Λουκέτο στα «Μακελειά», «φερμουάρ» στους Χίους

24

«Πήρε τίτλο με το στόμα» κραυγάζει ο πηχυαίος τίτλος. «Γονάτισε» για τα 50.000 ευρώ – την έβγαλε στο κλαρί την όμορφη Ειρήνη το κανάλι των Βαρδινογιάννηδων σε στημένο διαγωνισμό» / «Όλο το βίντεο που προκαλεί σάλο / Σόδομα και Γόμορρα στο αισχρό κι ανήθικο ριάλιτι Greece's Next Top Model της κυρίας Βίκυς Καγιά», συνεχίζει ακάθεκτο το πρωτοσέλιδο που διανθίζουν τρεις θολωμένες φωτό από το επίμαχο XXX βίντεο που υποτίθεται ότι απεικονίζει τη νικήτρια του GNTM Ειρήνη Καζαριάν σε ιδιωτικές της στιγμές. «Έτσι εκπορνεύουν τα παιδιά μας τα παλιοτόμαρα της τηλεόρασης» αποφαίνεται η κάτω λεζάντα, έτσι, για το «ξεκάρφωμα», επιμελώς συνοδευόμενη από μια σέξι φωτογραφία της κοπέλας προς «τέρψιν οφθαλμών» και επίρρωση του ότι όσο θύμα κι αν την παρουσιάζουμε, «δύσκολη» δεν τη λες, έτσι εξάλλου χτίζουν καριέρες τα «άτιμα» θηλυκά.


Παρακολουθούμε οπότε ένα νέο κορίτσι να διαπομπεύεται ως πόρνη στο πανελλήνιο, σε μια περίοδο που είναι ακόμα νωπές δύο απανωτές γυναικοκτονίες (της 21χρονης Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο, επειδή δεν «έκατσε» στους επίδοξους εραστές της, και της 28χρονης Αγγελικής Πέτρου στην Κέρκυρα, επειδή ο πατέρας της δεν ενέκρινε τη σχέση της με Αφγανό), ενώ μόνο πέρσι το Παρατηρητήριο Σεξισμού, Μισογυνισμού και Γυναικοκτονίας κατέγραψε, μεταξύ άλλων, 13 συνολικά δολοφονίες γυναικών «πατριαρχική αδεία», καθώς επίσης 46 βιασμούς ή απόπειρες βιασμών. Πρόκειται για ένα νούμερο απλώς ενδεικτικό, αφού οι τελευταίοι-ες εκτιμώνται σε 4-5.000 ετησίως, από τους οποίους ελάχιστοι αναλογικά δηλώνονται στις αρχές (έρευνα Ελληνικής Ιατροδικαστικής Εταιρίας).

Ένα μέσο το οποίο, παρά ταύτα, έχει πέσει ίσαμε τώρα υπερβολικά «στα μαλακά» και συνεχίζει να «κάνει δουλίτσα», εκμεταλλευόμενο στο έπακρο την ανοχή της Πολιτείας, της ΕΣΗΕΑ αλλά και ημών των συνειδητοποιημένων πολιτών, γεγονός που και άλλοι καλοί συνάδελφοι, όπως και δικαιωματικοί ακτιβιστές, έχουν επισημάνει. «Και τι να κάνουμε, να το κλείσουμε το ρημάδι;»


Τι κι αν η θιγόμενη υπέβαλε μήνυση αρνούμενη κατηγορηματικά ότι πρόκειται για την ίδια, τι κι αν ο «παρτενέρ» δεν διακρίνεται καν, τι κι αν –παρεμπιπτόντως– δεν υπάρχει τίποτα αθέμιτο σε ένα ιδιωτικό ερωτικό βίντεο που γυρίζεται συναινετικά, τι κι αν η θρυλούμενη «συναλλαγή» είναι εμφανώς εξωπραγματική; Σημασία έχουν ο θόρυβος, το «σοκ», οι εντυπώσεις, οι πωλήσεις, τα «κλικ», οι αναδημοσιεύσεις, το να νιώθει «κάποιος», με το αζημίωτο φυσικά, ο «ιθύνων νους» του ανεκδιήγητου αυτού μέσου.


