Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες

Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες Facebook Twitter
8

Μικρότερες θα είναι οι αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων αν αποδειχτεί ότι ο πιλότος ήθελε να αυτοκτονήσει για αυτό και έριξε το αεροσκάφος της GermanWings στις γαλλικές Άλπεις.

Σύμφωνα με το νόμο, ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ανεξαρτήτως από το αν υπάρχει δική του υπαιτιότητα. Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται ως 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης, αν όμως οι αποζημιώσεις υπερβαίνουν αυτό το ποσό, τότε η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί να πληρώσει οτιδήποτε επιπλέον εφόσον το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.

Επομένως αν αποδειχτεί ότι ο 28χρονος πιλότος αυτοκτόνησε, τότε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις. Η αποζημίωση δίνεται βάσει της συγγένειας με το θύμα ενώ τα ποσά μεγαλώνουν αν οι συνθήκες του δυστυχήματος είναι εξαιρετικά βίαιες.

Ακόμη υπάρχει και η αποζημίωση που λαμβάνει υπόψη  τις οικονομικές απώλειες που προκύπτουν από τα κέρδη που θα είχε το άτομο αν ζούσε.

8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Ιράν ξεκινά τεχνητή σπορά νεφών για να προκαλέσει βροχή εν μέσω ιστορικής ξηρασίας

Διεθνή / Το Ιράν ξεκίνησε σπορά νεφών για να προκαλέσει βροχή εν μέσω ιστορικής ξηρασίας

Η σπορά νεφών περιλαμβάνει την έγχυση χημικών αλάτων, μέσα στα σύννεφα μέσω αεροσκαφών ή από γεννήτριες στο έδαφος. Έτσι ο υδρατμός μπορεί να συμπυκνωθεί ευκολότερα και να μετατραπεί σε βροχή
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ και αραβικά κράτη βλέπουν «πορεία προς παλαιστινιακό κράτος» - Ο Νετανιάχου λέει «ποτέ»

Διεθνή / ΗΠΑ και αραβικά κράτη βλέπουν «πορεία προς παλαιστινιακό κράτος» - Ο Νετανιάχου λέει «ποτέ»

Το Συμβούλιο Ασφαλείας ψηφίζει σχέδιο που προβλέπει μεταβατική διοίκηση στη Γάζα και ανοίγει τον δρόμο, υπό προϋποθέσεις, για μελλοντική παλαιστινιακή κρατική υπόσταση
LIFO NEWSROOM
Κίνα–Ιαπωνία: Νέα κλιμάκωση μετά την κινεζική περιπολία γύρω από διαφιλονικούμενα νησιά

Διεθνή / Κίνα–Ιαπωνία: Νέα κλιμάκωση μετά την κινεζική περιπολία γύρω από διαφιλονικούμενα νησιά

Οι δηλώσεις της νέας πρωθυπουργού Σαναέ Τακαΐτσι για το ενδεχόμενο ιαπωνικής εμπλοκής σε μια πιθανή κινεζική επίθεση κατά της Ταϊβάν έχουν κλιμακώσει την ένταση στην περιοχή
LIFO NEWSROOM
Ένοπλοι άνοιξαν πυρ κατά πεζοναυτών έξω από την πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αϊτή

Διεθνή / Ένοπλοι άνοιξαν πυρ κατά πεζοναυτών έξω από την πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αϊτή

Η επίθεση έρχεται σε μια περίοδο όπου περίπου το 90% της πρωτεύουσας βρίσκεται υπό τον έλεγχο ενόπλων ομάδων, οι οποίες επιβάλλουν «τέλη προστασίας», λεηλατούν και συγκρούονται για τον έλεγχο περιοχών
LIFO NEWSROOM
«Επιβιώνουμε από τύχη»: Οι γυναίκες που γεννούν μόνες στα βουνά του Κασμίρ

Διεθνή / «Επιβιώνουμε από τύχη»: Οι γυναίκες που γεννούν μόνες στα βουνά του Κασμίρ

Ζώντας σε απομακρυσμένες περιοχές χωρίς πρόσβαση σε νοσοκομεία, οι γυναίκες νομάδες συχνά αναγκάζονται να γεννούν μόνες τους κατά τις μεγάλες εποχικές μετακινήσεις των ποιμενικών ομάδων τους, με αποτέλεσμα πολλές να χάνουν τη ζωή τους στη διαδρομή.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Καλό θα ταν να κάνατε παραπομπή σε κάποιο κανονισμό. , οπως παρουσιάζεται φαινεται αυθαίρετο συμπέρασμα .Άλλωστε ο υπάλληλος της εταιρίας σε καμία περίπτωση δεν είναι "τρίτος " απέναντι της και λογικά θα υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση αντικειμενική ευθύνη της εταιρίας για τον προστηθεντα της ,ήτοι τον συγκυβερνήτη του αεροσκάφους.Επιπλέον η παραδοχή της εταιρίας ότι δεν πέρναγε απο ψυχολογικες εξετάσεις τους κυβερνήτες μάλλον συνιστά και αμέλεια. Οπότε αρκετά με την συνομωσιολογία..
Οτι αν αποδειχτει δηλαδη οτι ο συγκυβερνητης το εριξε για να αυτοκτονησει, δεν συνιστα αμελεια της εταιρειας που βαζει στο τιμονι ενος αεροπλανου εναν ανθρωπο με πολυ σοβαρη ψυχικη διαταραχη;
Τι ξεφτιλίκια είναι αυτά;;; Από πού και ως που δεν έχει υπαιτιότητα και ευθύνη η εταιρεία για το δυστύχημα, από τη στιγμή που, όπως όλα δείχνουν, γνώριζε ότι ο συγκεκριμένος πιλότος πριν από έξι χρόνια είχε παρουσιάσει σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα και μάλιστα οι γιατροί είχαν ενημερώσει την εταιρία πως έπρεπε να παρακολουθείται συχνά η κατάσταση του.Νομίζω πως η δικαιοσύνη (προφανώς οι διαφορές μεταξύ της εταιρίας και των συγγενών των θυμάτων θα επιλυθούν μόνο δικαστικώς), αυτά τα «ψηλά γράμματα» των ασφαλιστικών εταιριών περί μη εταιρικής υπαιτιότητας, όχι μόνο να μη τα λάβει υπόψιν της, αλλά να τα ακυρώσει ως μη βάσιμα για την συγκεκριμένη τραγική περίπτωση.Αυτό που θα έπρεπε να κάνει η εταιρία, τουλάχιστον, ήταν, μετά την παρουσίαση του προβλήματος, να τον μετακινήσει στο προσωπικό εδάφους, σε θέση στην οποία να μην καθίσταται επικίνδυνος (όπως ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας κλπ) για ανθρώπινες ζωές.
Αυτοί δεν ήταν που προσέλαβαν το πιλότο; Επίσης αυτοί δεν ήταν που δεν είχαν τις κατάλληλες δομές ώστε να αντιληφθούν ότι ανέθεσαν την μεταφορά 150 ανθρώπων σε κάποιον που είχε κατάθλιψη; Πως δεν ευθύνονται;
Όταν τους πλήρωναν τα ασφάλιστρα από την German Wings όμως καμία ασφαλιστική δεν αρνήθηκε να τα πάρει. Τώρα που καλούνται να αποζημιώσουν ψάχνουν να βρουν οτιδήποτε στοιχείο που να επιβεβαιώνει την αυτοκτονία του συγκυβερνήτη του αεροπλάνου. Πως τώρα θα βρουν τα στοιχεία αυτά από τα συντρίμμια του αεροσκάφους και (δυστυχώς) όλων των επιβαινόντων που διασκορπίστηκαν σε μία έκταση δεκάδων στρεμμάτων, δεν μπορώ να σκεφτώ.Και μετά σου λένε γιατί ο κόσμος δεν εμπιστεύεται τους ασφαλιστές...
Δεν καταλαβαίνω, δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρίας να γνωρίζει ότι οι πιλότοι της είναι ψυχολογικά υγιείς? Ποιός θα ευθύνεται, ο (διαταραγμένος) πιλότος?