Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε

Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε Facebook Twitter
Διαφήμιση με έμπνευση από τα ελληνικά στο Super Bowl
0

Κάθε χρόνο, μετά το Super Bowl, δύο πράγματα συζητιούνται περισσότερο από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι: το σόου στο ημίχρονο και οι διαφημίσεις.

Με δεδομένο πως το Super Bowl το παρακολουθούν συνήθως πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι, αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ κάθε χρόνο. Σε αυτή την εξαιρετικά ανταγωνιστική αρένα για τον κόσμο της διαφήμισης- χαρακτηριστικό είναι πως φέτος, σύμφωνα με δημοσιεύματα τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια- ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.

Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. Το CNN, στην αξιολόγηση για τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl κατέταξε τη συγκεκριμένη στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά...».

Η ελληνική έμπνευση του συγκεκριμένου διαφημιστικού δεν ήταν τυχαία. Από το 2008 CEO της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ - Σι Τζινπίνγκ: Τον Απρίλιο στην Κίνα ο Αμερικανός πρόεδρος

Διεθνή / Ντόναλντ Τραμπ: Ετοιμάζει ταξίδι στην Κίνα, έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με τον Σι Τζινπίνγκ

Οι δύο ηγέτες συζήτησαν, μεταξύ άλλων, για τον πόλεμο στην Ουκρανία, με τον Σι Τζινπίνγκ να επαναλαμβάνει ότι η Κίνα στηρίζει όλες τις προσπάθειες που συμβάλλουν στην ειρήνη
LIFO NEWSROOM
«Είναι εντελώς ντροπιαστικό» - Ουκρανοί στρατιώτες μιλούν για το σχέδιο ειρήνης των ΗΠΑ

Διεθνή / «Είναι εντελώς ντροπιαστικό» - Ουκρανοί στρατιώτες μιλούν για το σχέδιο ειρήνης των ΗΠΑ

Ουκρανοί στρατιώτες που βρίσκονται στο μέτωπο του πολέμου σχολιάζουν το αμερικανικό σχέδιο ειρήνης, με κάποιους να το απορρίπτουν πλήρως και άλλους να δηλώνουν πως «είναι ώρα να συμφωνήσουμε τουλάχιστον σε ένα πράγμα»
LIFO NEWSROOM