Τα Pokemon επίσημος υποστηρικτής για την πάλη σούμο

Πόκεμον σε αγώνα σούμο Facebook Twitter
Nihon Sumo Kyokai
0

Κατά την διάρκεια των χρόνων, τα Pokemon έχουν κάνει σειρά συνεργασιών συμπεριλαμβανομένων των New Era, Oreo, Levi’s και Casio.

Η νέα συνεργασία τους, ωστόσο, μοιάζει πιο ενδιαφέρουσα από κάθε άλλη. Αυτή τη φορά, τα Pokemon γίνονται χορηγοί σε αγώνες σούμο.

«Τα Pokemon γιορτάζουν την 25η επέτειό του φέτος, αλλά σε σύγκριση με το σούμο, το οποίο έχει μακρά ιστορία και παράδοση, είναι ακόμα η αρχή», δήλωσε ο Tsunekazu Ishihara, πρόεδρος της The Pokémon Company, σε επίσημη δήλωση. Ο Ishihara πρόσθεσε το σεβασμό του για το άθλημα και την επιθυμία του να δείξει την ελκυστικότητα του και των Pokemon.

Το Nihon Sumo Kyokai, ο επίσημος οργανισμός του αθλήματος, λέει ότι αυτή η συνεργασία είναι μια «ιστορική πρωτιά». Η εταιρεία Pokemon χορηγεί banners στα επερχόμενα επίσημα τουρνουά σούμο. Όπως εξηγούν οι Japan Times, αυτά τα πολύχρωμα πανό μεταφέρονται γύρω από το ρινγκ πριν από αγώνες υψηλής. Για αυτούς τους αγώνες, μπορεί να υπάρχουν έως και πενήντα διαφορετικά banner και, γενικά, οι χορηγοί πρέπει να πληρώνουν για ένα κάθε μέρα του τουρνουά.

«Κάθε ένα κοστίζει 62.000 ¥ (545 $) με 56.700 ¥ (499 $) να πηγαίνουν στον νικητή του αγώνα και 5.300 ¥ (47 $) να αφαιρούνται για το κόστος και τις χρεώσεις», γράφουν οι The Japan Times.
 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ διακηρύσσει το «νόμιμο δικαίωμα» να αμυνθεί κατά του Ισραήλ

Διεθνή / Λίβανος: Η Χεζμπολάχ διακηρύσσει το «νόμιμο δικαίωμα» να αμυνθεί κατά του Ισραήλ

Στην «ανοικτή επιστολή» της, η οργάνωση διακηρύσσει ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα «να αμυνθεί κατά ενός εχθρού που επιβάλλει τον πόλεμο στη χώρα μας και δεν σταματά τις επιθέσεις του».
LIFO NEWSROOM
Miss Universe 2025: Στέλεχος της διοργάνωσης αποκάλεσε «χαζή» τη Μις Μεξικό

Διεθνή / Miss Universe 2025: Εκπρόσωπος της διοργάνωσης αποκάλεσε «χαζή» τη Μις Μεξικό

Η Fatima Bosch αντιμετώπισε μια ιδιαίτερα αγενή συμπεριφορά από τον 60χρονο Nawat Itsaragrisil, ο οποίος την επέπληξε δημόσια με τον ισχυρισμό ότι η διαγωνιζόμενη δεν ανήρτησε προωθητικό περιεχόμενο στα social media
LIFO NEWSROOM