Διότι, βέβαια, πιο αισχρό κι ανήθικο από οποιοδήποτε ριάλιτι είναι τόσο το πρόσφατο όσο και τα περισσότερα «αποκαλυπτικά» πρωτοσέλιδα, βίντεο και διαδικτυακές εκπομπές του «Μακελειού». Ενός ταμπλόιντ που συνδυάζει την κακή σπορά του αυριανισμού, το χρυσαυγίτικο attitude και την πεζοδρομιακή ρητορική, ομνύοντας στον εντυπωσιασμό, τη σκανδαλολογία, τον λαϊκισμό, τον ρατσισμό, τον σεξισμό, τον εθνικισμό, την ανθρωποφαγία και την «ψεκασμένη» συνωμοσιολογία, κατασκευάζοντας επιπλέον ψευδείς ειδήσεις κατά το δοκούν.

Που φαντάζει ίσως σε πολλούς γραφικό, αστείο, περιθωριακό, γκροτέσκο και άρα ανάξιο προσοχής, αλλά συμβαίνει να είναι η τρίτη σε κυκλοφορία σαββατιάτικη εφημερίδα, η δε ιστοσελίδα του φιγουράρει στο «top 12» των πλέον επισκέψιμων, ένα «πληθωρικό» και θεματολογικά site (από ειδησεογραφία και πολιτικό σχολιασμό μέχρι «ροζ» lifestyle, αυτοκίνητο, υγεία, σπορ και, φυσικά, Ορθοδοξία) που σε ρόλο ψηφιακού «Ρομπέν» δίνει επίσης συμβουλές για δάνεια, χρέη κ.λπ., ενώ δέχεται παντός είδους καταγγελίες.

Που μετέρχεται ένα τόσο υβριστικό και χυδαίο λεξιλόγιο, ώστε διάσημες «κίτρινες» φυλλάδες σαν τη βρετανική «Sun» π.χ. να μοιάζουν μπροστά του εγκυκλοπαίδειες. Που δεν περιορίζεται στο κουτσομπολιό, την απιθανολογία και τη σκανδαλοθηρία, όπως άλλα «αδελφά» μέσα, αλλά ασκεί πολύ συγκεκριμένη –δηλαδή εθνοκάπηλη, μισαλλόδοξη, φασίζουσα– πολιτική κι ας διαφημίζεται ως αδέσμευτη. Κι ενώ δεν είναι «επισήμως» έντυπο της Χ.Α., του ΛΑΟΣ ή κάποιου άλλου ακροδεξιού μορφώματος, στα ίδια θολά νερά ψαρεύει, τέτοιου είδους νοοτροπίες επιχειρεί να διαμορφώσει και ό,τι πιάσει.


Η δημοσιογραφία στην απόλυτη ξεφτίλα της κοντολογίς, αν βέβαια μπορεί να ονομαστεί έτσι αυτό που κάνει ο «ιθύνων νους» του «Μακελειού» Στέφανος Χίος, που έχει οδηγήσει την παραδημοσιογραφία σε δυσθεώρητα ύψη. Ο οποίος, παρά την εξτρίμ αθυροστομία του, τη συστηματική παραβίαση δεκάδων άρθρων τόσο του Ποινικού Κώδικα όσο και της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, τις επιπλήξεις και την προσωρινή –όχι όμως οριστική– διαγραφή από την ΕΣΗΕΑ, τα εξώδικα, τις αγωγές και τις μηνύσεις επί σειρά ετών (που του στοίχισαν διαδοχικές αποπομπές από Alter, Κόντρα News και Extra Channel, ενώ πέρσι έφτασε να πυροβολήσει δικαστικό επιμελητή!), εξακολουθεί να «αλυχτάει» ελεύθερα, παριστάνοντας ταυτόχρονα τον διωκόμενο μαχητή.

Όσο δε και να μοιάζει κλινική περίπτωση, όταν αγορεύει, φαίνεται να ξέρει καλά σε τι κόσμο και σε ποια ένστικτα ποντάρει, καθώς και τι «υπόγειες» (ίσως και υποκοσμιακές) διαδρομές να ακολουθεί ώστε να παραμένει ακόμη αλώβητος μεν, επίφοβος δε.

