι πιθανότητες ήταν εναντίον μου, αλλά, μωρό μου, αυτός ο μαύρος πισινός έχει πάει σε διάφορα μέρη. Ο κώλος μου έχει γίνει το επίκεντρο συζητήσεων, έχει βγει σε περιοδικά, η Rihanna υποκλίθηκε μπροστά του. Και κάποτε τον θεωρούσα το λιγότερο αγαπημένο μέρος του σώματος μου» είπε.

Υποθέτω ότι δεν θα πουλήσει τον πίνακα και τόσο φτηνά… Μεταξύ μας, και πολύ καλά θα κάνει…

Τι να πεις: Κωλοτέχνη

Τι να μην πεις: Κωλότεχνη

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρόι Λιχτενστάιν: Ο πρωτοπόρος της pop art που έβαλε τον Mίκι Μάους στα μουσεία

Σαν σήμερα / Ρόι Λιχτενστάιν: Ήταν όντως ο «χειρότερος καλλιτέχνης» της εποχής του;

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο πρωτοπόρος καλλιτέχνης της pop art που με το γενναίο έργο του ειρωνεύτηκε το κλασικό, έβαλε τον Mίκι Μάους σε μουσεία και γκαλερί και άλλαξε οριστικά τους κανόνες της σύγχρονης τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μόλις τελείωσε το αριστούργημά του, ο Γκογκέν επιχείρησε να αυτοκτονήσει

Εικαστικά / Μόλις τελείωσε το αριστούργημά του, ο Γκογκέν επιχείρησε να αυτοκτονήσει

Ο πίνακας με τίτλο «Από πού ερχόμαστε; Τι είμαστε; Πού πάμε;» θα ήταν η τελευταία του διαθήκη, ένα έργο που θα έλυνε επιτέλους, όπως ο ίδιος έλεγε, το «παράδοξο μεταξύ του κόσμου των συναισθημάτων και του κόσμου του μυαλού».
THE LIFO TEAM
Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Εικαστικά / Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Το πρώτο διεθνές πολυθεματικό φεστιβάλ ποίησης «Σολοικισμός», έρχεται το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 στον Ελαφότοπο, στα Ζαγοροχώρια. Ο εμπνευστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του μίλησε στη LifO.
M. HULOT
Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Εικαστικά / Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Η καλλιτεχνική πρωτοπορία εκτός συνόρων και έργα που ενσωματώνουν και συνάμα απεικονίζουν φυσικά τοπία και τις απροσδιόριστες ανθρώπινες παρεμβάσεις που αυτά προδίδουν, στο νέο πρόγραμμα του μουσείου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε – ενεργεί, αντιδρά και μεταβάλλεται συνεχώς»

Εικαστικά / Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε»

Η εικαστικός μιλάει για την εγκατάσταση με την οποία θα εκπροσωπήσει στην Μπιενάλε της Βενετίας το 2026 την Κύπρο, για την επιρροή της χώρας στο έργο της και για τη θέση του καλλιτέχνη στη σύγχρονη κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το μαγευτικό, υπερβατικό σύμπαν της Yayoi Kusama προσγειώνεται στην Ευρώπη

Εικαστικά / Tα πλοκάμια και οι κολοκύθες της Yayoi Kusama προσγειώνονται στην Ευρώπη

Από τη Βασιλεία ξεκίνησε η ευρωπαϊκή περιοδεία της μεγάλης αναδρομικής έκθεσης της πιο διάσημης και πιο επιτυχημένης εν ζωή εικαστικού στον κόσμο, με περισσότερα από 300 έργα που καλύπτουν επτά δεκαετίες.
THE LIFO TEAM
Τι μυστήριο κρύβει η ιστορία της αυτοπροσωπογραφίας του Κουρμπέ;

Εικαστικά / «Ο απελπισμένος»: Ο περίφημος πίνακας του Κουρμπέ εκτίθεται ξανά μετά από 20 χρόνια

Ίσως το πιο γνωστό έργο του μεγάλου Γάλλου ζωγράφου, «Ο απελπισμένος» θα εκτεθεί στο Μουσείο Ορσέ αρχικά και έπειτα στο Μουσείο Art Mill στη Ντόχα. Ποια είναι η ιστορία του; Σε ποιον ανήκει τώρα ο πίνακας;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα έκθεση αναδεικνύει τη συμβολή των γυναικών στην τέχνη της γεωμετρικής αφαίρεσης

Εικαστικά / Έξι γυναίκες. Έξι πρωτοποριακές καλλιτέχνιδες της γεωμετρικής αφαίρεσης

Έργα των Όπυ Ζούνη, Etel Adnan, Samia Halaby, Saloua Raouda Choucair, Ebtisam Abdulaziz και Lubna Chowdhary, αποτελούν το υλικό της έκθεσης του Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη που ξεκίνησε μόλις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Εικαστικά / Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Αμέτρητες είναι οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από την έκδοση «Ελληνικαί Εθνικαί Ενδυμασίαι», φέρνοντας στο φως την επίδραση που άσκησε η ενδυμασία στη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και στην κυρίαρχη μόδα του Μεσοπολέμου.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Και λοιπόν τι;»: Μία έκθεση στον Ταύρο «φωτίζει» το θρυλικό άλμπουμ των Εν Πλω

Εικαστικά / «Οι Εν πλω άφησαν πίσω τραγούδια που συνδέουν όσους ονειρεύονται με παρόμοιο τρόπο»

Έγιναν θρύλοι της εγχώριας μουσικής σκηνής με την κυκλοφορία ενός μόνο άλμπουμ. Μετά, εξαφανίστηκαν. Ο Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου, ο Απόστολος Βασιλόπουλος και η Μαρία-Θάλεια Καρρά επιμελήθηκαν, μετά από δεκαετή έρευνα, μια έκθεση για ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ελληνικής δισκογραφίας. Mίλησαν στη LifO.
M. HULOT
Με Chryssa και Iannis Xenakis η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Εικαστικά / Με Chryssa και Ιάννη Ξενάκη η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Μέσα από 100 έργα και 40 καλλιτέχνες επιχειρείται η διερεύνηση της διεθνούς εξέλιξης του κινήματος το οποίο από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 επαναπροσδιόρισε ριζικά την έννοια του καλλιτεχνικού έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