Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε

Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε Facebook Twitter
Διαφήμιση με έμπνευση από τα ελληνικά στο Super Bowl
0

Κάθε χρόνο, μετά το Super Bowl, δύο πράγματα συζητιούνται περισσότερο από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι: το σόου στο ημίχρονο και οι διαφημίσεις.

Με δεδομένο πως το Super Bowl το παρακολουθούν συνήθως πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι, αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ κάθε χρόνο. Σε αυτή την εξαιρετικά ανταγωνιστική αρένα για τον κόσμο της διαφήμισης- χαρακτηριστικό είναι πως φέτος, σύμφωνα με δημοσιεύματα τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια- ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.

Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. Το CNN, στην αξιολόγηση για τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl κατέταξε τη συγκεκριμένη στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά...».

Η ελληνική έμπνευση του συγκεκριμένου διαφημιστικού δεν ήταν τυχαία. Από το 2008 CEO της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΑΡΙΑ ΣΟΡΕ ΑΝΙΕΛΙ ΙΤΑΛΙΑ

Διεθνή / Πέθανε σε ηλικία 100 ετών η Μαρία Σόλε Ανιέλι, κεντρικό πρόσωπο της δυναστείας Ανιέλι

Διετέλεσε δήμαρχος στο Καμπέλο σουλ Κλιτούννο, στην Ούμπρια, από το 1960 έως το 1970, σε μια περίοδο που η συμμετοχή των γυναικών στην πολιτική ήταν περιορισμένη στην Ιταλία
THE LIFO TEAM
Πρίγκιπας Άντριου: Η φωτογραφία του ανήμερα των Χριστουγέννων μετά τον αποκλεισμό από τη βασιλική οικογένεια

Διεθνή / Πρίγκιπας Άντριου: Η φωτογραφία του ανήμερα των Χριστουγέννων μετά τον αποκλεισμό από τη βασιλική οικογένεια

Ο αδελφός του βασιλιά Καρόλου εθεάθη λυπημένος και μόνος στο Royal Lodge, από το οποίο σύντομα θα φύγει, ενώ τα υπόλοιπα μέλη της βασιλικής οικογένειας πέρασαν μαζί τα Χριστούγεννα
THE LIFO TEAM