Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Έμπνευση μου δίνουν η αρχαία μυθολογία και το αρχαίο θέατρο. Η ιδέα του χρόνου συνολικά. Μου αρέσει να παίρνω αρχαία στοιχεία, ιστορίες, φιγούρες, και να τα μετατρέπω σε μοντέρνα εικονογράφηση.

Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala

0

Η Amanda Galal είναι μια νεαρή καλλιτέχνης και designer που κατάγεται από την Αίγυπτο και την Κύπρο. Τα έργα της είναι πολύ ιδιαίτερα, με αναφορές στην ποπ αρτ αλλά και στις αιγυπτιακές τοιχογραφίες, εμπνευσμένα από τις διαφορετικές κουλτούρες που έχει στο αίμα της και την κληρονομιά που κουβαλάει ως μισή Αιγύπτια και μισή Ελληνίδα.

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ελλάδα μέχρι τα 14 και μετά μετακόμισα στο Κάιρο για 4 χρόνια, όπου η ζωή μου άλλαξε πάρα πολύ» λέει, «λόγω κουλτούρας, νοοτροπίας των ανθρώπων και συνήθειας.

Από μικρή ασχολιόμουν με την ζωγραφική απλά στο Κάιρο υπήρξαν πολλοί καθηγητές μου που βλέπαν κάτι παραπάνω στα σχέδια μου πέρα από "ένα καλό χέρι", και με ενθάρρυναν να το ψάξω. Και αυτό ακριβώς έκανα.

Νομίζω ότι οι άνθρωποι ξεχνούν τις ρίζες τους, τις αξίες και το πώς φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα και έτσι τα έργα μου λειτουργούν σαν μια φιλική υπενθύμιση της προέλευσης και των πεποιθήσεων μας. Έχει ενδιαφέρον να επιστρέφεις από το παρελθόν στο παρόν

Μια κατεύθυνση που πήρα στο σχολείο ήταν Καλές Τέχνες και παράλληλα ξεκίνησα να κάνω μαθήματα και να συνεργάζομαι με καλλιτέχνες στο Κάιρο για να εξελιχθώ και για να μάθω τα βασικά απ' όλες τις πλευρές».

— Το οικογενειακό περιβάλλον σου τι σχέση έχει με την τέχνη;

Η οικογένεια μου έχει σχέση με την τέχνη αλλά με λίγο διαφορετική κατεύθυνση, περισσότερο όσον αφορά τη μόδα & τη μουσική.

 

— Με ποια ιδιότητα συστήνεσαι;
Έμεινα στο Κάιρο μέχρι να αποφοιτήσω και να γυρίσω στην Ελλάδα για να ξεκινήσω τις σπουδές μου με επίκεντρο την Γραφιστική στα T.E.I Αθήνας. Οπότε η ιδιότητά μου χωρίζεται στα δύο, κατά κάποιον τρόπο. Γραφίστρια την μέρα, καλλιτέχνης το βράδυ. Πολλές φορές συνδυάζονται και τα δύο μαζί, άσχετα αν πολλοί δεν πιστεύουν ότι γίνεται. Για μένα δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

— Το graphic design γιατί σε ενδιέφερε;

Το graphic design ξεκίνησε να με ενδιαφέρει από την στιγμή που ένας από τους καλλιτέχνες-δασκάλους που είχα στην Αίγυπτο, μου είπε πως η ζωγραφική είναι ένα μέσο για να κάνεις τα πράγματα πιο όμορφα, ακόμα και σε αντικείμενα.

Πήρε μια παλιά συλλεκτική συσκευασία της Coca Cola που ήταν τριγύρω και μου έδειξε πού αλλού και πώς αλλιώς μπορείς να εκμεταλλευτείς τη ζωγραφική. Και ο συνδυασμός μου άρεσε, το να φτιάχνεις κάτι στο χέρι και μετά να το μετατρέπεις ψηφιακά και σε κάτι χειροπιαστό.

