Tinder: Οι χρήστες μειώνουν έξοδα, όχι όμως και ραντεβού- Συνεχίζουν να πληρώνουν στην εφαρμογή

Tinder: Οι χρήστες μειώνουν έξοδα, όχι όμως τα ραντεβού- Συνεχίζουν να πληρώνουν την εφαμρογή Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Αν και οι καταναλωτές έχουν μειώσει ραγδαία τα έξοδα -από video streaming μέχρι αγορά τροφίμων, φαίνεται ότι πολλοί δεν είναι ακόμη έτοιμοι να μειώσουν τα ραντεβού τους.

Ο ιδιοκτήτης του Tinder είπε ότι ο αριθμός συνδρομών επί πληρωμή στην εφαρμογή γνωριμιών αυξήθηκε κατά 7% παγκοσμίως την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου.

Η Match Group, εταιρεία διαδικτύου και τεχνολογίας στην οποία ανήκουν επίσης τα Hinge και OkCupid, δήλωσε ότι οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν σε 810 εκατ. δολάρια το τρίμηνο.

Ωστόσο προειδοποίησε ότι η παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση άρχισε να έχει αισθητό τίμημα.

Ειδικότερα, ανέφερε ότι οι ασθενέστερες οικονομικές συνθήκες επιβαρύνουν brands όπως το Plenty of Fish, τα οποία απευθύνονται σε άτομα με χαμηλότερα εισοδήματα, ενώ ο κόσμος έχει αρχίσει να κάνει λιγότερες in-app αγορές στις πλατφόρμες της.

Το Tinder, μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές γνωριμιών παγκοσμίως, κατέγραψε όμως αύξηση σε έσοδα και αριθμούς χρηστών τους τρεις μήνες έως τον Σεπτέμβριο.

Η εταιρεία, η οποία προσφέρει και δωρεάν έκδοση της υπηρεσίας της, δήλωσε ότι βοηθήθηκε από την επιστροφή μιας λειτουργίας που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν swipe δεξιά και αριστερά από την επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή τους.

Συνολικά, η Match έχει περίπου 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, εκ των οποίων το Tinder κατέχει τη μερίδα του λέοντος.

Ωστόσο, αν και οι συνδρομές για την εφαρμογή γνωριμιών αυξήθηκαν, δήλωσε ότι οι χρήστες του Tinder ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για χαρακτηριστικά όπως τα «Super Likes» και «Boosts» που κάνουν το προφίλ σας πιο ορατό.

Η Match προβλέπει επίσης ότι η αύξηση εσόδων του Tinder θα είναι αμετάβλητη τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους.

Συνολικά η Match, η οποία λέει ότι εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι έχουν χρησιμοποιήσει τις εφαρμογές της, δήλωσε ότι είχε 16,5 εκατομμύρια πελάτες που πληρώνουν σε όλα τα brands της παγκοσμίως κατά το τρίμηνο.

Η αύξηση αυτή ήταν υψηλότερη από 16,3 εκατομμύρια τους τρεις μήνες έως τον Ιούλιο, αν και το μεγαλύτερο μέρος της προήλθε εκτός των βασικών αγορών ΗΠΑ και Ευρώπης, όπου οι αριθμοί μειώθηκαν ελαφρώς.

Η εξέλιξη έρχεται μετά από μια δύσκολη περίοδο για το Tinder, που έχει πληγεί από μια σειρά διοικητικών αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της αποχώρησης της διευθύνουσας συμβούλου Renate Nyborg τον Αύγουστο μετά από λιγότερο από ένα χρόνο.

Η Match δήλωσε ότι συνέχισε να αναζητά νέο διευθύνοντα σύμβουλο για την εφαρμογή. Είπε επίσης ότι επικεντρώθηκε στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών του Tinder για τις γυναίκες, αφού η εφαρμογή έγινε αντικείμενο ελέγχων για καταχρηστικές αλληλεπιδράσεις στην υπηρεσία.

Τα αποτελέσματα της Match έρχονται μετά το πλήγμα που δέχθηκαν αρκετοί τεχνολογικοί κολοσσοί εν μέσω φόβων για παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση.

Την περασμένη εβδομάδα, τόσο η Apple όσο και η Amazon προειδοποίησαν ότι οι πωλήσεις τους πλήττονται καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους.

Και οι δύο δήλωσαν ότι το αυξανόμενο κόστος ζωής διαβρώνει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

Εν τω μεταξύ, οι μετοχές της Meta, ιδιοκτήτριας του Facebook, υποχώρησαν περισσότερο από 20% την περασμένη εβδομάδα μετά από μια σειρά δυσμενών αποτελεσμάτων από τον τεχνολογικό γίγαντα.

Οι μετοχές της Match, οι οποίες ήταν αδύναμες φέτος, αυξήθηκαν κατά 16% την Τρίτη μετά τα αποτελέσματά της.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