Μέσα, λοιπόν, από τα κραυγαλέα και χοντροκομμένα, πλην καλομελετημένα πρωτοσέλιδα του «Μακελειού» μαθαίνουμε για «ερπετοειδή και σκοτεινές δυνάμεις που μας κυβερνάνε», «διασταυρωμένες προφητείες αγίων» και «σκοτεινά σχέδια ΔΝΤ - Διεθνούς Μασονίας» για την Ελλάδα, για τον «νέο Ιωαννίδη τύπου Μπολσονάρο» που «ορίζουν οι ΗΠΑ για να κυβερνήσει τη χώρα» (μύχιοι πόθοι;), ότι ο Μανώλης Γλέζος είναι «απατεώνας», αφού «άλλος κατέβασε τη σβάστικα από την Ακρόπολη», και ότι «ο Ντεπαρντιέ εκδιδόταν από παιδί για να ζήσει».

Προτρεπόμαστε «Να πετάξουμε στη θάλασσα τους λαθρομετανάστες πριν μας πνίξουν», εφόσον «Δεν είναι πρόσφυγες αλλά σατανάδες που ήρθαν να κόψουν κεφάλια», πληροφορούμαστε ότι ο τάδε υπουργός «είναι αδερφή και τον λένε Γιαννούλα», συνοδεία του σχετικού φωτομοντάζ, διαβάζουμε συνέντευξη με τον «καπιτάνο» Ματέο Σαλβίνι (τον ακροδεξιών καταβολών Ιταλό αντιπρόεδρο) με τίτλο «Έλληνες, πολεμήστε για τα παιδιά σας», για τις «Τσούλες της εξουσίας με λερωμένα βρακιά» (εννοεί συμβίες πολιτικών).

Για την «εσκεμμένη» εξάπλωση του καρκίνου μέσω εμβολίων(!), για τους «ανθέλληνες τραγουδιστές» που «πουλήθηκαν στα καζίνο των Σκοπίων – αρπαχτές εκατομμυρίων στους γύφτους γείτονες», για τα «ανδρείκελα του δωσιλογισμού» Παυλόπουλο, Τσίπρα και Κοτζιά που «τους αξίζει εκτελεστικό απόσπασμα και μια σφαίρα στο κεφάλι» επειδή προδώσανε τη Μακεδονία «μας» αλλά και ότι χάρη στις αποκαλύψεις του «Μακελειού» συνελήφθη ο παραλίγο φυγάς προστατευόμενος μάρτυρας για το σκάνδαλο της Novartis, Νίκος Μανιαδάκης.

Λουκέτο στα «Μακελειά», «φερμουάρ» στους Χίους Facebook Twitter
Πρόκειται για ένα μέσο που ζει και τρέφεται από τη ρητορική μίσους, υπηρετώντας πιστά τον δημοσιογραφικό κιτρινισμό και το εθνικιστικό, ρατσιστικό και μισαλλόδοξο αφήγημα το οποίο φροντίζει με κάθε ευκαιρία να φέρνει από το περιθώριο στο επίκεντρο του δημόσιου λόγου. Εικονογράφηση: Ατελιέ / LiFO


Τα παραπάνω συνιστούν ένα ελάχιστο απάνθισμα από γραπτά «μαργαριτάρια». Για τα προφορικά, είτε στις online εκπομπές του Χίου είτε όπου αλλού τον καλούν και όπου συνηθίζει να επιδίδεται σε μισαλλόδοξα κηρύγματα και χυδαίες επιθέσεις κατά αντιπάλων του ή επωνύμων που δεν συμπαθεί, παρακινώντας κιόλας συχνά σε ακραίες βιαιοπραγίες εναντίον προσώπων ή και ολόκληρων κοινωνικών ομάδων, θα απαιτούνταν κανονικό σίριαλ, κάτι που μόνο επιστημονικά ίσως να ενδιέφερε. Κι από κοντά «προσφορές» τύπου «Ντοκουμέντο: Κομμουνισμός και παιδομάζωμα του Στρατή Μυριβήλη», καθώς και η επίτομη βιογραφία του «Επαναστάτη» απριλιανού δικτάτορα Γεώργιου Παπαδόπουλου.


Συμπερασματικά, πρόκειται για ένα μέσο που ζει και τρέφεται από τη ρητορική μίσους, υπηρετώντας πιστά τον δημοσιογραφικό κιτρινισμό και το εθνικιστικό, ρατσιστικό και μισαλλόδοξο αφήγημα το οποίο φροντίζει με κάθε ευκαιρία να φέρνει από το περιθώριο στο επίκεντρο του δημόσιου λόγου, με έναν τρόπο που η κομματική εφημερίδα της Χ.Α. π.χ. δεν θα κατάφερνε ποτέ, κι ας θεωρείται ιδεολογικά πιο κοντινή στον δρα Γκέμπελς.

