Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε

Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε Facebook Twitter
Διαφήμιση με έμπνευση από τα ελληνικά στο Super Bowl
0

Κάθε χρόνο, μετά το Super Bowl, δύο πράγματα συζητιούνται περισσότερο από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι: το σόου στο ημίχρονο και οι διαφημίσεις.

Με δεδομένο πως το Super Bowl το παρακολουθούν συνήθως πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι, αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ κάθε χρόνο. Σε αυτή την εξαιρετικά ανταγωνιστική αρένα για τον κόσμο της διαφήμισης- χαρακτηριστικό είναι πως φέτος, σύμφωνα με δημοσιεύματα τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια- ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.

Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. Το CNN, στην αξιολόγηση για τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl κατέταξε τη συγκεκριμένη στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά...».

Η ελληνική έμπνευση του συγκεκριμένου διαφημιστικού δεν ήταν τυχαία. Από το 2008 CEO της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τραμπ θα διατάξει έρευνα για τις φερόμενες σχέσεις Έπσταϊν και Κλίντον

Διεθνή / Ο Τραμπ θα διατάξει έρευνα για τις φερόμενες σχέσεις Έπσταϊν και Κλίντον

«Ο Έπσταϊν ήταν Δημοκρατικός, και είναι πρόβλημα των Δημοκρατικών...Όλοι ξέρουν για αυτόν. Μην χάνετε τον χρόνο σας με τον Τραμπ. Έχω μια χώρα να διοικήσω!», έγραψε σε ανάρτησή του, ο Ντόναλντ Τραμπ
LIFO NEWSROOM
«Πράσινη ζώνη» και «κόκκινη ζώνη»: Tο αμερικανικό σχέδιο που αλλάζει τον χάρτη της Γάζας

Διεθνή / «Πράσινη ζώνη» και «κόκκινη ζώνη»: Tο αμερικανικό σχέδιο που αλλάζει τον χάρτη της Γάζας

Κεντρικό στοιχείο του αμερικανικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία μιας διεθνούς δύναμης σταθεροποίησης, που προβλέπεται να στηριχθεί κυρίως σε ευρωπαϊκά στρατεύματα
LIFO NEWSROOM