Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε

Super Bowl: Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε Facebook Twitter
Διαφήμιση με έμπνευση από τα ελληνικά στο Super Bowl
0

Κάθε χρόνο, μετά το Super Bowl, δύο πράγματα συζητιούνται περισσότερο από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι: το σόου στο ημίχρονο και οι διαφημίσεις.

Με δεδομένο πως το Super Bowl το παρακολουθούν συνήθως πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι, αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ κάθε χρόνο. Σε αυτή την εξαιρετικά ανταγωνιστική αρένα για τον κόσμο της διαφήμισης- χαρακτηριστικό είναι πως φέτος, σύμφωνα με δημοσιεύματα τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια- ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.

Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. Το CNN, στην αξιολόγηση για τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl κατέταξε τη συγκεκριμένη στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά...».

Η ελληνική έμπνευση του συγκεκριμένου διαφημιστικού δεν ήταν τυχαία. Από το 2008 CEO της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής Theodore Mathas.

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σχεδόν 1 στις 4 γυναίκες πιστεύει ότι οι άνδρες τυγχάνουν καλύτερης μεταχείρισης από τους επαγγελματίες υγείας

Διεθνή / Ευρώπη: 1 στις 4 γυναίκες πιστεύει ότι οι άνδρες τυγχάνουν καλύτερης μεταχείρισης από τους επαγγελματίες υγείας

Οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να ζητήσουν ιατρική βοήθεια από τους άνδρες, ωστόσο πολλές πιστεύουν ότι λαμβάνουν χειρότερη φροντίδα, σύμφωνα με νέα έκθεση
LIFO NEWSROOM
Οι απεσταλμένοι του Τραμπ συναντιώνται σήμερα με τον Πούτιν - Ποιες οι προσδοκίες της κάθε πλευράς

Διεθνή / Οι απεσταλμένοι του Τραμπ θα συναντηθούν σήμερα με τον Πούτιν - Ποιες οι προσδοκίες της κάθε πλευράς

Η σημερινή συνάντηση διεξάγεται έπειτα από δύο ημέρες διαπραγματεύσεων στη Φλόριντα μεταξύ Ουκρανών και Αμερικανών αξιωματούχων, με στόχο τη βελτίωση του αμερικανικού ειρηνευτικού σχεδίου, το οποίο είχε θεωρηθεί ευνοϊκό προς τη Ρωσία
LIFO NEWSROOM