Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες

Αν ο πιλότος αυτοκτόνησε, οι αποζημιώσεις θα είναι μικρότερες Facebook Twitter
8

Μικρότερες θα είναι οι αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων αν αποδειχτεί ότι ο πιλότος ήθελε να αυτοκτονήσει για αυτό και έριξε το αεροσκάφος της GermanWings στις γαλλικές Άλπεις.

Σύμφωνα με το νόμο, ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ανεξαρτήτως από το αν υπάρχει δική του υπαιτιότητα. Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται ως 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης, αν όμως οι αποζημιώσεις υπερβαίνουν αυτό το ποσό, τότε η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί να πληρώσει οτιδήποτε επιπλέον εφόσον το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.

Επομένως αν αποδειχτεί ότι ο 28χρονος πιλότος αυτοκτόνησε, τότε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις. Η αποζημίωση δίνεται βάσει της συγγένειας με το θύμα ενώ τα ποσά μεγαλώνουν αν οι συνθήκες του δυστυχήματος είναι εξαιρετικά βίαιες.

Ακόμη υπάρχει και η αποζημίωση που λαμβάνει υπόψη  τις οικονομικές απώλειες που προκύπτουν από τα κέρδη που θα είχε το άτομο αν ζούσε.

8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα Ζηλανδία: Πατέρας που διέφευγε για σχεδόν 4 χρόνια μαζί με τα τρία παιδιά του νεκρός σε ανταλλαγή πυρών με την αστυνομία

Διεθνή / Νέα Ζηλανδία: Πατέρας που διέφευγε για σχεδόν 4 χρόνια μαζί με τα τρία παιδιά του νεκρός σε ανταλλαγή πυρών με την αστυνομία

Ο Τομ Φίλιπς είχε καταφέρει να διαφύγει από αρκετές προσπάθειες των αρχών να τον θέσουν υπό κράτηση, παρά το ότι η αστυνομία είχε ειδοποιηθεί και τον είχε καταδιώξει επανειλημμένα
LIFO NEWSROOM
Αργεντινή: Ο Μιλέι αναγνωρίζει την «καθαρή ήττα» του στις τοπικές εκλογές

Διεθνή / Αργεντινή: Ο Μιλέι αναγνωρίζει την «καθαρή ήττα» του στις τοπικές εκλογές

Ο Χαβιέρ Μιλέι υποσχέθηκε να «επιταχύνει» τις μεταρρυθμίσεις του, καθώς βρίσκεται αντιμέτωπος με εντεινόμενη δυσαρέσκεια εξαιτίας σκανδάλου και της πολιτικής του όσον αφορά τις δημόσιες δαπάνες
LIFO NEWSROOM
Ιρανός ΥΠΕΞ: Η Τεχεράνη θα δεχτεί περιορισμούς στο πυρηνικό πρόγραμμά της με αντάλλαγμα την άρση των κυρώσεων

Διεθνή / Ιράν: Ο όρος για να δεχτεί περιορισμούς στο πυρηνικό πρόγραμμά του

Απευθυνόμενος στη Γαλλία, τη Βρετανία και τη Γερμανία, την αποκαλούμενη ομάδα Ε3, ο Ιρανός ΥΠΕΞ τονίζει: «Αν δεν αδράξουν αυτό το παράθυρο ευκαιρίας οι συνέπειες θα μπορούσαν να είναι καταστροφικές»
LIFO NEWSROOM
Η «τελευταία προειδοποίηση» του Τραμπ στη Χαμάς να δεχθεί τη συμφωνία για τους ομήρους

Διεθνή / Η «τελευταία προειδοποίηση» του Τραμπ στη Χαμάς να δεχθεί τη συμφωνία για τους ομήρους

«Προειδοποίησα τη Χαμάς για τις συνέπειες που θα έχει η άρνησή της, αυτή είναι η τελευταία προειδοποίηση, δεν θα υπάρξει άλλη» τόνισε ο πρόεδρος των ΗΠΑ για τη συμφωνία περί ανταλλαγής ομήρων
LIFO NEWSROOM
Διακοπές ίντερνετ σε Μέση Ανατολή και Ασία μετά από κομμένα υποθαλάσσια καλώδια

Διεθνή / Διακοπές ίντερνετ σε Μέση Ανατολή και Ασία μετά από κομμένα υποθαλάσσια καλώδια