Δηλητηριάζει συνειδήσεις, συκοφαντεί και διαπομπεύει ιδέες και ανθρώπους, καλλιεργεί επιπλέον ρατσιστικές, ξενοφοβικές, σεξιστικές, μισογύνικες και ομοφοβικές συμπεριφορές, είναι δηλαδή ένας οιονεί ηθικός αυτουργός σε περιστατικά βίας και διακρίσεων.

Ένα μέσο το οποίο, παρά ταύτα, έχει πέσει ίσαμε τώρα υπερβολικά «στα μαλακά» και συνεχίζει να «κάνει δουλίτσα», εκμεταλλευόμενο στο έπακρο την ανοχή της Πολιτείας, της ΕΣΗΕΑ αλλά και ημών των συνειδητοποιημένων πολιτών, γεγονός που και άλλοι καλοί συνάδελφοι, όπως και δικαιωματικοί ακτιβιστές, έχουν επισημάνει. «Και τι να κάνουμε, να το κλείσουμε το ρημάδι;»

Ναι, να το κλείσουμε – χτες κιόλας! Σεβαστή η ελευθερία του λόγου, αλλά στον βαθμό που δεν υπονομεύει την κοινωνία των πολιτών και άρα την ελευθερία έκφρασης καθαυτή – εκεί είναι και η διαφορά με τη λογοκρισία. Να το αναγκάσουμε να κλείσει, ακριβέστερα, απαξιώνοντάς το κυκλοφοριακά, διαφημιστικά, δημοσιογραφικά κι εφαρμόζοντας αυστηρά την ισχύουσα νομοθεσία κάθε που «παρεκτρέπεται».

Γιατί αν κάποιοι περισσεύουν σήμερα σε αυτή την ταλαίπωρη κοινωνία που παλεύει να ξαναβρεί αρχές, αξίες και στηρίγματα, είναι συκοφάντες, συμπλεγματικοί, τυχοδιώκτες γραφιάδες και ανήθικα, φοβικά, μισάνθρωπα ΜΜΕ.

Οπτική Γωνία
24

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΤΑ KITΡΙΝΑ MEDIA

ΤΑ KITΡΙΝΑ MEDIA

Από την αλήστου μνήμης «Αυριανή» και το εμετικό «Μακελειό» μέχρι τις δολοφονίες χαρακτήρα μέσω στρατιών τρολ στα social media, τα κίτρινα μέσα δηλητηριάζουν διαχρονικά τη δημόσια ζωή και οδηγούν ανθρώπους στην απόγνωση, εκμεταλλευόμενα τα παραθυράκια της Δυτικής ελευθερίας της έκφρασης. Το χειρότερο: αρέσουν στον μεγάλο όχλο και συχνά χρησιμοποιούνται από την εξουσία και τους ισχυρούς για ξεκαθαρίσματα λογαριασμών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θεσσαλονίκη: ανήλικη βία αγέλης- πως θα αντιμετωπιστεί;

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Ανήλικη βία αγέλης – πώς θα αντιμετωπιστεί;

Ο Βασίλης Βαμβακάς, αν. καθηγητής Κοινωνιολογίας της Επικοινωνίας στο ΑΠΘ και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, η οποία έχει αναλάβει να εκπονήσει το «Εθνικό Σχέδιο Στρατηγικής Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Βίας και της Παραβατικότητας των Ανηλίκων» μιλά στη LiFO.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Ενεργειακές Κοινότητες: είναι ο μίτος στο λαβύρινθο της ενεργειακής κρίσης;

Ρεπορτάζ / Ενεργειακές Κοινότητες: Πώς γίνεσαι αυτοπαραγωγός και καταναλωτής φθηνής και πράσινης ενέργειας;

Τρία από τα ιδρυτικά μέλη του Υπερίωνα, της πρώτης ενεργειακής κοινότητας λαϊκής βάσης που δημιουργήθηκε στην Αθήνα, φωτίζουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι πολίτες να βγουν από τον λαβύρινθο της ενεργειακής κρίσης.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Το χαμένο στοίχημα των βιβλιοθηκών στη χώρα μας

Οπτική Γωνία / Δημόσιες βιβλιοθήκες: Ζωντανοί οργανισμοί ή χαμένο στοίχημα;

