Μαίνεται ο 'πόλεμος' μεταξύ μεγάλων σάιτ και προγραμμάτων παράκαμψης διαφημίσεων

Μαίνεται ο 'πόλεμος' μεταξύ μεγάλων σάιτ και προγραμμάτων παράκαμψης διαφημίσεων Facebook Twitter
2

Εδώ και αρκετό καιρό ένας ιδιότυπος "πόλεμος" βρίσκεται εν εξελίξει στο διαδίκτυο.

Από την μία πλευρά βρίσκεται μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων που είναι υπεύθυνη για όλα αυτά τα pop-up παράθυρα, τα banners, τα βίντεο που παίζουν αυτόματα στα timeline κι αυτά που προηγούνται των κυρίως βίντεο στο YouTube, κι από την άλλη, ορισμένα προσβάσιμα κι εύκολα στη χρήση τους προγράμματα ad-blockers, που σκοπό έχουν να αποκρύπτουν και να παρακάμτπουν τα διαφημιστικά. Προγράμματα που λειτουργούν πλέον τόσο σε browsers όπως ο Firefox και ο Chrome, όσο και στις εκδοχές τους για mobile συσκευές.

Όπως αναφέρει πάντως, το Mashable, μεγάλοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί στρέφονται σε startup εταιρείες που δημιουργούν software το οποίο εμποδίζει την λειτουργία των ad-blockers ή προβάλει 'δακρύβρεχτα μηνύματα' στους χρήστες που τα χρησιμοποιούν, αφού στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, αποτελούν τη μοναδική πηγή εδσόδων κάποιων σάιτ. 

Μαίνεται ο 'πόλεμος' μεταξύ μεγάλων σάιτ και προγραμμάτων παράκαμψης διαφημίσεων Facebook Twitter

Μαίνεται ο 'πόλεμος' μεταξύ μεγάλων σάιτ και προγραμμάτων παράκαμψης διαφημίσεων Facebook Twitter

Μαίνεται ο 'πόλεμος' μεταξύ μεγάλων σάιτ και προγραμμάτων παράκαμψης διαφημίσεων Facebook Twitter

Εδραιωμένοι ιστότοποι όπως αυτός της Washington Post, του The Atlantic, στα μηνύματά τους προς τους χρήστες ad-blockers, εκτός από το να διατυμπανίζουν ότι είναι σε θέση να αναγνωρίσουν όταν κάποιος χρήστης χρησιμοποιεί λογισμικό, προτείνουν εναλλακτικούς τρόπους οικονομικής τους στήριξης, όπως σε αυτό το μήνυμα του Guardian: 

Μαίνεται ο 'πόλεμος' μεταξύ μεγάλων σάιτ και προγραμμάτων παράκαμψης διαφημίσεων Facebook Twitter

Σύμφωνα με την έκθεση πρόσφατης μελέτης, η βιομηχανία των online διαφημίσεων, υπολογίζεται ότι θα δεχτεί πλήγμα ύψους 2,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το τέλος του 2015, από τα ολοένα και πιο εύκολα στην πρόσβαση και τη χρήση λογισμικά παράκαμψης διαφημίσεων.

 

Με προεξέχοντα μεγάλα σάιτ περιεχομένου όπως το YouTube και το HULU τα οποία επιστρατεύουν ακόμα πιο επιθετικές τακτικές απέναντι στα λογισμικά ad-blocking, ο 'πόλεμος' αναμένεται να ενταθεί το ερχόμενο διάστημα, αναφέρει το δημοσίευμα του Mashable.

 

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Τech & Science / Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Επιστήμονες του CNRS στη Γαλλία διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός αντηλιακού και εντομοαπωθητικού επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητα του πρώτου – Τι έδειξαν οι δοκιμές σε ανθρώπινο δέρμα
LIFO NEWSROOM
«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια