ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Νεπάλ: Ξεκίνησε η σφαγή εκατοντάδων χιλιάδων ζώων στην πιο βάρβαρη θυσία του κόσμου

Νεπάλ: Ξεκίνησε η σφαγή εκατοντάδων χιλιάδων ζώων στην πιο βάρβαρη θυσία του κόσμου Facebook Twitter
Tο φεστιβάλ Gadhimai θεωρείται η πιο μαζική και άγρια σφαγή ζώων για θρησκευτικούς λόγους στον κόσμο - Twitter
3

Τη σφαγή χιλιάδων ζώων ξεκίνησαν οι Ινδουιστές στο Νεπάλ, σε μία τελετουργική θυσία που θεωρείται η πιο μαζική σε ολόκληρο τον κόσμο.

Παρά τις διεθνείς προσπάθειες για παύση του βάρβαρου αυτού θρησκευτικού εθίμου που πραγματοποιείται μία φορά τα πέντε χρόνια, και αυτή τη φορά το φεστιβάλ Gadhimai θα πραγματοποιηθεί κανονικά. Εν μέσω αυξημένων μέτρων ασφαλείας, το ινδουιστικό φεστιβάλ ξεκίνησε τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης.

Το φρικιαστικό «πρωτόκολλο» ορίζει τον ιεροτελεστικό σφαγιασμό μιας κατσίκας, ενός ποντικού, ενός κοτόπουλου, ενός γουρουνιού και ενός περιστεριού κι έπειτα την προσφορά αίματος από πέντε σημεία του σώματος ενός σαμάνου.

Στη συνέχεια, περίπου 200 σφαγείς με κοφτερά σπαθιά και μαχαίρια μπαίνουν σε μία περιφραγμένη «αρένα» έκτασης λίγο μεγαλύτερης από ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο κι αρχίζουν τη σφαγή των βουβαλιών, ενώ εκστασιασμένοι πιστοί σκαρφαλώνουν σε δέντρα προκειμένου να γίνουν μάρτυρες του μυστηρίου.

«Οι θυσίες ξεκίνησαν σήμερα. Προσπαθήσαμε να μη υποστηρίξουμε το φεστιβάλ, ωστόσο οι πολίτες πιστεύουν πολύ στην παράδοση και έχουν έρθει εδώ με τις προσφορές τους» εξηγεί ο Birendra Prasad Yadav, από τη διοργανώτρια επιτροπή του φεστιβάλ.


Χιλιάδες πιστοί από το Νεπάλ και την Ινδία συρρέουν κάθε πέντε χρόνια στο χωριό Bariyarpur, κοντά στα ινδικά σύνορα και για μέρες κοιμούνται ακόμα και στο ύπαιθρο προκειμένου να γίνουν μύστες της ινδουιστικής αυτής τελετής προς τιμήν της θεότητας της δύναμης, Gadhimai. Περίπου 200.000 ζώα, από ποντίκια έως βουβάλια, σφαγιάστηκαν κατά το διήμερο φεστιβάλ του 2014.

Παρά την ιερότητα του εθίμου που μετρά αιώνες ζωής, τα τελευταία χρόνια γίνονται σοβαρές προσπάθειες για την απαγόρευσή του, με το ανώτατο δικαστήριο του Νεπάλ να εκδίδει, το 2015, οδηγία προς την κυβέρνηση ώστε αυτή να εμποδίσει την επόμενη μαζική σφαγή.
Οργανώσεις για τα δικαιώματα των ζώων καταγγέλλουν τις κυβερνητικές και τις θρησκευτικές αρχές για ολιγωρία και αποτυχία εφαρμογής των μέτρων.

Σύμφωνα με το θρύλο, οι πρώτες θυσίες στο Bariyarpur έγιναν πολλούς αιώνες πριν, όταν η θεότητα Gadhimai εμφανίστηκε ως όραμα στο όνειρο ενός κρατουμένου και του ζήτησε να θεμελιώσει έναν ναό προς τιμήν της.

