TikTok: Η απάντηση στην ΕΕ για τις διαφημίσεις - Σε τι διαφωνούν

TIKTOK ΕΕ Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Unsplash
0

Η TikTok απαντά για την έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τις διαφημίσεις στη διαδικτυακή πλατφόρμα.

Σύμφωνα με την πρόσφατη διαπίστωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα του TikTok παραβιάζουν τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες. Η Επιτροπή, μετά από έρευνα διαπίστωσε ότι η πλατφόρμα δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται οι διαφημίσεις και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις.

Εκπρόσωπος της TikTok δήλωσε: «Εξετάζουμε τα προκαταρκτικά πορίσματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το αποθετήριο διαφημίσεών μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στην τήρηση των υποχρεώσεών μας βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες- Digital Services Act (DSA). Παρότι στηρίζουμε τους στόχους της εν λόγω ρύθμισης και συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τα εργαλεία μας σχετικά με τη διαφάνεια στις διαφημίσεις, εκφράζουμε την αντίθεσή μας με ορισμένες από τις ερμηνείες της Επιτροπής τονίζοντας ότι η καθοδήγηση παρέχεται μέσω των προκαταρκτικών πορισμάτων και όχι μέσω δημόσιων κατευθυντήριων γραμμών. Θεωρούμε απαραίτητους τους ισότιμους όρους και τη συνεπή, συστηματική εφαρμογή του πλαισίου. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την Επιτροπή, όπως πράττουμε καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας».

TikTok: Η απάντηση στην ΕΕ για τις διαφημίσεις

Εάν τα ευρήματα επιβεβαιωθούν, η Κομισιόν μπορεί να επιβάλει πρόστιμο στην TikTok έως και 6% των ετήσιων παγκόσμιων εσόδων της. Τα μέρη μπορούν επίσης να συμφωνήσουν σε διορθωτικά μέτρα για τα προβλήματα που εντοπίστηκαν, ώστε να αποφευχθεί το πρόστιμο. 

Το TikTok είναι η δεύτερη πλατφόρμα που λαμβάνει προειδοποίηση από την ΕΕ βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), μετά τα προκαταρκτικά πορίσματα κατά του X του Έλον Μασκ που δημοσιεύθηκαν το περασμένο καλοκαίρι. «Το TikTok δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται οι διαφημίσεις και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις, ενώ δεν επιτρέπει επίσης στο κοινό να αναζητήσει διαφημίσεις», ανέφερε η Κομισιόν.

Η έρευνα για το TikTok ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2024 και εκκρεμούν αρκετές πτυχές της έρευνας: σχεδιασμός εθισμού, προστασία ανηλίκων και παροχή πρόσβασης σε δεδομένα σε ερευνητές.

 
 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σχεδόν 300 εκατομμύρια άνθρωποι κινδυνεύουν να πεθάνουν από ασιτία

Διεθνή / Σχεδόν 300 εκατ. άνθρωποι στον κόσμο κινδυνεύουν να πεθάνουν από ασιτία

Οι περικοπές στην ανθρωπιστική βοήθεια, οι συγκρούσεις, η κλιματική και οικονομική κρίση συμβάλλουν στην έκτη συνεχόμενη αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που βρίσκονται αντιμέτωποι με τον υποσιτισμό
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Με το «έτσι θέλω» υπέρβαροι πολίτες υφίστανται έλεγχο και μετρήσεις βάρους δημσίως

Διεθνή / Τουρκία: Με το «έτσι θέλω» υπέρβαροι πολίτες υφίστανται έλεγχο και μετρήσεις βάρους δημσίως

Η νέα καμπάνια της Τουρκίας για την παχυσαρκία προκαλεί έντονες αντιδράσεις, καθώς πολίτες μετρώνται για ΔΜΣ σε πλατείες χωρίς σαφείς κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων
LIFO NEWSROOM
«Είναι ένας κόπανος που καλά θα κάνει να το βουλώσει» - Η χυδαία επίθεση του Τραμπ στον Σπρίνγκστιν

Διεθνή / «Αυτό το αποξηραμένο δαμάσκηνο καλά θα κάνει να το βουλώσει» - Η χυδαία επίθεση του Τραμπ στον Μπρους Σπρίνγκστιν

Ο θρύλος της αμερικανικής ροκ έχει αποκαλέσει τον Τραμπ «ακατάλληλο» για το αξίωμα του προέδρου και έχει χαρακτηρίσει τη κυβέρνησή του «διεφθαρμένη»
LIFO NEWSROOM
Πάπας Λέων: Η ομοφοβική ρητορική του αδελφού του κατά των τρανς στα social media

Διεθνή / Πάπας Λέων: Η ομοφοβική ρητορική του αδελφού του κατά των τρανς στα social media

Οι ομοφοβικές, εθνικιστικές και βαθιά ρατσιστικές αναρτήσεις του στο Facebook βρίσκονται στο μικροσκόπιο μετά την ανάδειξη του αδελφού του σε νέο επικεφαλής της Καθολικής Εκκλησίας
LIFO NEWSROOM