Στο συλλογικό φαντασιακό οι βιβλιοθήκες έχουν παραμείνει στον 19ο αιώνα, με βλοσυρούς βιβλιοθηκονόμους, συρταριέρες με χειρόγραφα δελτία καταλογογράφησης και αποκλειστικά υπηρεσίες δανεισμού. Και υπάρχει λόγος γι' αυτό.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
«Δεν φοβόμαστε, δεν ντρεπόμαστε, δεν θα επηρεαστεί η ασφάλεια του EuroΡride»

Οπτική Γωνία / «Δεν φοβόμαστε, δεν ντρεπόμαστε, δεν θα επηρεαστεί η ασφάλεια του EuroΡride»

Η βία, οι προβληματισμοί και οι ανησυχίες για τη διεξαγωγή των φετινών εκδηλώσεων του EuroPride. Μιλούν στη LiFO ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και ο εκπρόσωπος του Thessaloniki Pride.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το ομοφοβικό αίσχος της Αριστοτέλους και ο φόβος που δείχνει επιτέλους να αλλάζει πλευρά

Οπτική Γωνία / Το ομοφοβικό αίσχος της Αριστοτέλους και ο μονόδρομος για την ελευθερία

Τίποτα δεν πρέπει να μένει αναπάντητο – το μίσος δεν αντιπαλεύεται με μίσος, ας γίνει όμως κοινή συνείδηση ότι ο δρόμος για την ελευθερία, την αξιοπρέπεια, τον σεβασμό και την ισότητα είναι μονόδρομος και είναι αδιαπραγμάτευτος.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το καρναβάλι, ο όχλος, η Θεσσαλονίκη

Ν. Σεβαστάκης / Το καρναβάλι, ο όχλος, η Θεσσαλονίκη

Χιλιάδες άνθρωποι, νέοι και μεγαλύτεροι, πιστεύουν πως τους ανήκει η πόλη και πως θα ορίζουν αιωνίως τα δημοφιλή πρότυπα. Αν δεν συναντήσουν εμπόδια, θα συγκροτήσουν κάποια στιγμή ένα μέτωπο κανονικής ασφυξίας για όλους τους υπόλοιπους.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Το Dune, η Μέση Ανατολή και οι Εξεγερμένοι

Ιλεκτρίσιτυ / Το Dune, η Μέση Ανατολή και οι Εξεγερμένοι

Οι αναφορές του Dune στους αντιαποικιοκρατικούς αγώνες μουσουλμανικών πληθυσμών είναι τόσο έντονες που οι Άραβες φίλοι του Χέρμπερτ πίστευαν πως δεν επρόκειτο καθόλου «για έργο επιστημονικής φαντασίας».
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Ο τυχαίος θάνατος ενός δημοσιογράφου…

Οπτική Γωνία / Ο τυχαίος θάνατος ενός δημοσιογράφου

Η ιστορία, που φυσικά χάθηκε ανάμεσα σε μεγάλα γεγονότα, είναι διδακτική, όχι μόνο για τους δημοσιογράφους που με προχειρότητα μεταδίδουν μια είδηση χωρίς να ελέγξουν πρώτα την αλήθεια της. Είναι διδακτική και για την ίδια την κοινωνία, η οποία τελικά είναι ο αποδέκτης της πληροφόρησης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Η Εκκλησία, σε ρόλο «πορτιέρη», επιβάλλει face control στους ναούς

Οπτική Γωνία / Η Εκκλησία, σε ρόλο «πορτιέρη», επιβάλλει face control στους ναούς

Οι εποχές έχουν αλλάξει, οι ανόητοι αφορισμοί είναι ξεπερασμένοι και το ποίμνιο δεν περιμένει από την Ιερά Σύνοδο και τους μητροπολίτες να πολιτεύονται ως γραφικοί κομματάρχες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

