Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε

Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε Facebook Twitter
Διαφήμιση με έμπνευση από τα ελληνικά στο Super Bowl
0

Κάθε χρόνο, μετά το Super Bowl, δύο πράγματα συζητιούνται περισσότερο από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι: το σόου στο ημίχρονο και οι διαφημίσεις.

Με δεδομένο πως το Super Bowl το παρακολουθούν συνήθως πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι, αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ κάθε χρόνο. Σε αυτή την εξαιρετικά ανταγωνιστική αρένα για τον κόσμο της διαφήμισης- χαρακτηριστικό είναι πως φέτος, σύμφωνα με δημοσιεύματα τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια- ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.

Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. Το CNN, στην αξιολόγηση για τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl κατέταξε τη συγκεκριμένη στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά...».

Η ελληνική έμπνευση του συγκεκριμένου διαφημιστικού δεν ήταν τυχαία. Από το 2008 CEO της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Είμαστε παρόντες αλλά απόντες»: Η Κέιτ Μίντλετον προειδοποίεί για την επίδραση των κινητών στην οικογένεια

Διεθνή / «Είμαστε παρόντες αλλά απόντες»: Η Κέιτ Μίντλετον προειδοποιεί για την επίδραση των κινητών στην οικογένεια

«Ενώ οι ψηφιακές συσκευές υπόσχονται να μας κρατούν συνδεδεμένους, στην πραγματικότητα συχνά κάνουν το αντίθετο», έγραψε η Πριγκίπισσα της Ουαλίας σε άρθρο που συνέγραψε με καθηγητή του Χάρβαρντ
LIFO NEWSROOM
Μετά τον πόλεμο, οι νάρκες εμποδίζουν την ανοικοδόμηση στη Συρία

Διεθνή / Μετά τον πόλεμο, οι νάρκες εμποδίζουν την ανοικοδόμηση στη Συρία

Η επιστροφή εκτοπισμένων στη Συρία φέρνει νέες τραγωδίες: εγκαταλελειμμένα εκρηκτικά σκοτώνουν παιδιά και ενήλικες στο Mrei’iyeh, καθιστώντας την εκκαθάριση νάρκων άμεση προτεραιότητα για την ανοικοδόμηση
LIFO NEWSROOM
Κίνδυνος για ζεστό νερό στην Ευρώπη: Το μέταλλο «άφνιο» και οι νέοι κανονισμοί στην ΕΕ

Διεθνή / Κίνδυνος για ζεστό νερό στην Ευρώπη: Το μέταλλο «άφνιο» και οι νέοι κανονισμοί στην ΕΕ

Η έλλειψη έγκρισης του χάφνιου και ζιρκονίου στους κανονισμούς ΕΕ απειλεί το 90% των θερμοσιφώνων και τα νοικοκυριά κινδυνεύουν με αυξημένα κόστη και περιορισμένη πρόσβαση σε ζεστό νερό από το 2027
LIFO NEWSROOM