Το πείραμα της LEGO: Έφτιαξε για τα παιδιά το «πιο βαρετό δωμάτιο στον κόσμο»

Το πείραμα της LEGO: Έφτιαξε για τα παιδιά το «πιο βαρετό δωμάτιο στον κόσμο» Facebook Twitter
0

Τα παιδιά χρειάζονται συνεχή αλληλεπίδραση με εναλλαγή παιχνιδιών και οθόνες για να παραμένουν απασχολημένα, σύμφωνα με μία ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση. Ή μήπως όχι;

To ίδρυμα της Lego έκανε ένα πείραμα που δείχνει ότι ενδεχομένως τα πράγματα να μην είναι όπως τα γνωρίζουμε.

Η εταιρεία κάλεσε έξι παιδιά να καθίσουν μόνα τους σε ένα δωμάτιο χωρίς τίποτα περισσότερο από ένα τραπέζι και μια καρέκλα. Δικαίως ονόμασε τον χώρο «το πιο βαρετό δωμάτιο όλων των εποχών».

Στη συνέχεια τους έδωσε ένα ρολό από χαρτί. Και εκεί άλλαξαν όλα.

Σιγά-σιγά, τα παιδιά άρχισαν να διασκεδάζουν με το απλό χαρτί, μεταμορφώνοντάς το μεταξύ άλλων σε κάπα υπερήρωα και κοστούμι ρομπότ.

Η καμπάνια, σε παραγωγή της διαφημιστικής εταιρείας Ketchum London και σκηνοθεσία του Justin Hackney της Mad Cow Films, δείχνει πώς το παιχνίδι μπορεί να υπάρχει οπουδήποτε - ακόμα και στο πιο βαρετό δωμάτιο του κόσμου.

Μπορεί πραγματικά να είναι τόσο απλό, όπως λέει η Lego. Η εταιρεία ελπίζει ότι οι γονείς θα συμμετάσχουν στην υπόσχεσή της να βρουν στιγμές για παιχνίδι μέσα στην καθημερινότητά τους.

Στην έρευνά του, το Ίδρυμα LEGO έμαθε ότι ο χρόνος για παιχνίδι είναι απαραίτητος για τη μάθηση των παιδιών, επιτρέποντάς τους να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες όπως «δημιουργικότητα, αυτοπεποίθηση, συνεργασία, φυσικός συντονισμός και συγκέντρωση».

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