Οι συμβουλές των «ειδικών»: Πώς να συμμαζέψετε το σπίτι σας σε 30’, για να έρθουν καλεσμένοι

Οι συμβουλές των «ειδικών»: Πώς να συμμαζέψετε το σπίτι σας σε 30’, για να έρθουν καλεσμένοι Facebook Twitter
0

Η υποδοχή καλεσμένων, συνήθως, είναι κάτι που απαιτεί προετοιμασία προκειμένου να γίνουν δεκτοί σε ένα «οργανωμένο» και καθαρό σπίτι. Υπάρχουν και τα απρόοπτα όμως. 

Ίσως οι επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν επέτρεψαν στον οικοδεσπότη να κάνει αυτά που ήθελε, ή φίλοι ειδοποίησαν την τελευταία στιγμή ότι έρχονται. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Ειδικοί έδωσαν τις συμβουλές τους μιλώντας στην Washington Post, για το πώς μπορεί να προλάβει κάποιος να «συμμαζέψει» το σπίτι του μέσα σε 30 λεπτά. 

Ξεκινήστε με τους χώρους «υψηλής» κυκλοφορίας 

Όταν ο χρόνος είναι περιορισμένος, απαιτείται στρατηγική. Ξεκινήστε με τους χώρους «υψηλής» κυκλοφορίας, που πιθανότατα θα δουν οι καλεσμένοι: το μπάνιο, η κουζίνα και το σαλόνι. Η Τρίσια Χόλντερμαν, πρόεδρος εταιρείας καθαρισμού ιατρικών χώρων συμβουλεύει να διαθέσετε πέντε λεπτά για το μπάνιο, 10’ για την κουζίνα και άλλα τόσα για το σαλόνι. 

«Στο μπάνιο σκουπίστε τους πάγκους, τους καθρέφτες και καθαρίστε την τουαλέτα. Αν έχετε προϊόντα στον πάγκο, βρείτε ένα μέρος να τα βάλετε. Όταν έχετε λίγο χρόνο, ένα δωμάτιο στο οποίο δεν υπάρχουν πολλά πράγματα, φαίνεται πιο καθαρό, ακόμη κι αν δεν είναι, λέει». 

Περνώντας στην κουζίνα, συμβουλεύει: «Καθαρίστε τους πάγκους, βάλτε τα πιάτα στο πλυντήριο και σκουπίστε το πάτωμα». Όσο για το σαλόνι, προτείνει επίσης σκούπισμα και ξεσκόνισμα. Για να γλιτώσετε χρόνο, συνεχίζει, χρησιμοποιείστε baby oil και χαρτί κουζίνας για να καθαρίσετε γρήγορα ανοξείδωτες επιφάνειες. Επίσης, λίγες σταγόνες υγρού πιάτων σε ζεστό νερό και μια πετσέτα μπορούν να βοηθήσουν να «εξαφανίσετε» γρήγορα τα υπολείμματα σαπουνιού στο μπάνιο και τους επίμονους λεκέδες από λίπη στην κουζίνα. 

«Διώξτε» τις οσμές 

Ακόμη κι αν φαίνεται καθαρό ένα σπίτι, οι πηγές άσχημων οσμών, όπως από υπολείμματα φαγητού στον κάδο, μπορούν να χαλάσουν την πρώτη εντύπωση. Αλλά μην ψεκάσετε αποσμητικό χώρου, λέει η Χόλντερμαν. 

«Τα περισσότερα κρύβουν τις οσμές, χωρίς να τις εξαφανίζουν», εξηγεί. Αντί για αυτό, συνεχίζει, εξαφανίστε τις πηγές των οσμών. Βγάλτε έξω τα σκουπίδια από την κουζίνα και το μπάνιο, απομακρύνετε βρώμικα παπούτσια ή άλλα αντικείμενα που μυρίζουν από την είσοδο. 

Μόλις εξαφανιστούν αυτές οι πηγές οσμών, μπορείτε να ανάψετε ένα κερί ή να γεμίσετε μια κατσαρόλα με νερό, θα προσθέσετε κανέλα ή φέτες λεμονιού και θα το βάλετε να σιγοβράσει, συμβουλεύει η Τζέιμι Νόβακ, που ασχολείται επαγγελματικά με την οργάνωση χώρων. 

Μαζέψτε τα πράγματα 

Στα τελευταία λεπτά πριν φτάσουν οι καλεσμένοι, στρέψτε την προσοχή σας στα παιχνίδια των παιδιών ή άλλα αντικείμενα που είναι στη μέση. 

«Μπορείτε να καλύψετε το χάος ρίχνοντας όλα τα πράγματα σε ένα καλάθι, που θα τα καλύψετε με μία διπλωμένη κουβέρτα», λέει η Νόβακ. Αν υπάρχουν παιδιά, συνεχίζει, μπορεί το συμμάζεμα να μετατραπεί σε ένα γρήγορο παιχνίδι, για το ποιος θα μαζέψει τα περισσότερα πράγματα. 

Αφήστε τα υπνοδωμάτια και το γραφείο 

Υπάρχουν κάποια δωμάτια με τα οποία δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε, ιδιαίτερα αν οι καλεσμένοι έρχονται για λίγο, επισημαίνει η Σίντεϊ Γιανγκ που επίσης δραστηριοποιείται στην οργάνωση χώρων. 

«Τα υπνοδωμάτια, τα γραφεία και όποιο δωμάτιο δεν πρόκειται να μπείτε μπορείτε να το προσπεράσετε. Αλλά σιγουρευτείτε ότι είναι κλειστές όλες αυτές οι πόρτες. Μια κλειστή πόρτα αυτόματα μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ενός καθαρού χώρου και σημαίνει λιγότερη δουλειά για εσάς», λέει. 

Αλλά ακόμη κι αν δεν προλάβετε να τα κάνετε όλα, μπορείτε να είστε απλά ειλικρινείς με τους καλεσμένους σας. «Συγκεντρωθείτε σε μικρούς χώρους τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν οι καλεσμένοι. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους και να θυμάστε ότι η παρέα σας έρχεται για να περάσει χρόνο μαζί σας, όχι για να επιθεωρήσει το σπίτι σας», τονίζει η Νόβακ. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM