Μήπως αντί για meeting να έστελναν ένα e-mail; Πώς μπορεί να αποφευχθεί μία μη απαραίτητη συνάντηση

Μήπως αντί για meeting να έστελναν ένα e-mail; Πώς μπορεί να αποφευχθεί μία μη απαραίτητη συνάντηση Facebook Twitter
Φωτ.: UNSPLASH
0

Πολλοί είναι οι εργαζόμενοι στις ημέρες μας, οι οποίοι φαίνεται να δυσανασχετούν με τα meetings, καθώς τις περισσότερες φορές είναι αναγκασμένοι να αφήσουν στη μέση κάποιες άλλες υποχρεώσεις που έχουν, προκειμένου να παραστούν στη συνάντηση.

Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν, αρκετές είναι οι περιπτώσεις που οι συναντήσεις με άλλα στελέχη της εταιρείας δεν έχουν κάποιο νόημα, καθώς δεν λαμβάνεται κάποια απόφαση σχετική με τα καθήκοντά τους στο χώρο εργασίας τους.

Τα meetings, σύμφωνα με την Donna McGeorge, συγγραφέα του «The 25 Minute Meeting: Half the Time, Double the Impact», έχουν γίνει ένας αυτόματος τρόπος λειτουργίας για τις εταιρείες. Όπως εξηγεί, οι επιχειρήσεις αντιδρούν αντανακλαστικά όταν προκύψει ένα πρόβλημα, ακόμα κι αυτό δεν χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σοβαρό. Η πρώτη κίνηση που κάνουν είναι να συγκαλέσουν ένα meeting. Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, οι εργαζόμενοι δεν είναι προετοιμασμένοι για μία τέτοια συνάντηση, στην οποία θα παραστούν αρκετοί συνάδελφοί τους.

Το πρόβλημα μίας εταιρείας θα μπορούσε να κοινοποιηθεί και με άλλους τρόπους προς τους εργαζόμενους, χωρίς τη συγκάλεση ενός meeting. Σύμφωνα με τη συγγραφέα, η αποστολή ενός κοινού ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) στους υπαλλήλους, ενδεχομένως να αποτελούσε έναν εύκολο τρόπο για να γίνει γνωστό το θέμα, το οποίο θα έμπαινε στο «τραπέζι» της συνάντησης.

Στην περίπτωση, ωστόσο, που κρίνεται απαραίτητη η σύγκληση ενός meeting, τότε αυτή θα πρέπει να γίνει κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των εργαζομένων. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να γίνεται μία πραγματική ανταλλαγή απόψεων και ιδεών και να μην μονοπωλεί τη συζήτηση μόνο ένα άτομο.

Πόσο πρέπει να κρατάει ένα meeting

Όπως αναφέρει η Donna McGeorge, ο ιδανικό χρόνος για ένα meeting είναι τα 25 λεπτά. Η θεωρία αυτή βασίζεται στο γεγονός πως κατά μέσον όρο μπορούμε να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας σε υψηλά επίπεδα για 25 λεπτά.

Παράλληλα, ο μέγιστος αριθμός εργαζομένων που η συγγραφέας χαρακτηρίζει ιδανικό, είναι τα επτά άτομα. Στην περίπτωση που είναι περισσότεροι, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί το ενδιαφέρον πολλών, καθώς η συνάντηση θα κρατήσει περισσότερο χρόνο, ενώ μπορεί να μην ακουστούν όλες οι απόψεις.

Με πληροφορίες από Fast Company

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η σκιά του πολέμου επιστρέφει στην Ευρώπη»: Η Βρετανία προετοιμάζει την κοινωνία για ενδεχόμενο πόλεμο

Διεθνή / «Η σκιά του πολέμου επιστρέφει στην Ευρώπη»: Η Βρετανία προετοιμάζει την κοινωνία για ενδεχόμενο πόλεμο

«Εξετάζουμε τι σημαίνει μια σύγκρουση για ολόκληρη την κοινωνία και ποιος είναι ο ρόλος του καθενός» δήλωσε ο Βρετανός υφυπουργός Άμυνας αρμόδιος για τις ένοπλες δυνάμεις
THE LIFO TEAM
Ουκρανία ΗΠΑ ΕΕ

Διεθνή / Ουκρανία: Το σχέδιο των ΗΠΑ προβλέπει ένταξη στην ΕΕ το 2027 - Οι Ευρωπαίοι αντιδρούν

Η ένταξη από την 1η Ιανουαρίου 2027 «προβλέπεται, αλλά παραμένει αντικείμενο διαπραγμάτευσης», με την Ουάσινγκτον να τάσσεται υπέρ της επίσπευσης, όπως αναφέρει πηγή με γνώση των συνομιλιών
THE LIFO TEAM
Βασιλιάς Κάρολος: Ηχογράφησε μήνυμα όπου μιλά πρώτη φορά για τον καρκίνο

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Ηχογράφησε μήνυμα όπου μιλά πρώτη φορά για τον καρκίνο

Αυτό θα αποτελέσει μια σπάνια ενημέρωση για την κατάσταση της υγείας του Βρετανού μονάρχη, ο οποίος υποβάλλεται σε θεραπεία από τότε που αποκάλυψε τη διάγνωσή του τον Φεβρουάριο του 2024
THE LIFO TEAM