Θα είμαι πάρα πολύ ειλικρινής, η τέχνη είναι ένα πολύ ακριβό επάγγελμα στο οποίο μπορείς πολύ εύκολα να πέσεις έξω. Έτσι επέλεξα το σταθερό, την γραφιστική, ως πρωταγωνιστή και την τέχνη στα παρασκήνια μέχρι να βρω το στυλ μου, για να καταλήξω στο κάτι το οποίο όταν το βλέπεις καταλαβαίνεις ότι «αυτός είναι ζωγραφική της Galal».

Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Μια κατεύθυνση που πήρα στο σχολείο ήταν Καλές Τέχνες και παράλληλα ξεκίνησα να κάνω μαθήματα και να συνεργάζομαι με καλλιτέχνες στο Κάιρο για να εξελιχθώ και για να μάθω τα βασικά απ' όλες τις πλευρές.


— Με τη ζωγραφική από πότε ασχολείσαι;
Δεν θυμάμαι πότε άρχισα να ασχολούμαι με τη ζωγραφική, αλλά θυμάμαι ότι ήμουν φρικτή σε όσα έκανα, παρόλο που όλοι γύρω μου μου έλεγαν ότι ήμουν καλή. Δεν υπήρξε κάποιος λόγος, άρχισα απλά να κάνω μουντζούρες και στη συνέχεια αυτό αναπτύχθηκε.

Ο Σαλβαδόρ Νταλί είναι η κύρια έμπνευσή μου και πάθος μου. Μακάρι να μπορούσα να μπω στο μυαλό του. Άλλοι αγαπημένοι μου είναι ο Άντι Γουόρχολ, η Ταμάρα ντε Λέμπιτσκα και ο Κλοντ Μονέ. Έμπνευση μου δίνουν η αρχαία μυθολογία και το αρχαίο θέατρο. Η ιδέα του χρόνου συνολικά. Μου αρέσει να παίρνω αρχαία στοιχεία, ιστορίες, φιγούρες, και να τα μετατρέπω σε μοντέρνα εικονογράφηση.

Νομίζω ότι οι άνθρωποι ξεχνούν τις ρίζες τους, τις αξίες και το πώς φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα και έτσι τα έργα μου λειτουργούν σαν μια φιλική υπενθύμιση της προέλευσης και των πεποιθήσεων μας. Έχει ενδιαφέρον να επιστρέφεις από το παρελθόν στο παρόν.


— Στο Λονδίνο πώς βρέθηκες;
Στο Λονδίνο πήγα να κάνω το μάστερ μου από το 2015 μέχρι το 2017 και να εκπληρώσω ένα από τα όνειρά μου, να κάνω ένα MA σε Graphic Branding & Identity στο UAL: London College of Communications. Έμεινα εκεί για σχεδόν δυο χρόνια αλλά ένιωσα ότι έμεινα δέκα, αφού είχα απίστευτη πρόοδο και επέστρεψα στην Ελλάδα διαφορετικός άνθρωπος.


— Πώς συνδυάζεται η τέχνη και το graphic design με τη διαφήμιση;
Δεν ξέρω ποτέ πώς να απαντήσω αυτή την ερώτηση, εκτός, ίσως, με την ωμή αλήθεια. Σε αντίθεση με τη διαφήμιση, η τέχνη είναι ένας πολύ πιο δύσκολος τρόπος να ζήσεις μία άνετη ζωή. Το να συνδυάσεις την τέχνη και το design σου δίνει μια γεύση των δυο κόσμων και χρειάζεται ο ένας τον άλλο για συμπληρωθούν. Στο μυαλό μου υπάρχουν δυο μισά και η διαφήμιση είναι μια πλατφόρμα όπου όλα συμβαίνουν.

— Ποια ανάγκη σου ικανοποιεί η τέχνη;
Η τέχνη ήταν πάντα ο τρόπος διαφυγής μου, το μέρος όπου καταφεύγω για να ξεφύγω από την άσχημη πραγματικότητα. Ακούγεται καταθλιπτικό αλλά στην πραγματικότητα είναι κάτι θετικό που βελτιώνει τον τρόπο ζωής μου και με ηρεμεί. Μεγαλώνοντας έχω αισθανθεί αρκετά πιεσμένη με διάφορους τρόπους και η τέχνη ήταν το μοναδικό πράγμα που δεν είχε κανόνες και όρια.


