Σάλος για το ντοκιμαντέρ του Discovery με ανακόντα που θα φάει ζωντανό άνθρωπο

Σάλος για το ντοκιμαντέρ του Discovery με ανακόντα που θα φάει ζωντανό άνθρωπο Facebook Twitter
7

Συζητήσεις και αντιδράσεις στο διαδίκτυο έχει προκαλέσει η διαφημιστική προώθηση της πρεμιέρας ενός ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί από το τηλεοπτικό δίκτυο Discovery στις 7 Δεκεμβρίου.

To Εaten Alive που πλασάρεται ως η απόπειρα ενός παράτολμου άνδρα να φαγωθεί ζωντανός από ένα τεράστιο φίδι ανακόντα έδωσε στη δημοσιότητα δύο trailer με τα οποία αποκαλύπτει πως ο τίτλος του είναι κυριολεκτικός. Ο πρωταγωνιστής Paul Rosolie θα βρεθεί στην κοιλιά ενός φιδιού φορώντας μια προστατευτική στολή που θα του παρέχει την ασφάλεια που απαιτείται χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτεται το πως ακριβώς θα γίνει όλη η διαδικασία, αλλά ούτε και το πώς θα βγει από εκεί ζωντανός. Ήδη αρκετοί κάνουν λόγο για ένα παράτολμο πείραμα που σκοπό έχει να προκαλέσει και εκφράζουν ανησυχία σχετικά με τις συνθήκες των γυρισμάτων και την κατάσταση του ερπετού μετά τη δοκιμασία. Φιλοζωικές οργανώσεις έχουν αρχίσει να συγκεντρώνουν υπογραφές μέσω διαδικτύου ζητώντας να μην προβληθεί το τηλεοπτικό πρόγραμμα και κατηγορούν το κανάλι για κακοποίηση ζώου.

Ο 26χρονος Paul Rosolie πάντως υπογράμμισε πως έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα ασφαλείας για τον ίδιο και τον έτερο πρωταγωνιστή του ντοκιμαντέρ και πως ποτέ δεν θα έκαναν κάτι που θα ταλαιπωρούσε ή θα έθετε σε κίνδυνο κάποιο ζώο.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

TV & Media / Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

Η εταιρεία ανέφερε ότι η πρότασή της αποτελεί «ανώτερη εναλλακτική» συγκριτικά με αυτήν της Netflix, προσφέροντας περισσότερα μετρητά άμεσα στους μετόχους και μεγαλύτερες πιθανότητες έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές
LIFO NEWSROOM
Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της η διοργάνωση

TV & Media / Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της

Η αποχώρηση της Ισπανίας —μιας από τις «big five» χώρες που στηρίζουν τον διαγωνισμό— δημιουργεί την προοπτική μειωμένων χορηγιών και τηλεθέασης για το υπερθέαμα που προσελκύει εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM