Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες

Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες Facebook Twitter
8

Μικρότερες θα είναι οι αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων αν αποδειχτεί ότι ο πιλότος ήθελε να αυτοκτονήσει για αυτό και έριξε το αεροσκάφος της GermanWings στις γαλλικές Άλπεις.

Σύμφωνα με το νόμο, ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ανεξαρτήτως από το αν υπάρχει δική του υπαιτιότητα. Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται ως 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης, αν όμως οι αποζημιώσεις υπερβαίνουν αυτό το ποσό, τότε η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί να πληρώσει οτιδήποτε επιπλέον εφόσον το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.

Επομένως αν αποδειχτεί ότι ο 28χρονος πιλότος αυτοκτόνησε, τότε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις. Η αποζημίωση δίνεται βάσει της συγγένειας με το θύμα ενώ τα ποσά μεγαλώνουν αν οι συνθήκες του δυστυχήματος είναι εξαιρετικά βίαιες.

Ακόμη υπάρχει και η αποζημίωση που λαμβάνει υπόψη  τις οικονομικές απώλειες που προκύπτουν από τα κέρδη που θα είχε το άτομο αν ζούσε.

8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Ζήτησε συγγνώμη για την απουσία της Κέιτ Μίντλετον σε επίσκεψη σε σχολείο

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Ζήτησε συγγνώμη για την απουσία της Κέιτ Μίντλετον σε επίσκεψη σε σχολείο

 Είναι η πρώτη φορά, μετά την ανακοίνωση του καρκίνου της συζύγου του, που ο διάδοχος του θρόνου μιλά για την απουσία της Κέιτ Μίντλετον από τα δημόσια καθήκοντα
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Κεντζί Ζιράκ: Ο Γάλλος τραγουδιστής προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον αφήσει η σύντροφός του

Διεθνή / Κεντζί Ζιράκ: Ο Γάλλος τραγουδιστής προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον αφήσει η σύντροφός του

Ο νικητής του γαλλικού «The Voice 2014» βρέθηκε τραυματισμένος από σφαίρα την περασμένη Δευτέρα - Υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον εγκαταλείψει η σύντροφός του
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Καλό θα ταν να κάνατε παραπομπή σε κάποιο κανονισμό. , οπως παρουσιάζεται φαινεται αυθαίρετο συμπέρασμα .Άλλωστε ο υπάλληλος της εταιρίας σε καμία περίπτωση δεν είναι "τρίτος " απέναντι της και λογικά θα υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση αντικειμενική ευθύνη της εταιρίας για τον προστηθεντα της ,ήτοι τον συγκυβερνήτη του αεροσκάφους.Επιπλέον η παραδοχή της εταιρίας ότι δεν πέρναγε απο ψυχολογικες εξετάσεις τους κυβερνήτες μάλλον συνιστά και αμέλεια. Οπότε αρκετά με την συνομωσιολογία..
Οτι αν αποδειχτει δηλαδη οτι ο συγκυβερνητης το εριξε για να αυτοκτονησει, δεν συνιστα αμελεια της εταιρειας που βαζει στο τιμονι ενος αεροπλανου εναν ανθρωπο με πολυ σοβαρη ψυχικη διαταραχη;
Τι ξεφτιλίκια είναι αυτά;;; Από πού και ως που δεν έχει υπαιτιότητα και ευθύνη η εταιρεία για το δυστύχημα, από τη στιγμή που, όπως όλα δείχνουν, γνώριζε ότι ο συγκεκριμένος πιλότος πριν από έξι χρόνια είχε παρουσιάσει σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα και μάλιστα οι γιατροί είχαν ενημερώσει την εταιρία πως έπρεπε να παρακολουθείται συχνά η κατάσταση του.Νομίζω πως η δικαιοσύνη (προφανώς οι διαφορές μεταξύ της εταιρίας και των συγγενών των θυμάτων θα επιλυθούν μόνο δικαστικώς), αυτά τα «ψηλά γράμματα» των ασφαλιστικών εταιριών περί μη εταιρικής υπαιτιότητας, όχι μόνο να μη τα λάβει υπόψιν της, αλλά να τα ακυρώσει ως μη βάσιμα για την συγκεκριμένη τραγική περίπτωση.Αυτό που θα έπρεπε να κάνει η εταιρία, τουλάχιστον, ήταν, μετά την παρουσίαση του προβλήματος, να τον μετακινήσει στο προσωπικό εδάφους, σε θέση στην οποία να μην καθίσταται επικίνδυνος (όπως ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας κλπ) για ανθρώπινες ζωές.
Αυτοί δεν ήταν που προσέλαβαν το πιλότο; Επίσης αυτοί δεν ήταν που δεν είχαν τις κατάλληλες δομές ώστε να αντιληφθούν ότι ανέθεσαν την μεταφορά 150 ανθρώπων σε κάποιον που είχε κατάθλιψη; Πως δεν ευθύνονται;
Όταν τους πλήρωναν τα ασφάλιστρα από την German Wings όμως καμία ασφαλιστική δεν αρνήθηκε να τα πάρει. Τώρα που καλούνται να αποζημιώσουν ψάχνουν να βρουν οτιδήποτε στοιχείο που να επιβεβαιώνει την αυτοκτονία του συγκυβερνήτη του αεροπλάνου. Πως τώρα θα βρουν τα στοιχεία αυτά από τα συντρίμμια του αεροσκάφους και (δυστυχώς) όλων των επιβαινόντων που διασκορπίστηκαν σε μία έκταση δεκάδων στρεμμάτων, δεν μπορώ να σκεφτώ.Και μετά σου λένε γιατί ο κόσμος δεν εμπιστεύεται τους ασφαλιστές...
Δεν καταλαβαίνω, δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρίας να γνωρίζει ότι οι πιλότοι της είναι ψυχολογικά υγιείς? Ποιός θα ευθύνεται, ο (διαταραγμένος) πιλότος?