Με πληροφορίες από Guardian

Διεθνή
3

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς μπορεί ο Τραμπ να κερδίσει στην Αλάσκα

Διεθνή / Πώς μπορεί ο Τραμπ να κερδίσει στην Αλάσκα

Η πρόσκληση του Ντόναλντ Τραμπ στον Βλαντίμιρ Πούτιν για συνάντηση στην Αλάσκα προκαλεί ανησυχία στην Ευρώπη, καθώς μια συμφωνία που θα ευνοεί τη Μόσχα μπορεί να αποδυναμώσει την Ουκρανία και τη δυτική ασφάλεια
LIFO NEWSROOM
Μελέτη: Το stalking αυξάνει έως και 70% τον κίνδυνο καρδιοπάθειας στις γυναίκες

Διεθνή / Μελέτη: Το stalking αυξάνει έως και 70% τον κίνδυνο καρδιοπάθειας στις γυναίκες

Η έρευνα, που διήρκεσε δύο δεκαετίες και βασίστηκε σε στοιχεία από περισσότερες από 66.000 γυναίκες, καταγράφει σημαντικά υψηλότερα ποσοστά καρδιοπάθειας και εγκεφαλικού σε όσες είχαν εμπειρία stalking
LIFO NEWSROOM
Στην Ουάσινγκτον η εθνοφρουρά των ΗΠΑ: Τεθωρακισμένα σε κεντρικά σημεία και αξιοθέατα 

Διεθνή / Στην Ουάσινγκτον η εθνοφρουρά των ΗΠΑ: Τεθωρακισμένα σε κεντρικά σημεία και αξιοθέατα 

Αντιδράσεις από τη δήμαρχο της πόλης για την απόφαση Τραμπ να αναλάβει τον έλεγχο της αστυνομίας και να στείλει τον στρατό στην πρωτεύουσα των ΗΠΑ, υπό το πρόσχημα της εγκληματικότητας
LIFO NEWSROOM
Στο Άνκορατζ της Αλάσκα το τετ-α-τετ Τραμπ - Πούτιν για την Ουκρανία - Γιατί υποβαθμίζει τις προσδοκίες ο Λευκός Οίκος

Διεθνή / Στο Άνκορατζ της Αλάσκα το τετ-α-τετ Τραμπ - Πούτιν για την Ουκρανία - Γιατί υποβαθμίζει τις προσδοκίες ο Λευκός Οίκος

Οι δύο ηγέτες θα συζητήσουν κατ' ιδίαν - Στόχος είναι να κατανοήσουμε πώς θα μπορούσε να τερματιστεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, δήλωσε η εκπρόσωπος Τραμπ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Καταδικάζουμε την συγκεκριμένη παράδοση. Μας πλημμυρίζει η αγανάκτηση, ο θυμός και η οργή. Τόσα αθώα πλάσματα θανατώνονται για χάρη της κουλτούρας ενός πολιτισμού?Έπειτα όμως, δεν είναι και η δική μας παράδοση με το σούβλισμα του αρνιού το Πάσχα το ίδιο βάρβαρη και οπισθοδρομική? Η γαλοπούλα την μέρα των ευχαριστιών, η Τσικνοπέμπτη? Ενώ κατακρίνουμε αυτό το βάρβαρο έθιμο δεν παύουμε να ακολουθούμε τα δικά μας. Είτε πρόκειται για σκύλο, για γάτα, για γουρούνι ή και ψάρι, παρά τις διαφορές και τις ιδιομορφίες του καθενός, όλα νιώθουν χαρά, λύπη και δυστυχώς πόνο και φόβο. Όσο θα πονέσει το σκυλί εάν το χτυπήσει το αφεντικό, τόσο θα πονέσει το γουρουνάκι όταν του ανοίγουν την κοιλίτσα στα δύο. Όπως κλαίει η γατούλα αν χαθούν τα γατάκια της, έτσι κλαίει και η μαμά αγελάδα όταν της περνούν μακριά το μοσχαράκι της (γιατί βλέπεις κάπως πρέπει να φάμε και εμείς τα μπέργκερ μας). Και όλα αυτά για μια απόλαυση μερικών δευτερολεπτων, καθώς είναι γνωστό πλέον ότι δεν απαιτεί ζώα και ζωικά παράγοντα ο οργανισμός μας για να συντηρηθεί. Μα αυτό μάθαμε να κάνουμε από μικροί και αυτό μάθανε και οι γονείς και οι παππούδες μας, ότι έτσι πρέπει να γίνεται. Λοιπόν το ίδιο ακριβώς δεν συμβαίνει και στην περίπτωση στο Νεπάλ; Ας κοιτάξουμε τις καταστάσεις σφαιρικά, η βία δεν θα έπρεπε να γίνεται δεχτή κάτω από καμιά προϋπόθεση, κάτω από κανέναν ουρανό δεν θα έπρεπε να γίνεται συνήθεια. Εν τέλη, ζώντας με αρχές που υποστηρίζουν την προστασία όλων των οργανισμών ανεξαιρέτως και δεν αποδέχονται την χρήση βίας σε κατώτερα και αδύναμα πλάσματα για προσωπικό όφελος, ο άνθρωπος που δεν υπερασπίζεται την εύκολη βία, δεν θα τολμήσει να βλάψει όχι μόνο κάποιο ζώο αλλά πόσο μάλλον κάποιον συμπολίτη του.
Καταδικάζουμε την συγκεκριμένη παράδοση. Μας πλημμυρίζει η αγανάκτηση, ο θυμός και η οργή. Τόσα αθώα πλάσματα θανατώνονται για χάρη της κουλτούρας ενός πολιτισμού?Έπειτα όμως, δεν είναι και η δική μας παράδοση με το σούβλισμα του αρνιού το Πάσχα το ίδιο βάρβαρη και οπισθοδρομική? Η γαλοπούλα την μέρα των ευχαριστιών, η Τσικνοπέμπτη? Ενώ κατακρίνουμε αυτό το βάρβαρο έθιμο δεν παύουμε να ακολουθούμε τα δικά μας. Είτε πρόκειται για σκύλο, για γάτα, για γουρούνι ή και ψάρι, παρά τις διαφορές και τις ιδιομορφίες του καθενός, όλα νιώθουν χαρά, λύπη και δυστυχώς πόνο και φόβο. Όσο θα πονέσει το σκυλί εάν το χτυπήσει το αφεντικό, τόσο θα πονέσει το γουρουνάκι όταν του ανοίγουν την κοιλίτσα στα δύο. Όπως κλαίει η γατούλα αν χαθούν τα γατάκια της, έτσι κλαίει και η μαμά αγελάδα όταν της περνούν μακριά το μοσχαράκι της (γιατί βλέπεις κάπως πρέπει να φάμε και εμείς τα μπέργκερ μας). Και όλα αυτά για μια απόλαυση μερικών δευτερολεπτων, καθώς είναι γνωστό πλέον ότι δεν απαιτεί ζώα και ζωικά παράγοντα ο οργανισμός μας για να συντηρηθεί. Μα αυτό μάθαμε να κάνουμε από μικροί και αυτό μάθανε και οι γονείς και οι παππούδες μας, ότι έτσι πρέπει να γίνεται. Λοιπόν το ίδιο ακριβώς δεν συμβαίνει και στην περίπτωση στο Νεπάλ; Ας κοιτάξουμε τις καταστάσεις σφαιρικά, η βία δεν θα έπρεπε να γίνεται δεχτή κάτω από καμιά προϋπόθεση, κάτω από κανέναν ουρανό δεν θα έπρεπε να γίνεται συνήθεια. Εν τέλη, ζώντας με αρχές που υποστηρίζουν την προστασία όλων των οργανισμών ανεξαιρέτως και δεν αποδέχονται την χρήση βίας σε κατώτερα και αδύναμα πλάσματα για προσωπικό όφελος, ο άνθρωπος που δεν υπερασπίζεται την εύκολη βία, δεν θα τολμήσει να βλάψει όχι μόνο κάποιο ζώο αλλά πόσο μάλλον κάποιον συμπολίτη του.
Εν αναμονή ενός κόσμου που δεν θα χρειάζεται πλέον τις θρησκείες, κάθε θρησκεία οφείλει τουλάχιστον να απαλλαγεί από τα βαρίδια που της έχουν κληροδοτήσει αιώνες σκοταδισμού και να προσπαθήσει να αναδείξει τα καλύτερα στοιχεία που υπάρχουν σε αυτή