​​​​​​​Microsoft και NetBlocks επιβεβαιώνουν βλάβες σε καλωδιακά συστήματα στην Ερυθρά Θάλασσα – Χώρες όπως η Ινδία, το Πακιστάν και τα ΗΑΕ επηρεάστηκαν με χαμηλές ταχύτητες και διακοπές.
LIFO NEWSROOM
Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Διεθνή / Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Ο 15χρονος Κάρολο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία το 2006, αγιοκατατάχθηκε από τον Πάπα Λέοντα. Ακολουθώντας όλα τα στάδια της Καθολικής Εκκλησίας, έγινε ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Καλό θα ταν να κάνατε παραπομπή σε κάποιο κανονισμό. , οπως παρουσιάζεται φαινεται αυθαίρετο συμπέρασμα .Άλλωστε ο υπάλληλος της εταιρίας σε καμία περίπτωση δεν είναι "τρίτος " απέναντι της και λογικά θα υπάρχει και σε αυτή την περίπτωση αντικειμενική ευθύνη της εταιρίας για τον προστηθεντα της ,ήτοι τον συγκυβερνήτη του αεροσκάφους.Επιπλέον η παραδοχή της εταιρίας ότι δεν πέρναγε απο ψυχολογικες εξετάσεις τους κυβερνήτες μάλλον συνιστά και αμέλεια. Οπότε αρκετά με την συνομωσιολογία..
Οτι αν αποδειχτει δηλαδη οτι ο συγκυβερνητης το εριξε για να αυτοκτονησει, δεν συνιστα αμελεια της εταιρειας που βαζει στο τιμονι ενος αεροπλανου εναν ανθρωπο με πολυ σοβαρη ψυχικη διαταραχη;
Τι ξεφτιλίκια είναι αυτά;;; Από πού και ως που δεν έχει υπαιτιότητα και ευθύνη η εταιρεία για το δυστύχημα, από τη στιγμή που, όπως όλα δείχνουν, γνώριζε ότι ο συγκεκριμένος πιλότος πριν από έξι χρόνια είχε παρουσιάσει σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα και μάλιστα οι γιατροί είχαν ενημερώσει την εταιρία πως έπρεπε να παρακολουθείται συχνά η κατάσταση του.Νομίζω πως η δικαιοσύνη (προφανώς οι διαφορές μεταξύ της εταιρίας και των συγγενών των θυμάτων θα επιλυθούν μόνο δικαστικώς), αυτά τα «ψηλά γράμματα» των ασφαλιστικών εταιριών περί μη εταιρικής υπαιτιότητας, όχι μόνο να μη τα λάβει υπόψιν της, αλλά να τα ακυρώσει ως μη βάσιμα για την συγκεκριμένη τραγική περίπτωση.Αυτό που θα έπρεπε να κάνει η εταιρία, τουλάχιστον, ήταν, μετά την παρουσίαση του προβλήματος, να τον μετακινήσει στο προσωπικό εδάφους, σε θέση στην οποία να μην καθίσταται επικίνδυνος (όπως ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας κλπ) για ανθρώπινες ζωές.
Αυτοί δεν ήταν που προσέλαβαν το πιλότο; Επίσης αυτοί δεν ήταν που δεν είχαν τις κατάλληλες δομές ώστε να αντιληφθούν ότι ανέθεσαν την μεταφορά 150 ανθρώπων σε κάποιον που είχε κατάθλιψη; Πως δεν ευθύνονται;
Όταν τους πλήρωναν τα ασφάλιστρα από την German Wings όμως καμία ασφαλιστική δεν αρνήθηκε να τα πάρει. Τώρα που καλούνται να αποζημιώσουν ψάχνουν να βρουν οτιδήποτε στοιχείο που να επιβεβαιώνει την αυτοκτονία του συγκυβερνήτη του αεροπλάνου. Πως τώρα θα βρουν τα στοιχεία αυτά από τα συντρίμμια του αεροσκάφους και (δυστυχώς) όλων των επιβαινόντων που διασκορπίστηκαν σε μία έκταση δεκάδων στρεμμάτων, δεν μπορώ να σκεφτώ.Και μετά σου λένε γιατί ο κόσμος δεν εμπιστεύεται τους ασφαλιστές...
Δεν καταλαβαίνω, δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρίας να γνωρίζει ότι οι πιλότοι της είναι ψυχολογικά υγιείς? Ποιός θα ευθύνεται, ο (διαταραγμένος) πιλότος?