Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες

Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες Facebook Twitter
8

Μικρότερες θα είναι οι αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων αν αποδειχτεί ότι ο πιλότος ήθελε να αυτοκτονήσει για αυτό και έριξε το αεροσκάφος της GermanWings στις γαλλικές Άλπεις.

Σύμφωνα με το νόμο, ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ανεξαρτήτως από το αν υπάρχει δική του υπαιτιότητα. Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται ως 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης, αν όμως οι αποζημιώσεις υπερβαίνουν αυτό το ποσό, τότε η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί να πληρώσει οτιδήποτε επιπλέον εφόσον το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.

Επομένως αν αποδειχτεί ότι ο 28χρονος πιλότος αυτοκτόνησε, τότε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις. Η αποζημίωση δίνεται βάσει της συγγένειας με το θύμα ενώ τα ποσά μεγαλώνουν αν οι συνθήκες του δυστυχήματος είναι εξαιρετικά βίαιες.

Ακόμη υπάρχει και η αποζημίωση που λαμβάνει υπόψη  τις οικονομικές απώλειες που προκύπτουν από τα κέρδη που θα είχε το άτομο αν ζούσε.

8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλέξανδρος Μαλλιάς: «Οι ΗΠΑ είναι κομμένες στα δύο - Ο φόβος της τυραννίας»

LiFO politics / Αλέξανδρος Μαλλιάς: «Οι ΗΠΑ είναι κομμένες στα δύο. Αλλάζουν όλα»

Ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ, Αλέξανδρος Μαλλιάς, μιλά στο Lifo Politics και στη Βασιλική Σιούτη για τη βαθιά πολιτική πόλωση στην Αμερική, για τους θεσμικούς ελέγχους της προεδρικής εξουσίας αλλά και για τα ελληνοτουρκικά και το Ισραήλ που «έκανε τη ζωή των φίλων και συμμάχων του δύσκολη».
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Καναδάς: Σταματά η διαφημιστική εκστρατεία με τον Ρίγκαν, ώστε να αρχίσουν ξανά οι εμπορικές συνομιλίες με τις ΗΠΑ

Διεθνή / Καναδάς: Σταματά η διαφημιστική εκστρατεία με τον Ρίγκαν, ώστε να αρχίσουν ξανά οι εμπορικές συνομιλίες με τις ΗΠΑ

Ο Τραμπ χαρακτήρισε τη διαφήμιση «ψεύτικη» και «παραπλανητική», κατηγορώντας την καναδική πλευρά ότι «παραποίησε τα λόγια του Ρίγκαν για να επηρεάσει τα αμερικανικά δικαστήρια που εξετάζουν τη νομιμότητα των δασμών του»
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ «παγώνει» τις εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά λόγω διαφήμισης με τη φωνή του Ρίγκαν

Διεθνή / Ο Τραμπ «παγώνει» τις εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά λόγω διαφήμισης με τη φωνή του Ρίγκαν

Ο Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε τον τερματισμό των εμπορικών διαπραγματεύσεων με τον Καναδά, κατηγορώντας την κυβέρνηση του Οντάριο για «ψεύτικη» διαφήμιση που χρησιμοποίησε τη φωνή του Ρόναλντ Ρίγκαν
LIFO NEWSROOM
Ληστεία στο Λούβρο:

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: «Είδα έναν από τους εγκληματίες» - Οι πρώτες μαρτυρίες των υπαλλήλων

«Για εμάς ήταν απίστευτο ότι οι προθήκες θα μπορούσαν να σπάσουν... ποτέ δεν σκεφτήκαμε ότι υπήρχε τέτοιος κίνδυνος... κανείς δεν μπορεί να είναι προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο», δήλωσε μία υπάλληλος
LIFO NEWSROOM
Τζέι Ντι Βανς: «Καμία αμερικανική στρατιωτική δύναμη στο έδαφος της Γάζας»

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς: «Καμία αμερικανική στρατιωτική δύναμη στο έδαφος της Γάζας»

Ο Τζέι Ντι Βανς επισκέφθηκε το Ισραήλ για να ενισχύσει την κατάπαυση πυρός με τη Χαμάς, τονίζοντας ότι μια διεθνής δύναμη ασφαλείας θα αναλάβει τον αφοπλισμό της οργάνωσης, χωρίς αμερικανικά στρατεύματα στο έδαφος της Γάζας
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Πώς ο Βέλγος πρωθυπουργός ανέτρεψε το «τρελό» σχέδιο της ΕΕ για δάνειο 140 δισ. ευρώ

