Το πείραμα της LEGO: Έφτιαξε για τα παιδιά το «πιο βαρετό δωμάτιο στον κόσμο»

Το πείραμα της LEGO: Έφτιαξε για τα παιδιά το «πιο βαρετό δωμάτιο στον κόσμο» Facebook Twitter
0

Τα παιδιά χρειάζονται συνεχή αλληλεπίδραση με εναλλαγή παιχνιδιών και οθόνες για να παραμένουν απασχολημένα, σύμφωνα με μία ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση. Ή μήπως όχι;

To ίδρυμα της Lego έκανε ένα πείραμα που δείχνει ότι ενδεχομένως τα πράγματα να μην είναι όπως τα γνωρίζουμε.

Η εταιρεία κάλεσε έξι παιδιά να καθίσουν μόνα τους σε ένα δωμάτιο χωρίς τίποτα περισσότερο από ένα τραπέζι και μια καρέκλα. Δικαίως ονόμασε τον χώρο «το πιο βαρετό δωμάτιο όλων των εποχών».

Στη συνέχεια τους έδωσε ένα ρολό από χαρτί. Και εκεί άλλαξαν όλα.

Σιγά-σιγά, τα παιδιά άρχισαν να διασκεδάζουν με το απλό χαρτί, μεταμορφώνοντάς το μεταξύ άλλων σε κάπα υπερήρωα και κοστούμι ρομπότ.

Η καμπάνια, σε παραγωγή της διαφημιστικής εταιρείας Ketchum London και σκηνοθεσία του Justin Hackney της Mad Cow Films, δείχνει πώς το παιχνίδι μπορεί να υπάρχει οπουδήποτε - ακόμα και στο πιο βαρετό δωμάτιο του κόσμου.

Μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό, όπως λέει η Lego. Η εταιρεία ελπίζει ότι οι γονείς θα συμμετάσχουν στην υπόσχεσή της να βρουν στιγμές για παιχνίδι μέσα στην καθημερινότητά τους.

Στην έρευνά του, το Ίδρυμα LEGO έμαθε ότι ο χρόνος για παιχνίδι είναι απαραίτητος για τη μάθηση των παιδιών, επιτρέποντάς τους να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες όπως «δημιουργικότητα, αυτοπεποίθηση, συνεργασία, φυσικός συντονισμός και συγκέντρωση».

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρίγκιπας Άντριου: Το οικόσημο του αφαιρέθηκε από το κάστρο του Ουίνδσορ - Μία κίνηση με ισχυρό συμβολισμό

Διεθνή / Πρίγκιπας Άντριου: Το οικόσημο του αφαιρέθηκε από το κάστρο του Ουίνδσορ - Μία κίνηση με ισχυρό συμβολισμό

Στην περίπτωση του αδελφού του βασιλιά Καρόλου, η κίνηση αυτή είναι εξαιρετικά σπάνια και πολύ σοβαρή - Δείχνει δημόσια ντροπή ή αποπομπή από τον θεσμό
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Η κατάσταση στη Γάζα παραμένει καταστροφική παρά την εκεχειρία

Διεθνή / ΠΟΥ: Η κατάσταση στη Γάζα παραμένει καταστροφική παρά την εκεχειρία

Ο γενικός διευθυντής του ΠΟΥ δηλώνει ότι έχει σημειωθεί ελάχιστη βελτίωση στην ποσότητα της ανθρωπιστικής βοήθειας που εισέρχεται στη Γάζα από τότε που τέθηκε σε ισχύ η εκεχειρία μεταξύ Ισραήλ - Χαμάς
LIFO NEWSROOM
ΜΕΛΟΝΙ ΙΣΡΑΗΛ ΜΕΤΡΑ

Διεθνή / Μελόνι: «Η Ιταλία έτοιμη να υποστηρίξει» τις κυρώσεις της ΕΕ κατά του Ισραήλ για την επέκταση οικισμών

Χαρακτήρισε επίσης, «απαράδεκτες τις βίαιες δηλώσεις» ορισμένων Ισραηλινών αξιωματούχων - Τι είπε για την αναγνώριση του κράτους της Παλαιστίνης από την Ιταλία
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Άντριου: Μήπως ο τίτλος του δούκα του Γιορκ είναι καταραμένος;

Διεθνή / Πρίγκιπας Άντριου: Μήπως ο τίτλος του δούκα του Γιορκ είναι καταραμένος;

Ο πρίγκιπας Άντριου δεν είναι ο πρώτος δούκας του Γιορκ που βρίσκεται στο επίκεντρο ενός σκανδάλου - Αποκεφαλισμοί, προδοσίες και άσχημες ειδήσεις έχουν σημαδέψει την ιστορία του τίτλου
LIFO NEWSROOM
Σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και συγκάλυψη: Η Αγγλικανική Εκκλησία βυθίστηκε στο μεγαλύτερο σκάνδαλο της ιστορίας της

Διεθνή / Σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και συγκάλυψη: Η Αγγλικανική Εκκλησία βιώνει το μεγαλύτερο σκάνδαλο της ιστορίας της

Ο αρχιεπίσκοπος Στίβεν Γουντ κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση, ενώ η Αγγλικανική Εκκλησία της Βόρειας Αμερικής βυθίζεται σε κρίση εμπιστοσύνης
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ προειδοποιεί το Ισραήλ πως θα χάσει την υποστήριξη των ΗΠΑ, εάν προσαρτήσει τη Δυτική Όχθη

Διεθνή / Ο Τραμπ προειδοποιεί το Ισραήλ πως θα χάσει την υποστήριξη των ΗΠΑ, εάν προσαρτήσει τη Δυτική Όχθη

«Αυτό δεν θα συμβεί. Δεν θα συμβεί επειδή έδωσα τον λόγο μου στις αραβικές χώρες», απάντησε ο Αμερικανός πρόεδρος σε ερώτηση σχετική με την προσάρτηση της περιοχής από το Ισραήλ
LIFO NEWSROOM
Λούβρο: Η εταιρεία πίσω από το αναβατόριο της ληστείας κάνει καμπάνια με χιούμορ

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: «Μεταφέρουμε τους θησαυρούς σας γρήγορα και αθόρυβα» - Η viral διαφήμιση της εταιρείας του ανυψωτικού

«Δώστε στην ομάδα μάρκετινγκ μια καλή αύξηση» ήταν ένα από τα δεκάδες σχόλια των χρηστών, κάτω από τη διαφήμιση του ανυψωτικού που χρησιμοποίησαν οι δράστες της κινηματογραφικής ληστείας
LIFO NEWSROOM