Η Uber Eats της Νότιας Αφρικής επέκτεινε τις υπηρεσίες της και στη διανομή φαρμάκων, που δεν χρειάζονται ιατρική συνταγή.


Η εταιρεία επιδιώκει να αποκτήσει μερίδιο αγοράς στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα ηλεκτρονικών αγορών στην πλέον εκβιομηχανισμένη οικονομία της ηπείρου. Η Uber Eats κατέχει έχει ήδη το μεγαλύτερο μερίδιο στην, ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων, αγορά αποστολής τροφίμων της Νότιας Αφρικής. 

 

Η εξίσου προσοδοφόρα παράδοση φαρμάκων ελέγχεται από τις αλυσίδες φαρμακείων Clicks και Dis-Chem, οι οποίες προσέφεραν υπηρεσίες παράδοσης πολύ πριν η πανδημία του κορωνοϊού «πυροδοτήσει» τη μετάβαση σε online αγορές. Σύμφωνα με αναλυτές που επικαλείται το CNN όσοι επεκτάθηκαν πρώτοι στις παραδόσεις έχουν «φυσικό πλεονέκτημα» έναντι των νεοεισερχομένων, ειδικά στους χρήστες που επιδιώκουν να χρησιμοποιούν λιγότερα app για να κάνουν περισσότερα πράγματα.

 

Η στρατηγική της Uber Eats, συνδυάζει μεταφορές ανθρώπων και προϊόντων με τη χρήση ενός μόνο app, με την εταιρεία να μετρά πάνω από 2 εκατ. χρήστες σε ολόκληρη τη χώρα. Η πιο πρόσφατη «εισβολή» της στον χώρο των παραδόσεων έγινε σε συνεργασία με τη Medicare, έναν τοπικό όμιλο υγείας, που ελέγχει πάνω από 50 κλινικές και φαρμακεία στη χώρα.

 

Σύμφωνα με τον Shane Austin, γενικό διευθυντή της Uber Eats Νότιας Αφρικής «το lockdown στη χώρα και τα περιοριστικά μέτρα» ώθησαν την επιχείρηση να επεκταθεί στην παράδοση μίας σειράς ειδών πρώτης ανάγκης. Έτσι η επιχείρηση επεκτείνεται και στις παραδόσεις άλλων ειδών πέρα από το φαγητό.

 

Σε έκθεσή της, η ηλεκτρονική πλατφόρμα Statista το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Νότια Αφρική θα παρουσιάζει αθροιστικό ετήσιο ποσοστό αύξησης 11% έως το 2024, με τον αριθμό των διαδικτυακών καταναλωτών να αυξάνεται σε σχεδόν 37 εκατομμύρια από περίπου 25 εκατομμύρια σήμερα.

 

Με πληροφορίες από CNN