10 σχόλια
Συγνωμη, αλλά η συζήτηση γύρω από την ελευθερία του τύπου και από την αναγνωσιμότητα του Χίου, κατά την άποψη μου , είναι άτοπη. Δεν είμαι νομικός, αλλά βρηκα ότι στο άρθρο 19 του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, το οποίο δεσμεύει και την Ελλάδα, στο Σύνταγμα και στον Αστικό Κώδικα περιγράφονται, μεταξύ άλλων: 1. Περιορισμοί της ελευθερίας του λόγου2. Η έννοια της προσβολής της προσωπικότητας, της δυσφήμισης, συγκεκριμένες εξαιρέσεις, κ.α.3. Ποινές, οι οποίες κυμαίνονται από πρόστιμο μέχρι φυλάκιση ή στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων.Τί συζητάμε λοιπόν; Να ξαναανακαλύψουμε τον τροχό; Η να μπορεί να εφαρμοστεί ο ήδη υπάρχων νόμος; Τί σημασία έχει το αν συμφωνώ η όχι με το βουλωμα του Χίου και τις πολιτικοοικονομικές συνέπειες; Δεν έμαθα ποτέ μου ότι οι νόμοι εφαρμόζονται κατά βούληση στα υγιή κράτη. Δεν είναι σε λαϊκό δικαστήριο ο Χίος, έφτασε με το σπαθί του στο ποινικό. Και ναι, αν το ποινικό κρίνει ότι πρέπει να του το κλείσει, πρέπει να το κάνει. Χωρίς να μας ρωτήσει. Δεν κάνει μια φορά το ίδιο αδίκημα, ειναι πολλάκις υποτροπος και, απ' ότι φαίνεται, κάθε πρόστιμο που επιβάλλεται, αυτός το κερδίζει σε πελάτες. Ο κάθε Χίος, αν και φαίνεται ότι αυτός συγκεκριμένα παίρνει πρωτάθλημα. Συνεπώς εγώ σαν πολίτης μπορώ να τον μποϋκοταρω, να μην κλικαρω στα δολώματα του, αλλά το κράτος πρέπει να κάνει αυτό που ορίζουν οι θεσμοί του, ακόμη και να του απαγορέψει τον δημόσιο λογο. Το κάθε δικαίωμα επιφέρει και μια υποχρέωση και το ένα χωρίς το άλλο δεν πάει. Μετα θέλει ας πάει στο Στρασβούργο, να γελασει ακόμη και ο Χατζιδακις στον τάφο του.
Γενικά δεν εμπιστεύομαι όταν το ένα άκρο καταγγέλλει το άλλο.Όχι για περιεχόμενο της καταγγελίας, που εν προκειμένω είναι εξόφθαλμα ορθό και λογικό, αλλά για τα κίνητρα.
Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα σωστά το σχόλιό σου.Διαβάζοντάς το, θα μπορούσε να συμπεράνει κανείς ότι στα δύο άκρα ενός εξίσου καταδικαστέου δίπολου βρίσκονται ο Χίος και ο Θοδωρής Αντωνόπουλος. Αυτό εννοούσες; Εγώ δεν κατάλαβα καλά; Μήπως το σχόλιό σου θέλει αναδιατύπωση;
Γράφοντα, μια απορία: Αν (όπως συνάγω) θεωρείς τον Θ. Αντωνόπουλο παράγοντα εξαχρείωσης της ελληνικής δημοσιογραφίας και κοινωνίας ισοδύναμο με τον Χίο και το Μακελειό (δικαιώμά σου βέβαια), τι νόημα έχει τότε να σχολιάζεις τα άρθρα του; Σχολιάζεις αντίστοιχα και εκείνα του Χίου και όλης της φασιστόσφαιρας; Οσον με αφορά, εγώ σχολιάζω μόνο κείμενα και απόψεις ατόμων με τα οποία μπορώ να συνομιλήσω και να συνδιαλλαγώ, ακόμα και να διαφωνήσω έντονα, σε συγκεκριμένο πλαίσιο όμως ενός διαλόγου όπου επικρατούν ορισμένες αρχές. Κατά τα άλλα, ασπάζομαι μια παλιά γαλλική παροιμία: "όταν πιάνεις σκατά με λευκά μεταξωτά γάντια, τα σκατά αποκλείεται να έχουν πρόβλημα, τα γάντια σου σίγουρα ναι"