— Μπορεί να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο;
Σίγουρα. Δεν θα ήμουν αυτό που είμαι σήμερα. Είμαι αρκετά έντονη, ειλικρινής και χαοτική ως χαρακτήρας -απ' ό,τι μου λένε. Αλλά δεν είμαι άνθρωπος που εκφράζεται εύκολα όταν πρόκειται να μιλήσω για τα προβλήματα και συναισθηματά μου. Η διατύπωση ήταν πάντα ένα θέμα για μένα. Έτσι, αντί γι' αυτό, ζωγραφίζω και αφήνω τους άλλους να ερμηνεύσουν αυτό που μπορούν μέσα από τους πίνακές μου.

— Ποιο είναι το πιο μεγάλο σου όφελος από αυτό που κάνεις;
Μου αρέσει πολύ όταν ακούω πως διαφορετικά άτομα θέλουν στον χώρο τους ένα κομμάτι μου. Κάθε πίνακας αποτελείται από ένα κομμάτι μου, και το να θέλει κάποιος να έχει ένα μέρος της Αμάντα Γκαλάλ είναι η πιο μεγάλη τιμή για μένα, επειδή βλέπουν κάτι που οι άλλοι δεν μπορούν να δουν. Και αυτοί είναι που με ενδιαφέρουν και κάνουν τη διαφορά στη ζωή μου.

— Πώς τα βλέπεις τα πράγματα στα εικαστικά και στο design αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα;

Νομίζω ότι είμαστε σε ένα σημείο καμπής όπου όλοι γίνονται δημιουργικοί εξαιτίας των δυσκολιών που συναντάμε γύρω μας. Από πίνακες μέχρι αντικείμενα, όλοι δημιουργούν, ο καθένας και κάτι διαφορετικό.

Έτσι υπάρχουν πολλά δημιουργικά κέντρα, πολλά επιτελεία επιστημονικά, πολλές πρωτοβουλίες και οργανισμοί που αναζητούν τις ίδιες προσπάθειες με πολλούς τρόπους.

Η Ελλάδα είναι το σωστό μέρος να ζεις αν είσαι εικαστικός ή designer. Έχουμε εξελιχθεί πάρα πολύ και θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε. Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, καταφέρνουμε να κάνουμε όμορφα πράγματα, ακόμα και αν δεν μπορείς να τα δεις ακόμη στο βαθμό που συμβαίνει σε άλλες χώρες.

— Πες μου μερικά πράγματα για τη δουλειά σου. Έχεις εκθέσει;
Βασικά έχω αρκετές σειρές, καναδυο έχουν εκτεθεί στην Blender Gallery αλλά η κύρια και πρώτη μου έκθεση ήταν στην Iris Gallery από 8/3/2018 μέχρι τις 8/4/2018, όπου εκτέθηκαν τα πιο πολλά έργα μου.

Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Η τέχνη ήταν πάντα ο τρόπος διαφυγής μου, το μέρος όπου καταφεύγω για να ξεφύγω από την άσχημη πραγματικότητα.

— Εκτός από τον καφέ, τι άλλες αδυναμίες έχεις;
Η αλήθεια είναι ότι ο καφές είναι η αδυναμία μου, αλλά εκτός από αυτό μου αρέσει να ταξιδεύω πολύ, να βλέπω νέα πράγματα και μέρη, το θεωρώ αυτό πολύ σημαντικό, το να γνωρίζω νέους ανθρώπους, να μοιράζομαι ιδέες και να συνεργάζομαι σε μικρά πρότζεκτ. Μου αρέσει να πειραματίζομαι, όσον αφορά την τέχνη, με διαφορετικά υλικά, εξοπλισμό κλπ.

Τώρα, από δραστηριότητες, έπαιζα τένις, ποδόσφαιρο και έκανα ιππασία, αλλά ο χρόνος δεν μου το επιτρέπει πια. Το πιάνο είναι μια άλλη αδυναμία που έχω, αν και είμαι λίγο ντροπαλή για να παίξω σε κόσμο γιατί δεν εξασκούμαι αρκετά. Τέλος, το θέατρο είναι η αγαπημένη μου έξοδος. Είναι ταξίδι στο χρόνο για μένα.


