Τα ιδιωτικά τζετ «απογειώθηκαν» καθώς οι πλούσιοι ψάχνουν να αποφύγουν τον κορωνοϊό

Τα ιδιωτικά τζετ «απογειώθηκαν» καθώς οι πλούσιοι ψάχνουν να αποφύγουν τον κορωνοϊό Facebook Twitter
0

Πλούσιοι στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα ιδιωτικά τζετ για να μειώσουν τον κίνδυνο μόλυνσης με κορωνοϊό από άλλους επιβάτες στις κοινές εμπορικές πτήσεις.

Οι επιβάτες των ιδιωτικών τζετ μπορούν μέχρι και να πηγαίνουν απευθείας στον αεροδιάδρομο για την πτήση τους, αποφεύγοντας οποιαδήποτε επαφή με άλλους επιβάτες στο αεροδρόμιο ή μέσα στο αεροσκάφος, με αποτέλεσμα να είναι παραπάνω από πρόθυμοι να πληρώσουν αδρά για ένα «κατά παραγγελία δρομολόγιο».  

Ενώ οι εμπορικές πτήσεις έχουν μειωθεί στο μισό, ο αντίστοιχος αριθμός των ιδιωτικών κατέγραψε πτώση μόλις 10% στο διάστημα 1 Σεπτεμβρίου - 15 Οκτωβρίου συγκριτικά με πέρυσι, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία για τις αερομεταφορές WingX. 

Τον Αύγουστο, ο αριθμός ιδιωτικών πτήσεων απογειώθηκε σε σχέση με την περσινή χρονιά, λόγω της «έκρηξης» των ταξιδιωτών που έσπευδαν να επιστρέψουν σπίτι τους πριν τους νέους περιορισμούς εν μέσω των αυξημένων κρουσμάτων κορωνοϊού. 

«Η κρίση βοήθησε να ενισχυθεί το προφίλ και τα πλεονεκτήματα των ιδιωτικών πτήσεων ανάμεσα σε όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν», σχολίασε ο Όλιβερ Στόουν, διευθυντής της Colibri Aircraft.

Ένα κατά παραγγελία σύντομο ταξίδι με ιδιωτικό αεροσκάφος στην Ευρώπη ξεκινά συνήθως από 4.500 ευρώ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της LunaJets, ανάλογα με το μέγεθος του τζετ και την απόσταση. 

Όμως όταν ένα ιδιωτικό τζετ επιστρέφει άδειο στη βάση του έπειτα από ένα ταξίδι, τότε μπορεί να μεταφέρει ταξιδιώτες με πολύ χαμηλότερο κόστος, το οποίο ξεκινά από τα 2.000 ευρώ και δεν διαφέρει πολύ από ένα εισιτήριο της business class. 

«Υπάρχουν οικογένειες που θέλουν να κρατήσουν τον κύκλο τους κλειστό, στελέχη ή επαγγελματικές ομάδες που χρειάζεται να κάνουν διεθνή ταξίδια», λέει η Μαρίν Γιουτζίν της Flexjet, προσθέτοντας πως οι δουλειές της εταιρίας φέτος το φθινόπωρο αυξήθηκαν κατά 85% συγκριτικά με τα περσινά επίπεδα. 

Ωστόσο, ούτε η συγκεκριμένη βιομηχανία δεν έχει παραμείνει αλώβητος στα γενικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας των ταξιδίων. Με την περίοδο των διακοπών να έχει τελειώσει, κάποιοι ανησυχούν πως η ταξιδιωτική αγορά θα υποφέρει από τις απαγορεύσεις λόγω του δεύτερου κύματος της πανδημίας. 

Ο Αλέν Λεμπουρζιέ, διευθυντής της LunaJets, είπε πως περιμένει οι επόμενοι μήνες να είναι ακόμη πιο δύσκολοι. «Υποτίθεται θα πηγαίναμε κάποιους επιχειρηματίες από το Σικάγο στη Ζυρίχη και πίσω αλλά ακύρωσαν λόγω των νέων μέτρων στην Ελβετία», είπε. «Όταν κάπου είναι κλειστά, είναι κλειστά για όλους- δεν έχει σημασία να έρχεσαι με ιδιωτικό τζετ». 

Οι πτήσεις με ιδιωτικά αεροσκάφη εκπέμπουν 20 φορές περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα ανά μίλι επιβάτη συγκριτικά με μια εμπορική πτήση, σύμφωνα με την εταιρία Victor. 

Με πληροφορίες από Financial Times

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τραμπ για την επίθεση σε μέλη της Εθνοφορυράς: «Ήταν πράξη τρομοκρατίας, το κτήνος θα πληρώσει»

Διεθνή / Ο Τραμπ για την επίθεση σε μέλη της Εθνοφορυράς: «Ήταν πράξη τρομοκρατίας, το κτήνος θα πληρώσει»

Με αφορμή τη δημοσίευση των στοιχείων του φερόμενου ως δράστη, ο πρόεδρος των ΗΠΑ ξεσπά εναντίον της μετανάστευσης, που λέει ότι αποτελεί τη «μεγαλύτερη απειλή για την εθνική ασφάλεια»
LIFO NEWSROOM
ΑΡΚΤΙΚΗ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΙΝΑ ΡΩΣΙΑ

Διεθνή / Αρκτική: «Μετατρέπεται σε στρατηγικό θέατρο γεωπολιτικού ανταγωνισμού» προειδοποιεί το Ευρωκοινοβούλιο

Οι ευρωβουλευτές καταδικάζουν την αυξανόμενη στρατιωτικοποίηση της Αρκτικής, επισημαίνοντας την εκτεταμένη στρατιωτική αναδιάρθρωση της Ρωσίας και το ενδιαφέρον της Κίνας
LIFO NEWSROOM
Γαλλία: Οριστική η καταδίκη του Νικολά Σαρκοζί για τις δαπάνες της καμπάνιας του 2012

Διεθνή / Γαλλία: Οριστική η καταδίκη του Νικολά Σαρκοζί για τις δαπάνες της καμπάνιας του 2012

Παράλληλα, τόσο ο Νικολά Σαρκοζί όσο και η σύζυγός του, Κάρλα Μπρούνι, βρίσκονται αντιμέτωποι με έρευνες για πιθανές προσπάθειες επηρεασμού μαρτύρων που εμπλέκονται στην υπόθεση της Λιβύης
LIFO NEWSROOM