Και στην Ελλάδα η άμεση αλλαγή στον κανονισμό για τα πιλοτήρια

Και στην Ελλάδα η άμεση αλλαγή στον κανονισμό για τα πιλοτήρια Facebook Twitter
2

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσαν τα κεντρικά δελτία ειδήσεων, η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας αποφάσισε να ζητήσει από σήμερα την εφαρμογή του νέου κανονισμό που επιβάλλει την παρουσία δεύτερου μέλους του πληρώματος ανά πάσα στιγμή στο πιλοτήριο.

Η εγκύκλιος που έχει τη μορφή σύστασης, κάνει λόγο για εξουσιοδοτημένο και καταρτισμένο μέλος του πληρώματος που θα υπάρχει σε κάθε πτήση και θα αντικαθιστά τον πιλότο ή τον συγκυβερνήτη όταν θα χρειάζεται να εγκαταλείψουν τη θέση τους. Ήδη κάποιες ελληνικές εταιρείες το εφαρμόζουν, αλλά τώρα η σύσταση γίνεται προς όλους και ζητείται να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή.

Έκτακτα μέτρα ασφαλείας και αλλαγές ανκοίνψσε σήμερα και η Lufthansa η οποία υιοθετεί την νέα διαδικασία που προβλέπει την παρουσία δύο μελών του πληρώματος καθ΄όλη τη διάρκεια μιας πτήσης. Παράλληλα εγκαινιάζει και τη θέση του Πιλότου Ασφαλείας ο οποίος θα είναι ο επικεφάλης μιας σειράς ενεργειών που θα επαναπροσδιορίσουν τα μέτρα ασφαλείας των πτήσεων και θα αναφέρεται απευθείας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΠΑΜΠΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΡΟΛΑΙΝ

Ελλάδα / Μπάμπης Αναγνωστόπουλος: Η πρώτη αντίδραση του πατέρα της Καρολάιν για την πρόθεσή του να ζητήσει αναίρεση της απόφασης

«Δολοφόνησε την όμορφη κόρη μου ενώ κοιμόταν, μόνο και μόνο επειδή επρόκειτο να τον καταγγείλει για την πρόθεσή του να κάνει εμπόριο ναρκωτικών» υποστήριξε μεταξύ άλλων, ο πατέρας της Καρολάιν
LIFO NEWSROOM
Αγρίνιο: «Ο άνθρωπος που σκότωσε τα παιδιά μου πρέπει να πληρώσει» - Ένας χρόνος από τον θάνατο του Άκη και της Χαριτίνης

Ελλάδα / Αγρίνιο: «Ο άνθρωπος που τα σκότωσε πρέπει να πληρώσει» - Ένας χρόνος από τον θάνατο του Άκη και της Χαριτίνης

Η μητέρα των δύο παιδιών, μέσω μίας μακροσκελούς ανάρτησής της, ζητά δικαίωση - «Έχουν περάσει 11 μήνες και δεν υπάρχει κανένα αποτέλεσμα, γιατί σε αυτή την χώρα δεν λειτουργεί τίποτα σωστά»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Παντελώς περιττό μέτρο μόνο για τα μάτια του κόσμου.Κάθε χρόνο έχουμε 10-30 αεροπορικά δυστυχήματα τα οποία προκαλούνται συνήθως από τρομοκρατική ενέργεια, σφάλμα του πιλότου ή μηχανική βλάβη.Οι περιπτώσεις όπου πιλότοι έχουν επίτηδες ρίξει αεροπλάνο (με επιβάτες) είναι δεν είναι 5 και για τις περισσότερες απ' αυτές τα πορίσματα αμφισβητούνται (δεν είναι και εύκολο ν' αποδειχτεί).Επίσης, με περίπου 100.000 πτήσεις κάθε μέρα οι πιθανότητες να πεθάνει κάποιος σε αεροπορικό δυστύχημα είναι περίπου όσες και το να κερδίσει το Λόττο, κάπου 1 στα 14.000.000 (χονδρικά).