TikTok: Η απάντηση στην ΕΕ για τις διαφημίσεις - Σε τι διαφωνούν

TIKTOK ΕΕ Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Unsplash
0

Η TikTok απαντά για την έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τις διαφημίσεις στη διαδικτυακή πλατφόρμα.

Σύμφωνα με την πρόσφατη διαπίστωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα του TikTok παραβιάζουν τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες. Η Επιτροπή, μετά από έρευνα διαπίστωσε ότι η πλατφόρμα δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται οι διαφημίσεις και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις.

Εκπρόσωπος της TikTok δήλωσε: «Εξετάζουμε τα προκαταρκτικά πορίσματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το αποθετήριο διαφημίσεών μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στην τήρηση των υποχρεώσεών μας βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες- Digital Services Act (DSA). Παρότι στηρίζουμε τους στόχους της εν λόγω ρύθμισης και συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τα εργαλεία μας σχετικά με τη διαφάνεια στις διαφημίσεις, εκφράζουμε την αντίθεσή μας με ορισμένες από τις ερμηνείες της Επιτροπής τονίζοντας ότι η καθοδήγηση παρέχεται μέσω των προκαταρκτικών πορισμάτων και όχι μέσω δημόσιων κατευθυντήριων γραμμών. Θεωρούμε απαραίτητους τους ισότιμους όρους και τη συνεπή, συστηματική εφαρμογή του πλαισίου. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την Επιτροπή, όπως πράττουμε καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας».

TikTok: Η απάντηση στην ΕΕ για τις διαφημίσεις

Εάν τα ευρήματα επιβεβαιωθούν, η Κομισιόν μπορεί να επιβάλει πρόστιμο στην TikTok έως και 6% των ετήσιων παγκόσμιων εσόδων της. Τα μέρη μπορούν επίσης να συμφωνήσουν σε διορθωτικά μέτρα για τα προβλήματα που εντοπίστηκαν, ώστε να αποφευχθεί το πρόστιμο. 

Το TikTok είναι η δεύτερη πλατφόρμα που λαμβάνει προειδοποίηση από την ΕΕ βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), μετά τα προκαταρκτικά πορίσματα κατά του X του Έλον Μασκ που δημοσιεύθηκαν το περασμένο καλοκαίρι. «Το TikTok δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται οι διαφημίσεις και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις, ενώ δεν επιτρέπει επίσης στο κοινό να αναζητήσει διαφημίσεις», ανέφερε η Κομισιόν.

Η έρευνα για το TikTok ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2024 και εκκρεμούν αρκετές πτυχές της έρευνας: σχεδιασμός εθισμού, προστασία ανηλίκων και παροχή πρόσβασης σε δεδομένα σε ερευνητές.

 
 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντόναλντ Τραμπ: «Παράνομη» η ανάπτυξη της Εθνοφρουράς στο Λος Άντζελες, δηλώνει δικαστής

Διεθνή / Ντόναλντ Τραμπ: Δικαστήριο έκρινε παράνομη την ανάπτυξη της Εθνοφρουράς στο Λος Άντζελες

Ο δικαστής στην απόφασή του ανέφερε ότι οι ενέργειες του Τραμπ «ξεπερνούν τα όρια της νομικής του εξουσίας και παραβιάζουν τη Δέκατη Τροπολογία» του Συντάγματος των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Νετανιάχου: «Οι ΗΠΑ είχαν ενημερωθεί για την επίθεση στο Ιράν» – Τι αποκάλυψε για τον σχεδιασμό της επιχείρησης

Διεθνή / Νετανιάχου: «Οι ΗΠΑ είχαν ενημερωθεί για την επίθεση στο Ιράν» – Τι αποκάλυψε για τον σχεδιασμό της επιχείρησης

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός επιβεβαιώνει ότι η Ουάσινγκτον γνώριζε εκ των προτέρων – Οι συνομιλίες με Τραμπ και το παρασκήνιο της απόφασης για πλήγμα στα πυρηνικά
LIFO NEWSROOM