Τα ιδιωτικά τζετ «απογειώθηκαν» καθώς οι πλούσιοι ψάχνουν να αποφύγουν τον κορωνοϊό

Τα ιδιωτικά τζετ «απογειώθηκαν» καθώς οι πλούσιοι ψάχνουν να αποφύγουν τον κορωνοϊό Facebook Twitter
0

Πλούσιοι στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα ιδιωτικά τζετ για να μειώσουν τον κίνδυνο μόλυνσης με κορωνοϊό από άλλους επιβάτες στις κοινές εμπορικές πτήσεις.

Οι επιβάτες των ιδιωτικών τζετ μπορούν μέχρι και να πηγαίνουν απευθείας στον αεροδιάδρομο για την πτήση τους, αποφεύγοντας οποιαδήποτε επαφή με άλλους επιβάτες στο αεροδρόμιο ή μέσα στο αεροσκάφος, με αποτέλεσμα να είναι παραπάνω από πρόθυμοι να πληρώσουν αδρά για ένα «κατά παραγγελία δρομολόγιο».  

Ενώ οι εμπορικές πτήσεις έχουν μειωθεί στο μισό, ο αντίστοιχος αριθμός των ιδιωτικών κατέγραψε πτώση μόλις 10% στο διάστημα 1 Σεπτεμβρίου - 15 Οκτωβρίου συγκριτικά με πέρυσι, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία για τις αερομεταφορές WingX. 

Τον Αύγουστο, ο αριθμός ιδιωτικών πτήσεων απογειώθηκε σε σχέση με την περσινή χρονιά, λόγω της «έκρηξης» των ταξιδιωτών που έσπευδαν να επιστρέψουν σπίτι τους πριν τους νέους περιορισμούς εν μέσω των αυξημένων κρουσμάτων κορωνοϊού. 

«Η κρίση βοήθησε να ενισχυθεί το προφίλ και τα πλεονεκτήματα των ιδιωτικών πτήσεων ανάμεσα σε όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν», σχολίασε ο Όλιβερ Στόουν, διευθυντής της Colibri Aircraft.

Ένα κατά παραγγελία σύντομο ταξίδι με ιδιωτικό αεροσκάφος στην Ευρώπη ξεκινά συνήθως από 4.500 ευρώ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της LunaJets, ανάλογα με το μέγεθος του τζετ και την απόσταση. 

Όμως όταν ένα ιδιωτικό τζετ επιστρέφει άδειο στη βάση του έπειτα από ένα ταξίδι, τότε μπορεί να μεταφέρει ταξιδιώτες με πολύ χαμηλότερο κόστος, το οποίο ξεκινά από τα 2.000 ευρώ και δεν διαφέρει πολύ από ένα εισιτήριο της business class. 

«Υπάρχουν οικογένειες που θέλουν να κρατήσουν τον κύκλο τους κλειστό, στελέχη ή επαγγελματικές ομάδες που χρειάζεται να κάνουν διεθνή ταξίδια», λέει η Μαρίν Γιουτζίν της Flexjet, προσθέτοντας πως οι δουλειές της εταιρίας φέτος το φθινόπωρο αυξήθηκαν κατά 85% συγκριτικά με τα περσινά επίπεδα. 

Ωστόσο, ούτε η συγκεκριμένη βιομηχανία δεν έχει παραμείνει αλώβητος στα γενικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας των ταξιδίων. Με την περίοδο των διακοπών να έχει τελειώσει, κάποιοι ανησυχούν πως η ταξιδιωτική αγορά θα υποφέρει από τις απαγορεύσεις λόγω του δεύτερου κύματος της πανδημίας. 

Ο Αλέν Λεμπουρζιέ, διευθυντής της LunaJets, είπε πως περιμένει οι επόμενοι μήνες να είναι ακόμη πιο δύσκολοι. «Υποτίθεται θα πηγαίναμε κάποιους επιχειρηματίες από το Σικάγο στη Ζυρίχη και πίσω αλλά ακύρωσαν λόγω των νέων μέτρων στην Ελβετία», είπε. «Όταν κάπου είναι κλειστά, είναι κλειστά για όλους- δεν έχει σημασία να έρχεσαι με ιδιωτικό τζετ». 

Οι πτήσεις με ιδιωτικά αεροσκάφη εκπέμπουν 20 φορές περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα ανά μίλι επιβάτη συγκριτικά με μια εμπορική πτήση, σύμφωνα με την εταιρία Victor. 

Με πληροφορίες από Financial Times

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΟΔΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΙΝΔΙΑ

Διεθνή / Η «πρωτεύουσα των απορριμμάτων»: Πώς η ανακύκλωση ρούχων σκοτώνει εργάτες στην Ινδία

Η πόλη Πανιπάτ της Ινδίας, γνωστή ως «πρωτεύουσα της ανακύκλωσης ρούχων», πληρώνει βαρύ τίμημα - Οι εργάτες πνίγονται σε χνούδι και τοξικά λύματα, ενώ οι μικροΐνες καταστρέφουν πνεύμονες και περιβάλλον
LIFO NEWSROOM
Η Χαμάς δεν παραδίδει τα όπλα - Γενική επιστράτευση με 7.000 μαχητές στους δρόμους της Γάζας

Διεθνή / Η Χαμάς δεν παραδίδει τα όπλα - Γενική επιστράτευση με 7.000 μαχητές στους δρόμους της Γάζας

«Κηρύσσουμε γενική επιστράτευση σε απάντηση στο κάλεσμα του εθνικού και θρησκευτικού καθήκοντος, για να καθαρίσουμε τη Γάζα από παράνομους και συνεργάτες του Ισραήλ» ήταν το μήνυμα που έλαβαν μέλη της οργάνωσης
LIFO NEWSROOM
Ισραήλ: Επιζών της 7ης Οκτωβρίου αυτοκτόνησε - «Λυπάμαι, αλλά δεν αντέχω άλλο»

Διεθνή / Ισραήλ: Επιζών της 7ης Οκτωβρίου αυτοκτόνησε - «Λυπάμαι, αλλά δεν αντέχω άλλο»

Ο Roei Shalev βρέθηκε νεκρός λίγες ημέρες μετά τη δεύτερη επέτειο του θανάτου της συντρόφου του, η οποία δολοφονήθηκε από μέλη της Χαμάς κατά τη διάρκεια της επίθεσης στο μουσικό φεστιβάλ Supernova
LIFO NEWSROOM