Η πολυσυζητημένη συνεργασία του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ με το Netflix φτάνει στο τέλος της.
Όπως μεταδίδει η εφημερίδα The Sun, το συμβόλαιο ύψους περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων που υπεγράφη το 2020 δεν πρόκειται να ανανεωθεί μετά τη λήξη του τον Σεπτέμβριο.
Όπως αναφέρει το περιοδικό People, η πολυετής συμφωνία δεν θα επεκταθεί, γεγονός που αποδίδεται εν μέρει σε αλλαγή στρατηγικής από πλευράς της πλατφόρμας. «Δεν υπάρχει καμία δυσαρέσκεια από καμία πλευρά», ανέφερε πηγή στην Sun. «Απλώς, η συνεργασία ολοκληρώθηκε φυσικά».
Παρότι η λήξη της σύμβασης σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής, δεν αποκλείει μελλοντικές συνεργασίες μεταξύ των δύο πλευρών. Μάλιστα, η δεύτερη σεζόν της σειράς της Μέγκαν «With Love, Meghan» έχει ήδη γυριστεί και αναμένεται να προβληθεί μέσα στο φθινόπωρο. Αν και οι οικονομικοί όροι της αρχικής συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν ποτέ, εκτιμάται πως άγγιζαν τα 100 εκατ. δολάρια.
Η ανακοίνωση για τη μη ανανέωση έρχεται λίγες ημέρες μετά τη δημοσιοποίηση νέων στοιχείων τηλεθέασης από το Netflix για την περίοδο Ιανουαρίου–Ιουνίου 2025. Σύμφωνα με την έκθεση, η εκπομπή «With Love, Meghan» συγκέντρωσε 5,3 εκατομμύρια θεάσεις και κατατάχθηκε στην 383η θέση της σχετικής λίστας.
Αντίθετα, το Polo, ένα ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου με executive producers τον Χάρι και τη Μέγκαν, παρακολούθησαν μόλις 500.000 νοικοκυριά, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 3.436η θέση. Ωστόσο, η σειρά-ντοκιμαντέρ «Harry & Meghan» του 2022 παραμένει η πιο επιτυχημένη πρεμιέρα ντοκιμαντέρ στην ιστορία της πλατφόρμας.
«Η Netflix είχε προνοήσει: γνώριζαν ότι η πρώτη σειρά θα ήταν και το αποκορύφωμα της συνεργασίας με το ζεύγος από το Μοντεσίτο», δήλωσε πηγή στην Sun. «Δεν έχουν παράπονα, απέσπασαν υψηλή τηλεθέαση και δημιούργησαν ένα από τα πιο πολυσυζητημένα προγράμματα των τελευταίων ετών».
Η εκπομπή «With Love, Meghan» είχε κάνει πρεμιέρα στις 4 Μαρτίου και μέσα σε μία εβδομάδα είχε καταφέρει να φτάσει στη δέκατη θέση του παγκόσμιου Top 10 του Netflix, με 2,6 εκατ. θεάσεις και 12,6 εκατ. ώρες προβολής. Στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέβηκε μέχρι την έβδομη θέση και στις ΗΠΑ στη δέκατη.
Η Μέγκαν Μαρκλ εμφανίζεται ως παρουσιάστρια και executive producer της εκπομπής, η οποία γυρίστηκε στο Μοντεσίτο της Καλιφόρνιας, όπου διαμένει η οικογένεια. Στην πρώτη σεζόν υποδέχθηκε φίλες της, όπως τη Μίντι Κάλινγκ, ενώ παρουσίασε συμβουλές για μαγειρική, διακόσμηση και καθημερινό στιλ.
Παράλληλα με την εκπομπή, η Μέγκαν λάνσαρε τη δική της lifestyle εταιρεία As Ever, η οποία έχει ήδη παρουσιάσει αρκετά επιτυχημένα προϊόντα, με επόμενες κυκλοφορίες να βρίσκονται στα σκαριά.
Η δεύτερη σεζόν του «With Love, Meghan» έχει ήδη ολοκληρωθεί και θα προβληθεί το φθινόπωρο. Τη σκηνοθεσία υπογράφει και πάλι ο Μάικλ Στιντ, ενώ πρώτη επιβεβαιωμένη καλεσμένη είναι η Κρίσι Τάιγκεν. Η εκπομπή αποτέλεσε το πέμπτο και τελευταίο έργο της πολυετούς συμφωνίας του ζεύγους με την πλατφόρμα.
Όταν η συνεργασία τους ανακοινώθηκε το 2020, οι δυο τους είχαν δηλώσει: «Η ζωή μας, είτε ανεξάρτητα είτε ως ζευγάρι, μας έχει διδάξει τη δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος: το θάρρος, την ανθεκτικότητα και την ανάγκη για σύνδεση. Μέσα από το έργο μας με διαφορετικές κοινότητες και τα περιβάλλοντά τους, εστιάζουμε στη δημιουργία περιεχομένου που όχι μόνο ενημερώνει, αλλά και εμπνέει ελπίδα».
Με πληροφορίες από People