Η απάντηση μου είναι η εξης:Η αισθητική μου είναι μακράν πιο κοντά σε αυτήν του Αντωνοπούλου. Αν θες, προτιμώ να ασκώ κριτική σε κοντινούς μου παρά σε ανθρώπους τους οποίους δεν διαχωριζω από τα παρατράγουδα της Πάνια.Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι αλλά δεν είναι διατεθειμένος να γράψω 10 φορές το σχόλιο για να περάσει μια.
Βιοπορίζεται με επιλεκτική και συνειδητή "κοπρολαλία". Και, καλά, αυτός την δουλειά του κάνει, λεφτά βγάζει έχοντας ένα λόγο που αποτελείται από 9 στις 10 λέξεις βρισιές και γλίτσα, οι μπετόβλακες που τον συντηρούν, όμως;
Είναι γνωστό και το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα ότι είστε κύριε Αντωνόπουλε το φωτεινό λαμπρό δημοκρατικό παράδειγμα (υπόδειγμα καλύτερα) αρθρογράφου και τιμάτε την έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία με την ευαισθησία που έχετε σε διάφορα θέματα και συγχαρητήρια που προσπαθείτε να συμβάλλετε στην ευαισθητοποίηση του κόσμου πάνω σε διάφορα τέτοια ζητήματα. Αυτά χωρίς να θέλω να αδικήσω και τους λοιπούς αξιόλογους LIFO-αρθρογράφους.Δυστυχώς δεν γίνεται να σταματήσουν τα εν λόγω έντυπα αλλά και οι συγκεκριμένες εκπομπές. Το κοινό τις θέλει.Η συγκεκριμένη εφημερίδα προς βαθύτατη θλίψη μου πουλάει πολλά φύλλα.Το παρατηρώ κάθε φορά που τυχαίνει να βρίσκομαι δίπλα από πλανόδιους εφημεριδοπώλες όταν περιμένω το λεωφορείο ή το τρόλεϊ σε κεντρικά σημεία της Αθήνας δίπλα από πάγκους. (π.χ. στην Ομόνοια)Άνθρωποι μεγάλης ηλικίας εμπιστεύονται την ενημέρωσή τους σε τέτοια άσχημα έντυπα. Κι όχι μόνο αυτοί. Δυστυχώς κι αρκετοί νέοι.Όπως και να 'χει, συγχαρητήρια για το άρθρο σας.
Ο συγκεκριμενος ειναι σεξιστης,ομοφοβικος,μισει οτιδηποτε διαφορετικο,και σιγουρα η κιτρινο-φυλλαδα του εμπιπτει στην Ρητορικη Μισους που ποινικα θεωρειται κολασιμη.Συνεπως του ριχνεις απειρα προστιμα που θα αδυνατει να πληρωσει και τον αναγκαζεις να κλεισει τον οχετο μισους...οσο για το οτι οπλοφορει,ασχολιαστο....
Πάντως οι αυριανιστές, που γράφανε "σύκα" για τον Χατζιδάκι, ήταν ΠΑΣΟΚ και σήμερα έχουν έρωτα με τον Τσίπρα (κι ο Τσίπρας μαζί τους, εξ ου στην επιτροπή για τα ΜΜΕ, όλοι μιλούσαν για το Mega, το κανόνι των 400 εκ ευρώ δεν το θυμήθηκε κανείς).Αυτά για το ακροδεξιό πρόσημο. Κατά τα άλλα συμφωνούμε.
σήμερα έχουν έρωτα με τον Τσίπρα Πηγή: www.lifo.grΟι περισσότεροι όντως υποστηρίζουν τον Τσίπρα, αλλά πχ ο Πορτοσάλτε ξεκίνησε από την Αυριανή, και υπέγραφε τους λίβελους εναντίον του Ιόλα. Για να μην ξεχνάμε ποιοί το παίζουν σοβαροί δημοσιογράφοι και καλά.https://mikropragmata.lifo.gr/zoi/den-ksechname-ti-ekane-o-kouris-ston-aleksandro-iola/
Ο μόνος τρόπος για να κλείσει αυτό το άθλιο μέσο είναι απλά με την εφαρμογή του νόμου. Αν για κάθε φορά που έχουμε παραβίαση του ποινικού κώδικα υπάρχει και ανάλογη συνέπεια, σε εύλογο χρονικό διάστημα, τότε λογικά το έντυπο αυτό δεν βγαίνει. Κάθε συκοφάντηση, κάθε προτροπή σε βία και κάθε άλλη αξιόποινη πράξη να τιμωρείται ανάλογα (πρόστιμο κτλ).Το γιατί αυτό δεν συμβαίνει δεν το καταλαβαίνω και πολύ θα ήθελα να το μάθω.
Αυτο που πραγματικα με τρελαινει αυτο που με κανει να θελω να μετακομισω στην αυστραλια κολυμποντας ειναι το γεγονος οτι αυτος ο ανθρωπος οπλοφορει