Διεθνή / Ουκρανία: Πώς ο Βέλγος πρωθυπουργός ανέτρεψε το «τρελό» σχέδιο της ΕΕ για δάνειο 140 δισ. ευρώ

Το Βέλγιο μπλοκάρει το σχέδιο της ΕΕ για δάνειο 140 δισ. ευρώ στην Ουκρανία, λόγω νομικών και οικονομικών κινδύνων. Διαβάστε πώς καθυστερεί η απόφαση και τι σημαίνει για το Κίεβο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Καλό θα ταν να κάνατε παραπομπή σε κάποιο κανονισμό. , οπως παρουσιάζεται φαινεται αυθαίρετο συμπέρασμα .Άλλωστε ο υπάλληλος της εταιρίας σε καμία περίπτωση δεν είναι "τρίτος " απέναντι της και λογικά θα υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση αντικειμενική ευθύνη της εταιρίας για τον προστηθεντα της ,ήτοι τον συγκυβερνήτη του αεροσκάφους.Επιπλέον η παραδοχή της εταιρίας ότι δεν πέρναγε απο ψυχολογικες εξετάσεις τους κυβερνήτες μάλλον συνιστά και αμέλεια. Οπότε αρκετά με την συνομωσιολογία..
Οτι αν αποδειχτει δηλαδη οτι ο συγκυβερνητης το εριξε για να αυτοκτονησει, δεν συνιστα αμελεια της εταιρειας που βαζει στο τιμονι ενος αεροπλανου εναν ανθρωπο με πολυ σοβαρη ψυχικη διαταραχη;
Τι ξεφτιλίκια είναι αυτά;;; Από πού και ως που δεν έχει υπαιτιότητα και ευθύνη η εταιρεία για το δυστύχημα, από τη στιγμή που, όπως όλα δείχνουν, γνώριζε ότι ο συγκεκριμένος πιλότος πριν από έξι χρόνια είχε παρουσιάσει σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα και μάλιστα οι γιατροί είχαν ενημερώσει την εταιρία πως έπρεπε να παρακολουθείται συχνά η κατάσταση του.Νομίζω πως η δικαιοσύνη (προφανώς οι διαφορές μεταξύ της εταιρίας και των συγγενών των θυμάτων θα επιλυθούν μόνο δικαστικώς), αυτά τα «ψηλά γράμματα» των ασφαλιστικών εταιριών περί μη εταιρικής υπαιτιότητας, όχι μόνο να μη τα λάβει υπόψιν της, αλλά να τα ακυρώσει ως μη βάσιμα για την συγκεκριμένη τραγική περίπτωση.Αυτό που θα έπρεπε να κάνει η εταιρία, τουλάχιστον, ήταν, μετά την παρουσίαση του προβλήματος, να τον μετακινήσει στο προσωπικό εδάφους, σε θέση στην οποία να μην καθίσταται επικίνδυνος (όπως ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας κλπ) για ανθρώπινες ζωές.
Αυτοί δεν ήταν που προσέλαβαν το πιλότο; Επίσης αυτοί δεν ήταν που δεν είχαν τις κατάλληλες δομές ώστε να αντιληφθούν ότι ανέθεσαν την μεταφορά 150 ανθρώπων σε κάποιον που είχε κατάθλιψη; Πως δεν ευθύνονται;
Όταν τους πλήρωναν τα ασφάλιστρα από την German Wings όμως καμία ασφαλιστική δεν αρνήθηκε να τα πάρει. Τώρα που καλούνται να αποζημιώσουν ψάχνουν να βρουν οτιδήποτε στοιχείο που να επιβεβαιώνει την αυτοκτονία του συγκυβερνήτη του αεροπλάνου. Πως τώρα θα βρουν τα στοιχεία αυτά από τα συντρίμμια του αεροσκάφους και (δυστυχώς) όλων των επιβαινόντων που διασκορπίστηκαν σε μία έκταση δεκάδων στρεμμάτων, δεν μπορώ να σκεφτώ.Και μετά σου λένε γιατί ο κόσμος δεν εμπιστεύεται τους ασφαλιστές...
Δεν καταλαβαίνω, δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρίας να γνωρίζει ότι οι πιλότοι της είναι ψυχολογικά υγιείς? Ποιός θα ευθύνεται, ο (διαταραγμένος) πιλότος?