— Τι σε ενοχλεί πιο πολύ γενικά γύρω σου;
Νομίζω ότι αυτό που με θυμώνει πιο πολύ είναι η έλλειψη συμπόνοιας, η ανειλικρίνεια των ανθρώπων και πώς πολλοί προσβλέπουν στην αποτυχία των άλλων, είτε στην καριέρα είτε στην προσωπική ζωή. 

Δεν έχω προσδοκίες από τίποτα ή κανέναν, επειδή έτσι δεν απογοητεύεσαι και όταν όντως σου συμβαίνει κάτι καλό τότε εκπλήσσεσαι ευχάριστα. Αυτό που είναι κλειδί για μένα είναι η αφοσίωση.

— Ποια θα ήταν μια ιδανική συνέχεια για σένα;
Ιδανικά, μακροπρόθεσμα θα ήθελα να έχω το δικό μου στούντιο όπου η τέχνη και το design να γίνονται με ανθρώπους που θέλουν να προοδεύσουν μαζί μου, με παρόμοια νοοτροπία και όραμα. Στο κοντινό μέλλον ανυπομονώ να κάνω άλλη μία έκθεση.


— Τι δουλεύεις αυτή τη στιγμή;
Οι νέες σειρές που έρχονται είναι η Αρχαία Αιγυπτιακή Μυθολογία ως πρωταγωνίστρια και κάποιες πιο pop σειρές σειρές κατά δεύτερον. Ελπίζω ότι από τον Οκτώβριο θα υπάρξει και άλλη μια έκθεση.

Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Νομίζω ότι είμαστε σε ένα σημείο καμπής όπου όλοι γίνονται δημιουργικοί εξαιτίας των δυσκολιών που συναντάμε γύρω μας. Από πίνακες μέχρι αντικείμενα, όλοι δημιουργούν, ο καθένας και κάτι διαφορετικό.
Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter
Η ποπ μυθολογία της Ελληνο-Αιγυπτίας Amanda Gala Facebook Twitter

Info

Περισσότερα για τη δουλειά της Amanda Galal μπορείτε να βρείτε στην προσωπική της σελίδα.

 

 

0

M. Hulot

O M.Hulot είναι διευθυντής της έντυπης LIFO και δουλεύει σε αυτήν από το πρώτο φύλλο της

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Εικαστικά / Μυρτώ Ξανθοπούλου: «Έχω ψίχουλα, έχω τα περισσεύματα; Με αυτά θα δουλέψω»

Η γεννημένη στο Ελσίνκι καλλιτέχνιδα που κέρδισε το βραβείο Young Artist της φετινής Art Athina μιλάει για το έργο της που βασίζεται στην αίσθηση του κατεπείγοντος, στη χειρωνακτική εργασία και στη σχέση της με τη γλώσσα. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα «χρονικό της αναισθησίας» με έργα υψηλής δόνησης 

Εικαστικά / Κωνσταντίνος Λαδιανός: «Πού πήγε όλη αυτή η επιδεξιότητα των χεριών που είχαν οι παλιότεροι»

Η παράδοση, η αγιολογική γραμματεία και η λαϊκή μυθολογία συνυπάρχουν στον κόσμο του ταλαντούχου καλλιτέχνη, εμπλέκοντας το προσωπικό βίωμα με καθηλωτικές αλληγορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Εικαστικά / Ένας μνημειώδης φτερωτός ταύρος στο Μουσείο Ακρόπολης

Με το έργο του στον εξωτερικό χώρο του μουσείου ο Michael Rakowitz συνομιλεί με τα έργα της κλασικής αρχαιότητας και υπενθυμίζει τα μάταια ταξίδια ανθρώπων και πολιτιστικών αγαθών που «ξεσπιτώνονται».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Εικαστικά / Η Συλλογή Λέοναρντ Λόντερ θα δώσει το φιλί της ζωής στην αγορά της τέχνης;

Με πυρήνα της συλλογής του Λόντερ ένα από τα διασημότερα έργα του Κλιμτ, που εκτιμάται ότι η πώλησή του θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, η βραδιά της δημοπρασίας στον οίκο Sotheby’s φιλοδοξεί να προσελκύσει ξανά τους μεγάλους συλλέκτες. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