Το μακελειό "συμβαίνει να είναι η τρίτη σε κυκλοφορία σαββατιάτικη εφημερίδα, η δε ιστοσελίδα του φιγουράρει στο «top 12» των πλέον επισκέψιμων".Ωχ, καλού κακού να ανανεώσω το διαβατήριο που έχει λήξει... Δεν ξέρεις τι γίνεται αύριο, εδώ οι ανεκδιήγητοι στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού έβγαλαν Μπολσονάρο ...Θα μπορώ δε να επικαλεστώ διπλή ιδιότητα όταν την κάνω: και πολιτικός και αισθητικός πρόσφυγας...
Δεν μου αρέσει το κλείσιμο δια της βίας ενός ΜΜΕ, ακόμα και όταν πρόκειται για κάτι πολύ χειρότερο και από ένα βόθρο (στο κάτω κάτω, ο βόθρος, παρόλη τη δυσοσμία του, μας απαλλάσσει από τα περιττώματα, ενώ το Μακελειό τα δημιουργεί και τα πολλαπλασιάζει). Το κλείσιμο ενός ΜΜΕ είναι μια κακή αρχή και πάντα βάζει ιδέες στους εξουσιαστές.Προτιμάω την άποψη του Θοδωρή:"Να το αναγκάσουμε να κλείσει, ακριβέστερα, απαξιώνοντάς το κυκλοφοριακά, διαφημιστικά, δημοσιογραφικά κι εφαρμόζοντας αυστηρά την ισχύουσα νομοθεσία κάθε που «παρεκτρέπεται». "Στο εξωτερικό, οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών οργανώνουν την αποστολή δεκάδων/εκατοντάδων χιλιάδων οργισμένων μέιλ στους διαφημιζόμενους σε παρόμοια ΜΜΕ απαιτώντας να σταματήσουν την διαφήμιση των προϊόντων τους σε παρόμοια μέσα. Ας το δοκιμάσουμε κι εδώ: θα είναι μια καλή ευκαιρία να μετρηθούμε όλοι όσοι αηδιάζουμε με αυτά τα τοξικά (και απολύτως μη ανακυκλώσιμα) σκουπίδια. Και φυσικά, αυτοδικαίως και αυτομάτως, χυλόπιτα ή εξοβελισμό σε επίπεδο "απλού γνωστού" σε κάθε αναγνώστη/στρια αυτού του ρυπαρογραφήματος και σε κάθε άτομο που αναπαράγει ηλεκτρονικά τα ξεράσματά του.
Φυσικά και δεν πρέπει να κλείσει με τη βία αλλά με βάση κανόνων . Το πρόβλημα μας είναι πως δεν υπάρχουν κανόνες λειτουργίας / ελέγχου - και δεν εννοώ τη λογοκρισία αλλά όπως και να το κάνουμε η οποια είδηση θα πρέπει να ελέγχεται ως προς την εγκυρότητα της - πχ. θα πρέπει ο δημοσιογράφος να είναι σε θέση να αποδείξει σε ένα συμβούλιο πως ακολουθήθηκαν όλοι οι κανόνες δημοσιοποίησης (πχ. η “είδηση” για το κορίτσι από το GNTM). Από τη στιγμή που θίγεις ένα άτομο πώς διασφαλίζεις την ορθότητα της είδησης; Γιατί θα πρέπει να πας δικαστήριο να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας; Αυτό θα πρέπει να γίνεται από τους ίδιους τους δημοσιογράφους μέσω συλλογικού οργάνου - εδώ είναι η αδυναμία μας πιστεύω - στο να συμφωνούμε συλλογικά πως ένας αριθμός βασικών κανόνων λειτουργίας πρέπει να υπάρχει - τα αυτονόητα δλδ - και εδώ μπαίνουν τα συμφέροντα και τελειώνει το παιγνίδι γιατί μέσα σε όλες τις βοθροειδήσεις σου πλασάρουν και άλλα για το μακεδονικό και σφαίρες Τσίπρα και Κοτζιά, για μετανάστες δολοφόνους κτλ (τα τελευταία φυσικά είναι πολιτική θέση δεξιών που θέλουν να υποβάλουν τις θέσεις σε ένα φοβισμένο ακροατήριο).
Ναι στο κλείσιμο, η εφαρμογή του νόμου δεν είναι βία. Αλλιώς με την ανοχή στην αλητεία η κοινωνία μας σε λίγα χρόνια θα έχει γίνει η ίδια Μακελιό , δηλ. χειρότερα από ζωώδη κατάσταση